Με αφορμή τα μέσα μεταφοράς που συζητάμε αυτές τις μέρες καλούνται να οδηγήσουν την Κιμέλ στο λεωφορείο χωρίς όμως να τρακάρει πάνω στα διάφορα εμπόδια (τρένα, αυτοκίνητα κ.λ.π.). Αυτή τη φορά τα παιδιά δουλεύουν ως μονάδες και χωρίς κάρτες βοήθειας, έχουν όμως τη δυνατότητα να ξανακάνουν την ίδια διαδρομή ώστε να προσπαθήσουν να διορθώσουν τα όποια λάθη.
Η δεύτερη δοκιμασία ήταν σε μη δομημένο για κωδικοποίηση χώρο. Τα παιδιά κλήθηκαν να δουλέψουν σε δυάδες και να προσπαθήσουν να καθοδηγήσουν την Κιμέλ στο κάστρο που είχαμε χτίσει προσπαθώντας να υπολογίσουν την απόσταση αλλά και που χρειάζεται να στρίψουν. Ενώ αυτή η δραστηριότητα φαινόταν πιο εύκολη στην πραγματικότητα ήταν πιο δύσκολη γιατί χρειαζόταν να υπολογίσουν την απόσταση σε κάθε κίνηση του ρομπότ και να σκεφτούν να το τοποθετήσουν στην καταλληλότερη θέση. Επίσης χρειαζόταν πολύ καλή συνεργασία μεταξύ τους.
Δεν είναι τυχαίο που την απόλυτη επιτυχία είχε ένα
ζευγαράκι (νήπιο με προνήπιο) που το νήπιο καθοδηγούσε το μικρότερο και ήταν
στοχοπροσηλωμένο πως θα καθοδηγήσει σωστότερα το προνήπιο ώστε να
προγραμματιστεί σωστά η Κιμέλ. Η κάθε δυάδα είχε δύο προσπάθειες διαδοχικές και μία επιπλέον στο τέλος. Στην τρίτη προσπάθεια τα περισσότερα ζευγάρια κατάφεραν να φτάσουν πολύ κοντά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου