Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

22.9.14

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΒ ΣΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ







Έφτιαξα και τις κάρτες κενές ώστε πριν την αναρτήσω στον τοίχο να συμπληρώσουμε με τα παιδιά τις εικονίτσες πάνω σε κάθε γράμμα (σαν άσκηση) και μετά να βάλουμε τις έτοιμες.










20.9.14

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ... ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Με αφορμή το τραγούδι από την ταινία: "Toy Story" έφτιαξα τις κάρτες του, χρησιμοποιώντας αρχικά τις φιγούρες της ταινίας κι αργότερα τον γλυκύτατο Ματού από το βιβλίο "Ματού, ο κόκκινος γάτος".















18.9.14

ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΕΟ!!!

Με πολλή χαρά και συγκίνηση σας ανακοινώνω ότι στο νηπιαγωγείο μας θα αποκτήσουμε υπολογιστή, προτζέκτορα και πολυμηχάνημα, ευγενική χορηγία του ιδρύματος Μποδοσάκη, τους οποίους δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω!!!! Πραγματικά κάνουν ένα τεράστιο έργο προσφοράς στην κοινωνία, το οποίο θα διαπιστώσετε και εσείς αν επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους κάνοντας κλικ στην εικόνα.


Όμως το μεγαλύτερο ευχαριστώ θεωρώ ότι το χρωστάω στη Λία από το Πρώτο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου. Με βοήθησε τόσο πολύ και ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά, που και πάλι δεν έχω λόγια. Η χαρά και η συγκίνηση (συγχωρέστε με αλλά το παλεύουμε καιρό) με έχουν κατακλύσει!



Λία κοπέλα μου, σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα και το νηπιαγωγείο σου (που σίγουρα πετάει με τέτοια δυναμική προϊσταμένη) και σου αφιερώνω το επόμενο κομμάτι της Καραΐνδρου από το "Μία αιωνιότητα και μία ημέρα", το οποίο λατρεύω.



Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ

Αυτά τα φύλλα προηγούνται της ανάρτησης για τη φιλία στην τάξη (ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι...). Δίνοντας έμφαση στις αναμεταξύ τους σχέσεις στην τάξη, τα παιδιά πήραν αυτό το φύλλο και με τη βοήθεια των γονιών τους συμπληρώθηκε στο σπίτι. Οι μόνες οδηγίες ήταν: να προσπαθήσουν να διαλέξουν κάποιον μέσα από την τάξη και αν θέλουν να ζωγραφίσουν αυτά που είπαν.
Χθες λοιπόν που τα περισσότερα παιδιά παρουσίασαν τη δουλειά τους παρατήρησα τα εξής:
  • τα περισσότερα όντως βρήκαν κάποιον μέσα από την τάξη
  • αρκετά έλεγαν άλλα στοιχεία από αυτά που είχαν καταγράψει οι γονείς τους (π.χ. είναι φίλος μου γιατί είναι καλό παιδί (γονιός) - είναι φίλος μου γιατί παίζουμε μαζί με τα αυτοκινητάκια του (παιδί).







17.9.14

ΦΙΛΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Για τη φιλία μέσα στην τάξη, εκτός από τα τερατάκια, θα χρησιμοποιήσω αργότερα τα αρκουδάκια κομμένα στη μέση, όπου θα τα πλαστικοποιήσω και θα κολλήσω ή θα γράψω επάνω το όνομά τους, που πια θα αναγνωρίζουν. Με αυτό τον τρόπο θα βρίσκουν το φιλαράκι της ημέρας.


Θα χρησιμοποιήσω και τα επόμενα φύλλα ως κατασκευές, όπου τα παιδιά θα διακοσμήσουν, θα κόψουν  (θα τα διπλώσουν στη μέση ως κάρτες) και θα χαρίσουν το πρώτο σε ένα φίλο και το δεύτερο σε ένα πολύ αγαπημένο τους πρόσωπο.






14.9.14

ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ ΤΟΥ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥ...

Ψάχνω  αρκετά στο διαδίκτυο για εργασίες ή ιδέες και κάποιες φορές βρίσκω κάτι που μου αρέσει. Όταν όπως μπαίνω στη σελίδα και βλέπω ότι για να το κατεβάσω πρέπει ή να εγγραφώ ή να πληρώσω αρχίζει και με ενοχλεί. Μία ιδέα λοιπόν που είδα στο: http://www.teacherspayteachers.com/Product/Calendar-Companion-820532 (και είπα ότι δε σκοπεύω να αγοράσω) είναι η παρακάτω, αντί της ρουτίνας του κροκόδειλου. Το έφτιαξα όπως μου άρεσε, το μετέφρασα στα ελληνικά και σας το ανεβάζω δωρεάν, όπως πάντα, χωρίς καμία υποχρέωση. 



13.9.14

ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ - ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙΡΟΥ


Δεν έφτιαξα καινούριες κάρτες καιρού γιατί θα χρησιμοποιήσω τις ίδιες με πέρσι (και λίγο οικονομία δε βλάπτει!) Μπορείτε στο χάρτη να σημειώσετε το δικό σας μέρος και αργότερα να κάνετε συγκρίσεις με τον καιρό σε άλλα μέρη της Ελλάδας.


Στον πίνακα γενεθλίων φέτος δε θα χρησιμοποιήσω καρτέλες αλλά το γνωστό μαρκαδόρο που σβήνει.




10.9.14

ΤΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ - ΠΙΝΑΚΑΣ

Το συγκεκριμένο πίνακα μπορείτε να τον πλαστικοποιήσετε, όπως εγώ,  και να τον έχετε μόνιμα. Μπορούν  τα παιδιά να σημειώνουν με μαρκαδόρο (που σβήνει) ή να κολλάνε μικρά χρωματιστά χαρτάκια (ίδιο χρώμα και ξεχωριστό για κάθε μήνα, π.χ. Ιανουάριος κίτρινο, κ.λ.π.) Νομίζω πως θα πάει καλά και θα τους αρέσει. Εγώ θα δοκιμάσω να το φωτοτυπήσω συμπληρωμένο (σε Α3 χαρτί) και να τους ζητήσω να γράψουν το αποτέλεσμα κάθε στήλης.





9.9.14

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ένας πίνακας κανόνων που βρήκα (εδώ)  μου άρεσε πολύ και είπα να τον μεταφράσω για να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω μαζί με την ήσυχη Μόνα Λίζα, που βρίσκω επίσης υπέροχη!!!


         


Για να εισάγω την ήσυχη Μόνα Λίζα, θα δείξω στα παιδιά τον κανονικό πίνακα (χωρίς τα γράμματα) και θα τους πω πως είναι κρυμμένος κάπου μέσα στην τάξη με ένα μήνυμα επάνω του. Ταυτόχρονα εγώ θα έχω κρύψει πολλές εικόνες-παρωδία της Τζοκόντα. Στην ολομέλεια φέρνουμε τα ευρήματά μας, τα δείχνουμε, τα σχολιάζουμε, τα συγκρίνουμε και ανακαλύπτοντας το μήνυμα το συζητάμε.




Ένας συγκεντρωτικός κανόνας για την ώρα του μαθήματος που βρήκα και μετέφρασα στο http://www.teacherspayteachers.com/





8.9.14

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Μια που το θέμα μας φέτος είναι οι δεινόσαυροι θα κάνω κάτι παρόμοιο με πέρσι (όσον αφορά τη δομή και το στήσιμο, εδώ και εδώ)






6.9.14

ΕΞΩΦΥΛΛΑ PORTFOLIO

Ανεβάζω τα εξώφυλλα του ατομικού φακέλου αξιολόγησης του παιδιού που σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω φέτος σύμφωνα με πρόταση της σχολικής μας συμβούλου.














.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ