Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

6.5.14

Η πολύ πεινασμένη κάμπια - ppt με ερωτήσεις

Πατήστε το σύνδεσμο για να μεταβείτε στο ιστολόγιο Το Νηπιαγωγείο του Πυθαγορείου και να βρείτε μια παρουσίαση που έφτιαξα για την κάμπια με ερωτήσεις και ήχους.

9 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η κάμπια! Εγώ Μαρία διασκέδασα με την παρουσίαση, πολύ μου άρεσε...θα τη δείξω στο γιό μου, το νηπιάκι. Μπράβο, υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το σίγουρο είναι ότι θα κάνω την κάμπια...με έπεισες Μαράκι.......και με τόσο υλικό.....άδικο να μείνει ανεκμετάλλευτο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φανταστική παρουσίαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΜΠΙΑ! ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΙΟΚΑΡΙΝΙ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ! ΦΙΛΙΑ ΝΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικές όλες οι παρουσιάσεις σου Μαρία!!! Μόλις χθες ανακάλυψα το νέο σου blog και είδα όλες τις εργασίες σου, συγχαρητήρια!! Κάνεις φοβερή δουλειά!!! Ήθελα να σε ρωτήσω κιόλας, παρακολουθείς το μικτό μοντέλο στην επιμόρφωση Β επιπέδου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΡΙ, ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ GOOGLE+.
    ΓΙΩΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ. ΝΑΙ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΙΚΤΟ ΤΠΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ! ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΡΩΤΑ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες Μαρία! Σε ρωτάω για φίλη μου που σκέφτεται να κάνει το μεικτό, εγώ το παρακολούθησα κανονικά, τώρα ετοιμάζομαι για εξετάσεις (τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου θα δώσουμε). Αν χρειάζεται κάτι θα σε ρωτήσω, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Καλό κουράγιο με το διάβασμα!! Κι από μένα αν χρειαστείς κάτι ευχαρίστως να σε βοηθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΑ ΥΠΟΨΙΝ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΙΟΥΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ! ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ