Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

8.9.16

Ετικέτες

Έφτιαξα για το σχολείο μερικές ετικέτες που θα βάλουμε στα παιδιά την πρώτη μέρα με το όνομά τους και θα τα πιάσουμε με κλιπ σε κάθε παιδάκι ώστε να μπορούμε να βρίσκουμε γρήγορα το όνομά του (ξέρετε, αυτές με τα κλιπ που χρησιμοποιούν και στα συνέδρια). Ίσως σας φανούν χρήσιμες γι' αυτό και τις ανεβάζω. Το θέμα μου είναι κουκουβάγιες.



6.9.16

Το ημερολόγιό μας με την πεινασμένη κάμπια

Πρόπερσι είχα φτιάξει ένα ημερόλογιο την Άνοιξη με την πολύ πεινασμένη κάμπια, που όμως δεν το ευχαριστήθηκα γιατί δεν το χρησιμοποιήσαμε πολύ.Το είχα φτιάξει μόνο στα πεζά. Τώρα το έφτιαξα και στα κεφαλαία. Φέτος λοιπόν, αφού εννοείται στρώσουν λίγο τα πράγματα θα το εισάγω αλλά για όλη τη χρονιά (μαζί με το βιβλίο). Οπότε φέτος θα μας κάνουν παρέα στις ρουτίνες η κάμπια και ο λύκος Ζαχαρίας. Ανεβάζω το ημερόλογιο με κεφαλαία. Για το ημερολόγιο στα  πεζά κάντε κλικ εδώ, για τα γενέθλια των παιδιών της τάξης, πάντα με την κάμπια, εδώ και για το χθες-σήμερα- αύριο με την κάμπια, εδώ. Για το σύνολο της δουλειάς μου σχετικής με τους ήρωες του Έρικ Κάρλ εδώ.



5.9.16

Το δέντρο της εβδομάδας του Ζαχαρία

Πέρσι στο αγαπημένο μου http://laclassedelaurene.blogspot.gr είχα βρει εδώ ένα καταπληκτικό δέντρο με τις ημέρες του λύκου Ζαχαρία. Είχα πει πως φέτος θα το κάνω. Έτσι το μετέφρασα και θα το χρησιμοποιήσω. Μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf από εδώ. Ήδη το λατρεύω!

Περισσότερα για τον λύκο Ζαχαρία εδώ.


2.9.16

Ημερολόγια με το λύκο Ζαχαρία 2016-17

Τα ημερολόγια που θα χρησιμοποιήσουμε φέτος στην τάξη. Οι εικόνες στους μήνες συνδυάζονται με τις εικόνες (εδώ) από το βιβλίο του λύκου Ζαχαρία που βαριέται να περπατήσει και κάθε μήνα αλλάζει μεταφορικό μέσο: "Ο λύκος Ζαχαρίας βαριέται να περπατάει" (είναι πολύ αστείο και τα παιδιά το λατρεύουν!)



1.9.16

Ημερολόγια 2016-17

Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά σε όλους!
Επειδή με βόλεψε πολύ  το περσινό στήσιμο των ημερολογίων, κράτησα το ίδιο σχέδιο και για φέτος. Ανεβάζω τώρα τα απλά και στην επόμενη ανάρτηση τα ίδια αλλά με το λύκο Ζαχαρία που εγώ θα χρησιμοποιήσω και φέτος. Αγαπήθηκε πολύ ο Ζαχαρίας την περασμένη χρονιά.



30.8.16

Έχω μια "μαγική αχτίδα" για νηπιαγωγούς!

Πέρσι είχα κάνει μία ανάρτηση για τα συναισθήματα και το άγχος των μικρών πριν ξεκινήσει το σχολείο (μαγικός μαρκαδόρος). Φέτος νιώθω τη μεγάλη/ πολύ μεγάλη ανάγκη να κάνω μια ανάρτηση για το άγχος που περνάμε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί κάθε Σεπτέμβρη. Επιτρέψτε μου όμως να αναφερθώ κυρίως στο νηπιαγωγικό κλάδο, μια που φέτος άλλαξαν πολλά (ωράριο, ωρολόγιο πρόγραμμα κ.λ.π.) και κυρίως ο αριθμός αναπληρωτών που θα κληθούν για το σχολικό έτος (δική μου υπόθεση και εκτίμηση).
Μιλάω εκτός αέρα με διάφορες νηπιαγωγούς και οι περισσότερες είναι αγχωμένες με όλες τις αλλαγές που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν. Δε σας κρύβω πως αν και "παλαιά" είμαι επίσης μία από αυτές, κυρίως όσον αφορά το αν θα έχουμε φέτος μαζί μας και τρίτη συνάδελφο. Για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του νηπιαγωγείου μας, τη θεωρώ απαραίτητη.

Συνάδελφοι το μόνο που μπορώ να συστήσω είναι ψυχραιμία (ό,τι λέω και στον εαυτό μου δηλαδή) και να σας αφιερώσω το εξής κείμενο (παραφράζοντας αυτό του εξαιρετικού συναδέλφου Απόστολου Πάππου):

"Οι πρώτες μέρες πριν αρχίσει το νηπιαγωγείο είναι γεμάτες αγωνία και ενθουσιασμό για τη νέα χρονιά! Υπάρχουν τόσες ετοιμασίες που πρέπει να γίνουν: τα παρουσιολόγια, τα συρταράκια, τα δωράκια, οι πρώτες δραστηριότητες, τα ονοματάκια σε όλο το χώρο, η τάξη, το πρόγραμμα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων της χρονιάς, οι γωνιές, η καθαριότητα, τα γραφειοκρατικά κ.ά. Εγώ έφτιαξα τα περισσότερα και νομίζω πως κι εσείς πρέπει να έχετε κάνει αρκετά. Για τσεκάρετε μόνο, μήπως σας ξέφυγε κάποιο ονοματάκι ή κάποιο δωράκι μήπως βγήκε λειψό; Μήπως ξεχάσατε να υπολογίσετε σωστά τον αριθμό;
Για τσεκάρετε μόνο: το πλατύτερο χαμόγελό σας είναι εκεί; Τα χέρια σας ανοίγουν για να αγκαλιάσουν τα προνηπιάκια που κλαίνε; Η φωνή σας είναι εντάξει για να τραγουδάτε πολύ τις πρώτες μέρες; Τα ποδαράκια σας αντέχουν για τα πρώτα ψυχοκινητικά παιχνίδια; Η καρδιά σας λαχταρά να συμμετέχει σε αυτή τη νέα "παράσταση" που η πρεμιέρα της είναι κάθε 13 Σεπτέμβρη;
Εγώ κάθε χρόνο τρέμω αλλά φροντίζω και προπονώ την ψυχή και την καρδιά μου, κάνοντας μια βόλτα στην παραλία, χορταίνοντας φιλιά κι αγκαλιές το γιο μου για να πάρω δύναμη, ξεσπάω στην καθαριότητα του σπιτιού με το οποίο θα ασχοληθώ σοβαρά το επόμενο καλοκαίρι, πάω στην εκκλησία, χαζεύω τον υπέροχο  ήλιο και  κάνω αυτά που μου αρέσουν, μόνο και μόνο για να γεμίζω, να δυναμώνω και να χορταίνω με αγάπη, ώστε αυτή μετά να  μπορώ να μοιραστώ με τα παιδιά. Μια μαγική αχτίδα  καλοκαιρινού ήλιου λοιπόν βάζω κάτω από το μαξιλάρι μου γιατί με βοηθά να κοιμηθώ ήσυχα και φωτίζει τις πιο όμορφες πτυχές της ζωής μου κι όλα όσα ονειρεύομαι να κάνω στο σχολείο αλλά και στην προσωπική μου ζωή. 
Αν νιώθετε κι εσείς έτσι, "κόψτε" μια μαγική αχτίνα από τον ήλιο και βάλτε τη κάτω από το μαξιλάρι σας για να κοιμηθείτε υπέροχα και να ξεκινήσει όμορφα και η φετινή χρονιά 1η του Σεπτέμβρη.
Μία από τις συναδέλφους σας"





21.8.16

Διαχειρίζομαι το πένθος

Μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση που βρήκα στο αξιόλογο μπλογκ της Άννας Παππά και έχει να κάνει με τη διαχείριση του πένθους. Ένα δύσκολο θέμα αλλά όλα είναι μέσα στη ζωή. Είναι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας. Παλιότερες δικές μου προτάσεις και πηγές  σχετικές με το θέμα εδώ

11.8.16

Ανακοινώσεις του myschool για τα νηπιαγωγεία

Το myschool εξέδωσε ανακοινώσεις που αφορούν τα νηπιαγωγεία και οι οποίες αναφέρουν τα εξής:

Πρώτη ανακοίνωση: Μετά τον καθορισμό από το ΥΠΠΕΘ, του νέου Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου για το σύνολο των Νηπιαγωγείων της χώρας, παρακαλούμε θερμά να ΜΗΝ προβαίνετε στη δημιουργία τμημάτων και ορισμό αναθέσεων ωρών σε εκπαιδευτικούς, καθώς το ΠΣ myschool προσαρμόζεται στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα. Επιπλέον, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι τα τμήματα και οι αναθέσεις που έχουν δημιουργηθεί θα διαγραφούν. Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και συνεργασία σας.

Δεύτερη ανακοίνωση: Στα Γενικά Στοιχεία (πρώτη καρτέλα στο "Ο φορέας μου") όλων των Νηπιαγωγείων έχει προστεθεί το πεδίο «Λειτουργικότητα» στο οποίο πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός των τμημάτων του υποχρεωτικού πρωινού προγράμματος (08:30-13:00), ανεξαρτήτως της Οργανικότητας του Νηπιαγωγείου. Στα τμήματα αυτά ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται τα Τμήματα Πρόωρης Υποδοχής ή τα Τμήματα Ένταξης ή άλλου είδους Τμήματα, τα οποία πρέπει να δημιουργούνται από τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ -> Διαχείριση Τμημάτων με χρήση του αντίστοιχου Τομέα Σπουδών (Σ.Σ. προς το παρόν ΜΗΝ δημιουργείτε ΚΑΝΕΝΑ τμήμα πριν υλοποιηθεί στο myschool το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου).

Το πεδίο «Λειτουργικότητα» είναι ανοιχτό για τροποποίηση μόνο στις Σχολικές Μονάδες και έχουμε κάνει μια αρχική συμπλήρωσή του σύμφωνα με τα στοιχεία του σχολικού έτους 2015-2016. Προφανώς, την δεδομένη χρονική στιγμή η τιμή που θα συμπληρωθεί σε αυτό το πεδίο είναι κατ' εκτίμηση. Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους το πεδίο αυτό πρέπει να επικαιροποιηθεί με τον πραγματικό αριθμό των λειτουργούντων τμημάτων του υποχρεωτικού πρωινού προγράμματος (08:30-13:00).


 (Η υπογράμμιση είαι δική μου. Εκεί είναι όλη η ουσία....)

8.8.16

Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοήμερου νηπιαγωγείου

Πατώντας το σύνδεσμο ΠΗΓΗ μεταβαίνετε στο σάιτ του Υπουργείου Παιδείας για να διαβάσετε αναλυτικά τι αναφέρει για τις αλλαγές στο νηπιαγωγείο. Πατώντας τους συνδέσμους μπορείτε να ανοίξετε τα word  για να δείτε αναλυτικά και με λεπτομέρειες τις αλλαγές. 
 
Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ενιαίου τύπου ολοήμερου νηπιαγωγείου σε μορφή doc

O καθορισμός του διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε νηπιαγωγεία σε μορφή doc


ΠΗΓΗ 

 

16.6.16

"Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος..." Καλοκαιρινή γιορτή

Η καλοκαιρινή μας γιορτή είχε ως θέμα της το προσφυγικό ζήτημα. Η έμπνευση μας ήρθε από το βιωματικό σεμινάριο που παρακολουθήσαμε μέσα στη χρονιά από τον Anasa, όπου δουλέψαμε με θεατρικό παιχνίδι (εμείς οι εκπαιδευτικοί) την ιστορία ενός προσφυγόπουλου, της Ειρήνης.
Λόγω του προγράμματος που τρέχει όλη τη χρονιά για τη διαφορετικότητα (βλ. ΑμΕΑ και πρόσφυγες) εννοείται πως θελήσαμε να δουλέψουμε και αυτή τη γιορτή εις βάθος και πολύ βιωματικά με τα παιδιά. Έτσι φτιάξαμε το σακίδιο της "Ειρήνης" με διάφορο υλικό μέσα και κάναμε τις βιωματικές ασκήσεις με τα 2 τμήματα ξεχωριστά (κλασικό και ολοήμερο) ώστε να δώσουμε περισσότερο χώρο στα παιδιά. Αφού λοιπόν πρώτα δουλέψαμε με τα παιδιά και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία, ύστερα είδαμε την ταινιούλα με την Ειρήνη (Carly). Τα παιδιά όμως είχαν ήδη βρει το νόημα (είχαμε δουλέψει πολύ παλαιότερα πάλι βιωματικά με το ΦΑΡΟ, εδώ).
Έπειτα, εκείνες τις μέρες είχα τη μεγάλη τύχη να ανεβάσει η εξαιρετική Χριστίνα Τότσκα την ιστορία της Ειρήνης δουλεμένη με τα 6 καπέλα σκέψης του De Bono  (μια πάρα πολύ καλή δουλειά   εδώ). Εννοείται πως τα χρησιμοποιήσαμε!
Στη γιορτή μας έγινε και η απονομή του επαίνου που πήραμε από το Υπουργείο Παιδείας για το σύνολο της δουλειάς μας στο προσφυγικό από την υπεύθυνη σχολικών δραστηριότητων (που μας πρότεινε κιόλας), κ. Πέλλη Παππά. Το κάθε παιδάκι μαζί λοιπόν με το ενθύμιο του νηπιαγωγείου πήρε και τον ατομικό του έπαινο. Επίσης είχαμε τη μεγάλη χαρά να παρακολουθήσουν τη γιορτή 2 από τα μέλη του ΦΑΡΟΥ, ο κύριος Γεννιάς που μας είχε κάνει το βιωματικό για τους πρόσφυγες εδώ και η κυρία Αμπατζή, που μας είχε κάνει το βιωματικό για την ομαλή μετάβαση εδώ. Τέλος μας τίμησαν και από την Ύπατη Αρμοστεία για τους πρόσφυγες.Οι εκπρόσωποι που ήρθαν παρέλαβαν εκπαιδευτικό υλικό και ζωγραφιές που φτιάξαμε για τα 93 ασυνόδευτα παιδιά στο Hot Spot της Σάμου αλλά έδωσαν και αναμνηστικά δωράκια στα παιδιά ένα καταπληκτικό βιβλίο της Ελένης Σβορώνου "Σκληρό Καρύδι", κάρτες και βραχιολάκια με το σήμα της Ύπατης Αρμοστείας. Ήταν πραγματικά η όλη εκδήλωση συγκινητική και ζεστή. 
Μερικές φωτογραφίες αποδεικνύουν την ομορφιά αυτής της δουλειάς και όπως είπα και στη γιορτή, τα παιδάκια μας φέτος δε θα φύγουν καλύτεροι ηθοποιοί αλλά καλύτεροι άνθρωποι.

 Οι αφίσες μας που πλέον κοσμούν το γραφείο της κυρίας Παππά.

1.6.16

ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ:

Το Υπουργείο Παιδείας έχει ξεπεράσει κάθε όριο! Με τη νέα εγκύκλιο για τα ολοήμερα που έστειλε σήμερα, μια μέρα πριν τις εγγραφές, διαλύει και το ολοήμερο Νηπιαγωγείο όπως και το ολοήμερο Δημοτικό σχολείο! Στη συνάντηση με τη ΔΟΕ, στην τελευταία κινητοποίηση στο Υπουργείο, ο Υπουργός ‘’διαβεβαίωσε’’ ότι δεν θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση εγγραφής των παιδιών στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο η εργασία των γονιών και σήμερα στέλνει εγκύκλιο στην οποία αναφέρεται ακριβώς το αντίθετο.

Η απίστευτης σύλληψης εγκύκλιος είναι ακατάληπτη, όπως και όσα λέει ο Υπουργός για τα Νηπιαγωγεία. Δεν Θα κλείσουν - αλλά θα κλείσουν... Θα πάρουμε χιλιάδες προνήπια, αλλά θα εξοικονομήσουμε και δαπάνες! Στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο θα εγγράφονται όλα τα παιδιά αλλά μόνο μερικά! 

Στην ίδια εγκύκλιο, τελείως αυθαίρετα, για την εγγραφή των παιδιών στο ολοήμερο τμήμα για τα 6/θέσια και άνω Δημοτικά είναι απαραίτητη προϋπόθεση οι γονείς να είναι εργαζόμενοι ή να έχουν κάρτα ανεργίας ή να ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Για τα Δημοτικά σχολεία που λειτουργούν ως 4/θέσια και τα 5/θέσια δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ενώ για τα ολοήμερα τμήματα των Νηπιαγωγείων, τα οποία είναι σχεδόν όλα διθέσια, είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Ας μας εξηγήσει κάποιος σε ποια αλλοπρόσαλλη λογική βασίζεται αυτός ο διαχωρισμός. 
Συναδέλφισσες-οι 


Αφού ο Υπουργός είχε το θράσος να πάρει μια τέτοια πολιτική απόφαση, να έρθει ο ίδιος να αντιμετωπίσει τους γονιούς και τα παιδιά και να τους πει ότι δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο. Να τους πει επίσης αυτό που αναφέρει η «αριστερή» κυβέρνησή του στο πρόγραμμά της για την Παιδεία ότι «είναι απαραίτητο το ολοήμερο σχολείο διευρυμένης λειτουργίας ώστε να καλύπτονται οι οικογενειακές δεσμεύσεις και ανάγκες και να αντισταθμίζονται με αποτελεσματικά μέτρα οι δυσκολίες που συναντά κάθε παιδί.’’ Ποιος Υπουργός μιας «αριστερής» κυβέρνησης θα έπαιρνε τέτοιες πολιτικές αποφάσεις; Είναι ντροπή και θρασυδειλία για την «αριστερά» να παίρνει τέτοιες πολιτικές αποφάσεις που θα οδηγήσουν στο κλείσιμο πάρα πολλών ολοήμερων τμημάτων, θα μετατρέψουν το ολοήμερο σε φύλαξη και θα οδηγήσουν τα παιδιά προς την ιδιωτική εκπαίδευση σύμφωνα με τις επιταγές των μνημονίων και του ΔΝΤ. 

Εμείς 

Δεν θα ζητήσουμε από κανένα γονιό καμιά βεβαίωση για το αν είναι εργαζόμενος ή άνεργος, αγρότης ή φυλακισμένος! 

Δεν θα ζητήσουμε από κανένα νήπιο να φέρει μαζί με την τσάντα που έχει το φαγητό του για το μεσημέρι να μας επιδείξει και τη βεβαίωση εργασίας του γονιού του! 

Ζητάμε από τη ΔΟΕ άμεση συνδικαλιστική κάλυψη, για να μην εφαρμόσουμε την εγκύκλιο και να προχωρήσουμε σε εγγραφές στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο όλων των παιδιών που οι γονείς τους το επιθυμούν, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. 

Θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα των παιδιών στο δημόσιο και δωρεάν Νηπιαγωγείο και θα διαφυλάξουμε τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοήμερου Προγράμματος. 

Θα απαιτήσουμε με όλους τους τρόπους τη νομοθέτηση της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και το δικαίωμα όλων των παιδιών στο Δίχρονο Δημόσιο και Δωρεάν Νηπιαγωγείο.


31.5.16

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ

Ανακάλυψα ότι έχω ανεβάσει στην αρχή της χρονιάς λάθος τα ημερολόγια του Ιουνίου γι' αυτό και τα ανεβάζω διορθωμένα.



24.5.16

Εκτυπώσιμα βραβεία- δωράκια

Φέτος ο μικρός μου (δευτεράκι) ερχόταν όλη τη χρονιά με διάφορους επαίνους και βραβεία για διάφορα πράγματα, π.χ. προπαίδεια, ανάγνωση, κ.λ.π.. Ο μικρός μου είχε μία πολύ γλυκειά και καλή δασκάλα, την κυρία Ελευθερία (την οποία ευχαριστώ και δημόσια για την αγάπη που έδειξε στα παιδιά μας και τη γλύκα που τα αντιμετώπιζε!).
Θέλοντας λοιπόν να την ευχαριστήσουμε, συνεργαστήκαμε με το καμάρι μου και φτιάξαμε βραβεία για να δώσουμε στις 2 κυρίες (και στη γλυκύτατη κυρία Κατερίνα του ολοημέρου). Με αφορμή λοιπόν αυτό ανεβάζω κενά τα βραβεία μήπως φανούν χρήσιμα και σε άλλες μαμάδες.


12.5.16

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό

Και φέτος στα πλαίσια του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό, δεχθήκαμε την επίσκεψη της ψυχολόγου  κ. Αμπαζή από το Κέντρο Πρόληψης Νομού Σάμου, «Φάρος».
Με την κυρία Αμπαζή τα παιδιά προετοιμάστηκαν σαν μικρά σπουργιτάκια που βγαίνουν από το αβγό, μαθαίνουν να πετάνε και τολμούν σα σμήνος να κάνουν ένα μεγάλο ταξίδι, για το επόμενο μεγάλο και άγνωστο ταξίδι στη Χώρα του Δημοτικού. Οι φωτογραφίες μιλάνε μόνες τους.
Για μια ακόμα φορά θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Φάρο και τα επιστημονικά του μέλη για την αδιάκοπη και εξαιρετική συνεργασία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια, από το 2005!!!
  

9.5.16

Προσφυγικό - έπαινος στο νηπιαγωγείο μας

Με χαρά σας ανακοινώνω πως το νηπιαγωγείο μας, μαζί με το 3ο νηπιαγωγείο Βαθέος Σάμου και πολλά σχολεία ανά την Ελλάδα, έλαβε τιμητικό έπαινο από το ΥΠΠΕΘ για τη συμβολή του στην προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των παιδιών στο προσφυγικό ζήτημα. Πιο συγκεκριμένα:
 


"ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΙΝΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων αναγνωρίζοντας τη σημαντική συμβολή των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα, στο πλαίσιο της φετινής εγκυκλίου σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών) και των αντίστοιχων δράσεων συγχαίρει όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους για την ευαισθητοποίηση που επέδειξαν και τις δράσεις που ανέλαβαν.
Η ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο προσφυγικό ζήτημα ήταν σχεδόν καθολική, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων υλοποίησαν ποικίλες σχετικές δράσεις.
Ως συμβολική πράξη ανάδειξης και αναγνώρισης της ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στο προσφυγικό ζήτημα, το Υπουργείο Παιδείας θα απονείμει τιμητικό έπαινο σε κάθε σχολείο που προτάθηκε από τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Η εκδήλωση απονομής, με τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών κυρίως της Αττικής, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Μαΐου 2016, από τις 10.00 έως 13.30 στην αίθουσα του ΥΠΠΕΘ, Ζακλίν ντε Ρομιγί (Α. Παπανδρέου 37 Μαρούσι) και θα περιλαμβάνει ενδεικτικές παρουσιάσεις των έργων των παιδιών μέσω βίντεο, την επικοινωνία μέσω skype με σχολεία της περιφέρειας και απονομή των επαίνων.
Όλη η εκδήλωση θα μεταδοθεί απευθείας από την ιστοσελίδα του ΥΠΠΕΘ."

Πηγή:https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/20126-09-05-16-aponomi-epainon-se-mathites-gia-kales-praktikes-sto-prosfygiko-zitima

Περισσότερα για τη δουλειά μας με το προσφυγικό ζήτημα μπορείτε να δείτε με κλικ στην εικόνα.
http://pythagoreionip.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A6%CE%A5%CE%93%CE%95%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%9C%CE%9F%CE%A3


3.5.16

Ημέρα μητέρας

Φέτος για την ημέρα της μητέρας δε θα ασχοληθούμε με τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη όπως τα προηγούμενα χρόνια (εδώ) αλλά με έναν πίνακα του Σικελιώτη που μου άρεσε (τον είχα δει στη Νίνα και το  Kindergarten Art Class).
Εκτός λοιπόν από τις κατασκευές που θα κάνουμε και την εκπληξούλα που θα φτιάξουμε, θα μελετήσουμε ενδελεχώς το συγκεκριμένο πίνακα.


Εξώφυλλο για μπλοκ σημειώσεων πολυάσχολων μαμάδων

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ