Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

8.12.14

Επιστολή της σχολικής συμβούλου Γιώτας Παναγιωτοπούλου για την αξιολόγηση νηπιαγωγών.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


ΘΕΜΑ: Προβληματισμοί για την εφαρμογή της αξιολόγησης των Προϊσταμένων των νηπιαγωγείων στο πλαίσιο του Π.Δ. 152/2013"


Αναφορικά με την εφαρμογή της υπ αριθμ.: 10940/20.10.14 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ. και στο σημείο που αφορά στην υποχρεωτική αξιολόγηση των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων σε σχέση με το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των νηπιαγωγείων, αναδύονται πολλά ερωτήματα και προβληματισμοί....
Ολόκληρη η επιστολή




Ως σχολική σύμβουλος της Π.Α ένιωσα ηθικό χρέος να επισημάνω τα σημεία εκείνα που εύλογα προκαλούν έντονους προβληματισμούς, αγωνία και ερωτήματα στην κοινότητα των εκπαιδευτικών της προσχολικής εκπαίδευσης και να τα αποστείλω
στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΙΕΠ.


7.12.14

Συντονιστικό Νηπιαγωγών – Ενημερωτικό για την αξιολόγηση



Την ώρα που το εγχείρημα της αξιολόγησης παραπαίει ανάμεσα σε ραντεβουδάκια σχολικών συμβούλων με τους κολλητούς και τις ομάδες τους, κλίκες του ΙΕΠ, γραφεία και ομαδούλες στελεχών, ανερχόμενους σχολικούς συμβούλους που γρήγορα μετέτρεψαν το ρόλο τους από Συμβούλου –δασκάλου σε αξιολογητή-υπηρέτη μιας φθηνής, ανταγωνιστικής παιδείας, στελέχη που γκρεμίζονται (χωρίς την τροπολογία που θα τους έκανε Επιθεωρητές-Ελεγκτές στα Σώματα Επιθεώρησης που θα πάνε;), επίδοξους «εξαιρετικούς» Διευθυντές με «όραμα» και άρωμα τρομοκρατίας στους συνάδελφους, που εξαιρετικά γρήγορα χάνουν την αξιοπρέπεια τους και αρχίζουν την οσφυοκαμψία, τελικές αξιολογικές ημερομηνίες που μετακινούνται, Διευθυντές Εκπαίδευσης που αξιολογούν τηλεφωνικά, εκκρεμείς ενστάσεις Συμβούλων…

ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ:
  • 31 από τις 35 προϊσταμένες νηπιαγωγείων σήμερα το μεσημέρι 1/12/2014 , συνοδεία του Δ.Σ. κατέθεσαν στο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς τα πρακτικά συμμετοχής στην απεργία-αποχή.
  • Χαϊδάρι 18 από τις 19 Νηπιαγωγούς δηλώσανε απεργία –αποχή και δεν καταθέτουν φάκελλο αξιολόγησης
  • καθολική άρνηση των συναδέλφων Νηπιαγωγών της Δυτικής Σάμου (και όχι μόνο) να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε διαδικασία και μάλιστα την ταυτόχρονη δήλωσή τους για το ζήτημα αυτό στη σχολική Σύμβουλο της Προσχολικής Αγωγής, 
  • Άγιος Δημήτριος Αττικής 17 στις 19 Προϊσταμένες δήλωσαν απεργία – αποχή
  • Ματαιώθηκαν σεμινάρια προαξιολογητικα στη Δ Αθήνας (Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα –Αλίμου), στις Αχαρνές,στις Σέρρες ,
  • ακυρώθηκαν σεμιναρια στην Καλλιθέα , στο Μοσχάτο,στο Φαληρο
  • Ηλιούπολη 21 στις 24 Προϊσταμένες δηλώσαν απεργία – αποχή
  • Καλλιθέα –Μοσχάτο 22 στις 24 Νηπιαγωγούς δηλώσαν απεργία –αποχή
  • Πρέβεζα: καθολική άρνηση Νηπιαγωγών για συμμετοχή τους στην αξιολόγηση
  • Σύλλογος Αριστοτέλης 28 προϊσταμένες δηλώνουν απεργία-αποχή
  • Σύλλογος “Κ.ΣΩΤΗΡΙΟΥ” Αν. Αττική 25 δήλωσαν απεργία – αποχή
  • καθολική συμμετοχή των Προϊσταμένων Νηπιαγωγών της Ικαρίας στην απεργία αποχή
  • Σύλλογος Κορινθίας 17 προϊσταμένες δηλώνουν Απεργία αποχή και πρόθεση παραίτησης και 30 νηπιαγωγοί απεργία αποχή
  • Α Σύλλογος Αθηνών :30 νηπιαγωγοί έχουν υπογράψει αποχή-απεργία Πειραιάς (από τους συλλόγους “Πλουμπίδης”, Νίκαια, “Πρόοδος”, “Ρήγας Φεραίος”, Κορυδαλλός)
  • 83 από τις 126 προϊσταμένες δήλωσαν εγγράφως στον διευθυντή εκπαίδευσης Πειραιά και στις σχολικές συμβούλους τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή
  • Ξάνθη :Οι 33 από τις 44 Προϊσταμένες που κλήθηκαν στις συναντήσεις αρνήθηκαν να παρουσιαστούν και υπέγραψαν τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή. Οι δηλώσεις κατατέθηκαν όλες μαζί κατά τη διάρκεια της παράστασης από το Δ.Σ. του Συλλόγου -συνοδευόμενο από τις νηπιαγωγούς- στον Διευθυντή Εκπαίδευσης.
  • Άνω Λιόσια-Ζεφύρι-Φυλή 12 στις 15 προϊσταμένες δηλώσαν απεργία –αποχή 
  • Δ Διεύθυνση Αθηνών (εκτός ενός συλλόγου που δεν μας έδωσε ακόμα στοιχεία) σε σύνολο 96 προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 68 προϊσταμένες συμμετέχουν στην απεργία αποχή 

ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ –ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Διαβάστε και την ανακοίνωση του Συλλόγου Δ/Ν Σάμου εδώ

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑΣ





3.12.14

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ

  • Η Φρικαντέλα είχε μπουκακάκια ενώ ο Άη Βασίλης μπουκαλάκια. Σκουντούφλησαν μεταξύ τους κι άδειασαν οι τσάντες τους. Μοίρασε τα σωστά ψώνια στις σωστές τσάντες (μονά - ζυγά).



  • Παίζουμε με τις λέξεις της Φρικαντέλας. Παρατηρούμε τις λέξεις που χρησιμοποιούσε όταν ήταν κακιά και τις ίδιες όταν ήταν καλή. Παρατηρούμε πως ουσιαστικά αλλά ένα γράμμα: το Κ γίνεται Λ. Ύστερα βάζουμε τα ανάλογα προθέματα στις καταλήξεις. Αυτές τις κάρτες μπορούμε να τις συνδυάσουμε με το επιτραπέζιο της Φρικαντέλας (εδώ και εδώ).















1.12.14

Όταν μπερδεύτηκαν οι μπουγάδες της Φρικαντέλας και του Άη Βασίλη!

Καλό μήνα! Για να μυρίσουμε λίγο Χριστούγεννα! Ας αρχίσουμε με κάτι αστείο! 
Λοιπόν φέτος είπα να συνδυάσω τη Φρικαντέλα με τον Άη Βασίλη (με αφορμή την "Μπουγάδα του Άη Βασίλη" της Κυρίτση-Τζιώτη).
Έτσι για να παίξουμε (κυρίως με τα προνήπια) κρεμάμε δύο σχοινάκια και μανταλάκια και ξεμπερδεύουμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ των 2 ηρώων. Βλέπετε η Φρικαντέλα πήγε για μπάνιο και ο Άη Βασίλης γδύθηκε για να ζυγιστεί. Φύσηξε ανεμοστρόβιλος και μπερδεύτηκαν τα πράγματά τους. Καλούμαστε να απλώσουμε σωστά τις μπουγάδες!!!









Παλαιότερο υλικό  μου για τη Φρικαντέλα εδώ.







30.11.14

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ - ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ S.O.S.

Επιτρέψτε μου η έναρξη των "εορταστικών" αναρτήσεων να γίνει με το παρακάτω: το υλικό που ετοιμάζω για το παιδικό χωριό S.O.S. έχει να κάνει με το χειμώνα και τα μαθηματικά. Απλά πράγματα. 
  • Ανάλογα με τον αριθμό βάζεις τις χιονονιφάδες να πέφτουν στο χιονάνθρωπο.




  • Με το ίδιο στυλ αριθμών πάνω στο φουστάνι της κοπέλας, βάζουμε τον ανάλογο αριθμό αγγέλων γύρω της.


  • Με μαρκαδόρο που σβήνει ή με παρόμοιους αριθμούς τοποθετούμε στα αστέρια του χιονάνθρωπου αριθμούς και τοποθετούμε ανάλογα το σωστό σήμα. (Μπορούμε από κάτω να βάλουμε και τουβλάκια, αν το κάνουμε στην τάξη ή να τοποθετήσουμε αριθμούς όπως παραπάνω).








29.11.14

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ



Πατήστε το σύνδεσμο για να μεταβείτε στην παρουσίαση και να παίξετε. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο: εποχές 1. Καλή διασκέδαση και μην ξεχάσετε να έχετε τον ήχο ανοικτό!



28.11.14

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΟ

Βρήκα εδώ δύο πολύ ενδιαφέροντα φύλλα αυτοαξιολόγησης από το ίδιο το νήπιο για τη δουλειά του αλλά και για τη στάση του στο σχολείο, που θεωρώ πολύ εύκολα και εύχρηστα και θα τα βάλω στο portfolio των παιδιών ανά τρίμηνο. Τα μετέφρασα και άλλαξα κάποια σημεία προσαρμόζοντας το φύλλο στη δική μου τάξη. Νομίζω πως θα σας φανεί κι εσάς εύχρηστο. 







27.11.14

Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ - ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ

Ο υπέροχος κύριος Δεινοσαυρίδης, συνταξιούχος παλαιοντολόγος, αφού επισκέφθηκε με επιτυχία το  αγαπημένο Νηπιαγωγείο με φαντασία (εδώ), είπε να περάσει κι από το δικό μας νηπιαγωγείο και να μας μιλήσει για τα απολιθώματα και για τις υποθέσεις εξαφάνισης των δεινοσαύρων, στέλνοντάς μας και το ανάλογο δεματάκι.


Στήσαμε τα ηφαίστεια, βάλαμε τους δεινόσαυρους αλλά άρχισαν να πέφτουν αστεροειδείς και μετεωρίτες, έκανε σεισμούς (έχει σύστημα δονήσεων η συγκεκριμένη συσκευή) και εκρήξεις ηφαιστείων (εδώ για υλικά).



Φτιάξαμε με τα υλικά που μας έστειλε απολιθώματα, ίχνη σε αληθινό πηλό (από εργαστήρι κεραμοποιού) και τα ζωγραφίσαμε.






Φτιάξαμε και ένα ηφαίστειο (το είδα στο pinterest) με μπογιά που φυσάγαμε με το καλαμάκι. Αλλά επειδή φυσάγαμε πολύ δυνατά και λίγο τα κάναμε χάλια, συνεχίσαμε με οδοντογλυφίδες. Βάλαμε και τους ηφαιστειολόγους και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. (Ξέχασα να το βγάλω τελειωμένο).




Αγαπήσαμε πολύ τον κύριο Δεινοσαυρίδη γι΄αυτό  πριν φύγει βγάλαμε μια αναμνηστική φωτογραφία μαζί του!










.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ