Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

30.3.16

Ταξινομώ τους λύκους



Αφήνουμε τελευταίο τον κανονικό λύκο (κι ας τον έβαλα δεξιά) για να προβληματιστούμε με τα παιδιά και ίσως να καταλήξουμε πως ο λύκος είναι λύκος και δεν είναι ούτε καλός, ούτε κακός, είναι απλώς ένα άγριο ζώο που χρειάζεται να τραφεί και αυτό.

29.3.16

"Λύκε, λύκε είσαι εδώ;" - Σειραθέτηση

Εβδομάδα φιλαναγνωσίας για μας και πρωταγωνιστής κυρίαρχος ο λύκος, ήρωας διαφόρων παραμυθιών. (εδώ δραστηριότητες  για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου)
Βασισμένο στο παιδικό παιχνιδάκι "Λύκε, λύκε είσαι εδώ;", βρήκα τις εικόνες εδώ και τις έφτιαξα σε πίνακα αναφοράς και κάρτες σειραθέτησης του παιχνιδιού. Βέβαια στα γαλλικά μπορούμε να βρούμε το ίδιο σε βιβλίο.



21.3.16

"Ο άνθρωπος με το ταμπούρλο" Τάσος Λειβαδίτης


Με αφορμή τη διπλή γιορτή της παγκόσμιας ημέρας ποίησης και της παγκόσμιας ημέρας κατά του ρατσισμού, με τα παιδιά δουλέψαμε απόσπασμα από το ποίημα του Τάσου Λειβαδίτη, "Ο άνθρωπος με το ταμπούρλο". Δουλέψαμε ανάποδα (διδασκαλία ποίησης εδώ).

 
Οι εικόνες που χρησιμοποιήσαμε ήταν οι εξής:



10.3.16

Όταν η Κοκκινοσκουφίτσα ανέβηκε στη μαγική φασολιά...

Τι γίνεται όταν η γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας έχει εγγονό τον Πινόκιο κι επικοινωνεί με σούπερ εξελιγμένα ακουστικά με...;
Ένας τρόπος για να μπερδέψουμε τα παραμύθια και να διασκεδάσουμε αφάνταστα είναι ο επόμενος:
έφτιαξα κάρτες όπου ξεκινάει ένα παράδοξο παραμύθι! Χρησιμοποιούμε μόνο τη μία κάθε φορά και αν θέλουμε στην τύχη!
Η συνέχεια δική σας!...










8.3.16

Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΩΝ ΑΜΕΑ

Με πολλή χαρά και υπερηφάνεια σας παρουσιάζω τη "ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΩΝ ΑΜΕΑ". Πρόκειται για μία βαλίτσα με εκπαιδευτικό υλικό που έχω συγκεντρώσει και φτιάξει τόσο καιρό που ασχολούμαι με το θέμα.
Έμπνευση μου ήταν "Η βαλίτσα των γενναίων" της συναδέλφου Ματρώνας Πουπάλου, που αφορούσε όμως κυρίως τους παραολυμπιακούς αγώνες. Εγώ ένιωσα την έλλειψη και την ανάγκη ύπαρξης υλικού, όσο προετοιμαζόμουν για το πρόγραμμά μου, τα τελευταία 2 χρόνια.

Είπα λοιπόν, μια που κι άλλοι συνάδελφοι μπορεί να θέλουν να ασχοληθούν αλλά να μην ξέρουν από που να ξεκινήσουν, να τους δώσω μια αρχή, από κάπου να πιαστούν. Έτσι λοιπόν έφτιαξα αυτή τη βαλίτσα. Η αλήθεια είναι ότι αρχικά στόχος μου ήταν να βρω ένα χορηγό που να φτιάχναμε πολλές και καλύτερες βαλίτσες, περισσότερο εμπλουτισμένες. Έκανα κάποιες κινήσεις που δεν απέδωσαν και μετά λόγω κούρασης δεν το κυνήγησα. Όμως τουλάχιστον για την Πρωτοβάθμια Σάμου - Ικαρίας - Φούρνων μπόρεσα να αυτοχορηγήσω αυτή τη βαλιτσούλα. Έτσι από εδώ και πέρα η υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων θα έχει στα χέρια της και αυτό το υλικό να προτείνει σαν θέμα.


Ξέρω ότι μπορεί να θεωρηθεί κατάντια της εκπαίδευσης αυτή η κίνηση αλλά από την άλλη αρνούμαι να παραιτηθώ γιατί τα πράγματα δεν πάνε καλά. Εγώ προτιμώ όταν βλέπω έναν άξιο άνθρωπο να προσπαθώ να του μοιάσω, κι αυτό έκανα ερχόμενη σε επαφή με το υλικό της συναδέλφου κι ας μην τη γνώρισα ποτέ, μια που δεν είναι πλέον στη ζωή.
Δε σημαίνει πως προτείνω συνεχώς να αυτοχορηγούμαστε ή να κάνουμε τη δουλειά της πολιτείας, όμως αρνούμαι και να σηκώσω τα χέρια, να μη γίνει κάτι μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν εμπόδια που αν θέλω, μπορώ με κάποιο τρόπο να ξεπεράσω.
Κι αν κάνω αυτή την ανάρτηση είναι γιατί πρώτον θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου ότι τα κατάφερα και πραγματοποίησα την επιθυμία μου και δεύτερον για να γίνει γνωστό στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας του νομού μας ότι μπορούν να το δανειστούν από την κ. Πέλλα Παππά, υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων, κατόπιν συννενόησης μαζί της.

4.3.16

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας

Και φέτος είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο παιδιά του Γυμνασίου Πυθαγορείου μαζί με την καθηγήτρια τους, κ. Μόρφου.
Ειλικρινά σας μιλώ ήταν τόσο όμορφα και αληθινά που συγκινήθηκα μέχρις δακρύων. Για να μην αναφέρω πως ένα από τα κορίτσια ήταν κάποτε μαθήτριά μου!
Το πρωί λοιπόν (αφού συστηθήκαμε) συναντήσαμε την κυρία Έφη, ντυμένη τελείως διαφορετικά από ό,τι έχουμε συνηθίσει να ντυνόμαστε. Είχε και διαφορετική συμπεριφορά κάποια στιγμή. Τα μεγάλα παιδιά με τα μικρά μας σε ομάδες συμπλήρωσαν λουλούδια με τα συναισθήματα που τους προκάλεσε αυτή η διαφορετικότητα.


ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΓΑΪΤΗ... ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ






.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ