Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

12.5.15

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ: ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ!



Πιστεύω πολύ στη μεταγνώση, και ειδικά φέτος  στα προγράμματα την εφήρμοσα με τη βοήθεια των εννοιολογικών χαρτών και των ιστογραμμάτων στην αρχή και στο τέλος. Επιπλέον δουλέψαμε αρκετά με τα παιδιά τους δρόμους της έρευνας (εδώ ένα παράδειγμα). Όταν λοιπόν ολοκληρώνουμε ένα σχέδιο εργασίας, ένα θέμα, ένα πρόγραμμα, κατέληξα ότι είναι σημαντικό να απαντούμε στις ερωτήσεις: 1. Τι έμαθα; 2. Πώς το έμαθα;

Έτσι λοιπόν το πρώτο φύλλο  το κάνω σαν παραθυράκια που ανοίγουν πάνω σε άλλο χαρτί ή κανσόν Α4 και  καλείται το νήπιο (όχι προνήπιο) να σημειώσει ή να σχεδιάσει ή να υπαγορεύσει τη διαδρομή από την απορία μέχρι τη λύση.



10.5.15

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΗΠΙΟΥ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Για την αυτοαξιολόγηση των παιδιών είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο φέτος (που βρήκα στο διαδίκτυο) και να δω ποιο μου αρέσει και θα κρατήσω τελικά.



Οι προηγούμενες προτάσεις εδώ.


ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ

Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε προχθές από την Ειρήνη Σολακάκη και το 57ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου και μάλιστα σε ηλεκτρονική μορφή!!! Ένα βραβειάκι θετικής ενίσχυσης. 
Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη και καλή συνέχεια στην υπέροχη δουλειά που κάνεις με τους υπολογιστές!!!




.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ