Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

2.6.15

Κούκλες Α.μ.Ε.Α.

Πήρα μεγάλη χαρά όταν διάβασα την παρακάτω ανάρτηση της Ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Επιτέλους θα κυκλοφορήσουν σε σχετικά προσιτή τιμή, κούκλες που δείχνουν την πραγματικότητα και τη διαφορετικότητα των ατόμων: κούκλες τυφλές, κωφές, με αμαξίδιο, κι άλλα ένα σωρό! Αξίζει λοιπόν να διαβάσετε τη συγκεκριμένη ανάρτηση και να ψάξετε κι άλλες πληροφορίες. 

25.5.15

Το φεγγάρι και ο αυτισμός

Ένα υπέροχο βίντεο και μια υπέροχη ανάρτηση για τη διαφορετικότητα, από το "Μαγικό καπέλο". Εκτιμώ ιδιαίτερα την διακριτικότητα και την ευγένεια που προσεγγίζει το αγαπημένο μου μαγικό καπέλο τις ιδιαίτερες διαφορές! Με συν-κίνησε  (έως με κινητοποίησε) γι' αυτό και το προτείνω.






18.5.15

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό -Τ.Π.Ε.

Ερωτηματολόγιο για τα πρωτάκια

Ετοιμαζόμαστε για την επίσκεψή μας στο Δημοτικό σχολείο Πυθαγορείου. 
Εκτός από τις άλλες δραστηριότητες θέλω να χρησιμοποιήσω τις Τ.Π.Ε.. Έτσι λοιπόν θα δώσουμε στο τέλος της επίσκεψής μας το παρακάτω ερωτηματολόγιο που συντάξαμε μαζί με τα παιδιά και μετά θα το αποδελτιώσουμε στην τάξη φτιάχνοντας ένα excel ποσοτικής μοντελοποίησης των δεδομένων (ναι, διαβάζω για τις εξετάσεις πιστοποίησης!!!), φτιάχνοντας διάφορα γραφήματα με τα αποτελέσματα.




12.5.15

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ: ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ!



Πιστεύω πολύ στη μεταγνώση, και ειδικά φέτος  στα προγράμματα την εφήρμοσα με τη βοήθεια των εννοιολογικών χαρτών και των ιστογραμμάτων στην αρχή και στο τέλος. Επιπλέον δουλέψαμε αρκετά με τα παιδιά τους δρόμους της έρευνας (εδώ ένα παράδειγμα). Όταν λοιπόν ολοκληρώνουμε ένα σχέδιο εργασίας, ένα θέμα, ένα πρόγραμμα, κατέληξα ότι είναι σημαντικό να απαντούμε στις ερωτήσεις: 1. Τι έμαθα; 2. Πώς το έμαθα;

Έτσι λοιπόν το πρώτο φύλλο  το κάνω σαν παραθυράκια που ανοίγουν πάνω σε άλλο χαρτί ή κανσόν Α4 και  καλείται το νήπιο (όχι προνήπιο) να σημειώσει ή να σχεδιάσει ή να υπαγορεύσει τη διαδρομή από την απορία μέχρι τη λύση.



10.5.15

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΗΠΙΟΥ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Για την αυτοαξιολόγηση των παιδιών είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο φέτος (που βρήκα στο διαδίκτυο) και να δω ποιο μου αρέσει και θα κρατήσω τελικά.



Οι προηγούμενες προτάσεις εδώ.


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ