Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

11.11.17

Εγώ και οι άλλοι (γενικώς)

Είχα πει τον Μάιο που σταμάτησα να γράφω ότι μόνο αν υπάρχει λόγος θα γυρίσω. Ο λόγος είναι ο εξής:
Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στα παιδάκια μου που είχα από το Σεπτέμβρη μέχρι και την προηγούμενη Τρίτη αλλά και στις μαμάδες τους (ειδικά αυτές που με στήριξαν όταν μου πήραν το τμήμα μέσα από την καρδιά💕). Σας ευχαριστώ 😊...  Πέρασα υπέροχες στιγμές χαράς και έμπνευσης με τα ζουζουνάκια μου!

Θα ξεκινήσω να ανεβάζω κάποια  πράγματα που κάναμε φέτος ή που σκόπευα να κάνω, γιατί δεν θα προλάβουν να τα δούνε οι μαμάδες, μια που αναγκάστηκα να ξηλώσω την τάξη μου και να τη μετακομίσω (μη με ρωτήσετε συναδέλφισσες τίποτα γιατί δεν θα απαντήσω γι' αυτό το θέμα).
  • Μιλάμε για τον εαυτό μας και το σώμα μας (εσωτερικά και εξωτερικά). Κάνουμε παρατηρήσεις και συγκρίσεις με έμφαση σε αυτά που έχουμε μοναδικά αλλά και κοινά όλοι οι άνθρωποι π.χ. έχουμε όλοι τον ίδιο σκελετό. Παίζουμε το γιατρό γιατί όλοι χρειάζεται να φροντίζουμε ο ένας τον άλλο.
  • Φτιάχνουμε ομαδικά το δικό μας ανθρωπάκι με τα όργανά του, πάνω στο περίγραμμα ενός προνηπίου και το ονοματίζουμε «Πιλάφ Μπόκι».
  • Μας επισκέπτεται η προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ, κ. Μακρή με τη συνάδελφο ειδικής αγωγής Αποστολίδου Ζωζώ και μας κάνουν βιωματικό εργαστήρι με συζήτηση και παιχνίδια για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. 






  • Μέσα στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το διπλανό μας, μιλήσαμε για τα συναισθήματά μας και πως μπορούμε να τα διαχειριζόμαστε. Ασχοληθήκαμε με το φόβο, το θυμό, τη λύπη και τη χαρά λίγο περισσότερο. Φτιάξαμε το ατομικό μας θυμόμετρο και τη γωνιά της ηρεμίας με το μαξιλάρι του θυμού και το κουτί με τα διάφορα χαλαρωτικά τρικ και προτάσεις επίλυσης συγκρούσεων.
  • Διαβάσαμε και παίξαμε την «Παλέτα των συναισθημάτων» και ταξινομήσαμε τις λέξεις και τις εκφράσεις σε αυτές που πονούν, χαμογελούν και θεραπεύουν.
 
  • Βάλαμε τα δικά μας συναισθήματα σε πίνακες και ανακαλύψαμε πως το ίδιο ερέθισμα δεν προκαλεί και το ίδιο συναίσθημα σε όλους.
 

  • Βιωματικό εργαστήρι (με τον κ. Χαράλαμπο Γεννιά από το κέντρο πρόληψης του ΟΚΑΝΑ «ΦΑΡΟΣ») μέσα στην τάξη με έμφαση στα συναισθήματα και θέμα το μήνυμα από το «Νησί των συναισθημάτων» (παραμύθι προσαρμοσμένο από τον κ. Γεννιά, για το επίπεδο ωριμότητας των ζουζουνιών που είχα φέτος), όπου τα παιδιά μεταμορφώνονται σε γάτες και σκύλους και μπαίνουν σε ρόλους ταυτότητας. Σταδιακά, με τη μέθοδο του καθρέπτη επικοινωνούν τα συναισθήματά τους, συνεννοούνται και συνεργάζονται. Αποτυπώνουν στο χαρτί αυτή τους την εμπειρία και την παρουσιάζουν στην ολομέλεια.






  • Μιλήσαμε για την ενδοσχολική βία και γνωρίσαμε τον αγαπημένο μας βατραχάκι Κέλσο που μας έμαθε τρόπους να αντιμετωπίζουμε κάποια μικρά και μεσαία προβλήματα (ο τρόπος και το υλικό που δούλεψα εδώ αλλά και εδώ).



3.5.17

Τίτλοι τέλους - Ημερολόγια 17-18

Όλα τα ωραία έχουν κάποτε έναν τέλος! Ήρθε και μένα η σειρά μου να σας αποχαιρετήσω. Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη θερμή υποστήριξη και συμπάθεια που έλαβα τα τελευταία 6 χρόνια. Ό,τι είχα να πω και να δείξω το ανέβασα. Έτσι θα συνεχίσω να δουλεύω μέχρι να με διώξουν σηκωτή από την τάξη. Για μένα, το νηπιαγωγείο Πυθαγορείου είναι "φανέλα", είναι ιδέα, είναι πόρωση τα τελευταία 16 χρόνια και συνεχίζει, παρά τις όποιες απογοητεύσεις και τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη  (ακόμα και από το ίδιο το γραφείο Α/θμιας *).
Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο"  θα συνεχίσει να υπάρχει στον αέρα για όποιον ψάχνει υλικό ή θέλει να δει πως δουλεύω κάποια θέματα στην τάξη. Επίσης θα συνεχίσει να υπάρχει  και η κοινότητά μας, Νηπιαγωγική Τρέλα, με τη στήριξη της Άννας και της Κατερίνας τις οποίες και ευχαριστώ που δέχτηκαν να αναλάβουν κάποιες ευθύνες.


Ως δώρο αποχαιρετισμού ανεβάζω τα ημερολόγια της επόμενης σχολικής χρονιάς.



23.4.17

Παιχνίδι αντιστοίχισης εικόνων

Στο https://greatnorthmuseum.org.uk/learning/resources  βρήκα ακόμα ένα παιχνιδάκι που μετέφρασα και προσάρμοσα για μέσα την τάξη μου και το πρόγραμμα. Μπορείτε να το κατεβάσετε με κλικ στην εικόνα.

http://www.2shared.com/document/7oWf91qE/___online.html 


   

19.4.17

Ερωτηματολόγιο με ζώα για επίσκεψη σε μουσείο

Έφτιαξα 2 φύλλα (νήπια/προνήπια) αναζήτησης μερών των ζώων για όταν επισκεπτόμαστε το αρχαιολογικό μουσείο που είναι γεμάτο με αγγεία που διακοσμούνται από διάφορα ζώα. Σκέφτηκα λοιπόν να αναζητήσουν τα παιδιά τους στόχους τους και να αποδελτιώσουμε στο σχολείο τι βρήκε και πόσα ο καθένας. Η πρώτη σελίδα είναι για τα νήπια και η δεύτερη για τα προνήπια. Μπορείτε να το κατεβάσετε με κλικ στην εικόνα.

https://drive.google.com/file/d/0B8z12vUhoEQgZXpSTVNvYmdpakE/view?usp=sharing

6.4.17

Αριθμοί 1-3 / portfolio

Βρήκα κάτι πολύ συμπαθητικά φύλλα για τους αριθμούς 1-3 και τα μετέφρασα. Κάποια στιγμή θα τα εντάξω στο μέλλον στο υλικό μου για το portfolio. Τα βρήκα εδώ (με εγγραφή μπορείτε να κατεβάσετε αρκετά αρχεία δωρεάν) ενώ μπορείτε να τα κατεβάσετε στα ελληνικά με κλικ εδώ.




4.4.17

Portfolio - μαθηματικά

Στο αγαπημένο πλέον teachers pay teachers βρήκα δωρεάν τα παρακάτω φύλλα μαθηματικών, τα οποία μετέφρασα και σκοπέυω να χρησιμοποιώ και αυτά ως ενδεικτικό φύλλο για το portfolio. Αν σας ενδιαφέρουν μπορείτε να τα κατεβάσετε με κλικ εδώ. Για περισσότερο σχετικό υλικό μου κάντε κλικ εδώ.






26.3.17

Οι 12 Απόστολοι

Βρήκα  εδώ πολύ όμορφες εικόνες για τους 12 Αποστόλους και για να μάθουν τα παιδιά λίγο τα ονόματά τους, έτσι μετέφρασα τις συγκεκριμένες καρτέλες που αν  τυπωθούν περισσότερες φορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για μπίνγκο (που πάντα λατρεύουμε στην τάξη μου) αλλά και διπλές για παιχνίδι μέμορι.


22.3.17

Τι κάνει ο αρχαιολόγος;

Βρήκα στο αγαπημένο μπλογκ http://lutinbazar.fr/ τις εικόνες και έφτιαξα τα φύλλα χρονικής σειραθέτησης της δουλειάς ενός αρχαιολόγου/παλαιοντολόγου.



Κλάσματα

Φέτος αγαπήσαμε  πολύ  τα μαθηματικά. Έτσι μας ήταν πολύ εύκολο να προχωρήσουμε και στα κλάσματα!

Ξεκινήσαμε με τα "φανταστικά πάρτι γενεθλίων" μέσα στην τάξη (δραστηριότητες εισαγωγής κλασμάτων) κι έπειτα όμως προχωρήσαμε περισσότερο. Σας ανεβάζω εν συντομία τους συνδέσμους από το υλικό που χρησιμοποίησα επιπροσθέτως. Αν καταλάβουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος με τις όποιες "τούρτες, πίτσες, πίτες κ.λ.π.", μετά όλα έρχονται αβίαστα!



20.3.17

Χρονογραμμή προϊστορίας

Με κλικ στην εικόνα κατεβάζετε σε pdf κάρτες για να συνθέσετε στην τάξη τη δική σας χρονογραμμή από την εποχή των δεινοσαύρων και μετά.






18.3.17

Προγραφή και προϊστορία

Με αφορμή μια ιδέα που είδα εδώ, έφτιαξα ένα φύλλο εργασίας και κύβους-ζάρια, που ανάλογα με τι θα τους τύχει θα πρέπει να φτιάξουν την ένωση του μαμούθ με τους προϊστορικούς ανθρώπους.





8.3.17

Σφάλμα Καταχώρησης μισθοδοσίας



 Σας ενημερώνουμε ότι διαπιστώθηκε πρόσφατα από τη ΔΙΠΕ Σάμου σφάλμα καταχώρησης στο σύστημα μισθοδοσίας ΔΙΑΣ, σύμφωνα με το οποίο αρκετοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί φαίνονται, από το 2012, ως παλαιοί ασφαλισμένοι (δηλ. πριν το 1993), ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται στην κατηγορία των νέων ασφαλισμένων (διορισμένοι κατά προσέγγιση τα έτη 2001, 2002 και 2003).

Τώρα, η Δ/νση Α/βάθμιας Εκπ/σης Σάμου έχει ως απαίτηση την επιστροφή των χρημάτων από τους συναδέλφους, ως αχρεωστήτως καταβληθέντα, τα οποία κυμαίνονται από 3000 έως 5000 ευρώ για τον καθένα. Ο σύλλογος Δ/Ν Σάμου απέστειλε αίτημα γνωμοδότησης στη νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ (που μπορείτε να το δείτε εδώ και ανακοίνωση–ενημέρωση προς όλα τα μέλη του συλλόγου που μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Πρέπει να τονισθεί όμως ότι η απαίτηση αυτή της Δ/νσης, που δεν οφείλεται σε δόλο και υπαιτιότητα των συναδέλφων, δημιουργεί τεράστιο βιοποριστικό ζήτημα, με οικογενειακές και κοινωνικές προεκτάσεις.

Προτείνουμε να εξεταστεί το θέμα της νομοθετικής ρύθμισης, ώστε να μη χρειαστεί οι συνάδελφοι να επιστρέψουν τα χρήματα ή να γίνει τέτοιος διακανονισμός ώστε οι εργαζόμενοι να καταβάλλουν μηνιαίως ένα τέτοιο ποσό, που δε θα τους οδηγεί σε οικονομική ασφυξία (υπολογιζόμενης και της εκ των πραγμάτων μείωσης των αποδοχών τους). 

Επίσης, θεωρήσαμε σκόπιμο να ζητήσουμε από τη Δ/νση να γίνει ο αυτονόητος έλεγχος, ώστε να ξέρουν οι συνάδελφοι, αν υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο ή άλλο λάθος, αλλά μας απάντησε ότι δεν έχει τη δυνατότητα να το κάνει και εφόσον στην πορεία βρεθούν και άλλοι εκπαιδευτικοί θα τους ενημερώσει…

Καλό όμως είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί να δουν τις βεβαιώσεις των αποδοχών τους, που πρέπει να γράφουν αν είναι παλαιοί ασφαλισμένοι (διορισμένοι πριν το 1993) ή νέοι (μετά το 1993). Αν υπάρχει λάθος, πρέπει να έρθουν άμεσα σε επαφή με το Δ.Σ.

Υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει εκκρεμότητα και στις βεβαιώσεις των συναδέλφων των ΕΣΠΑ, αφού έχουν σταλεί μόνο του Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου και αναμένουν…



6.3.17

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ: ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ: ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΣΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
σας ενημερώνουμε ότι διαπιστώθηκε πρόσφατα από τη ΔΙΠΕ Σάμου σφάλμα καταχώρησης στο σύστημα μισθοδοσίας ΔΙΑΣ,  σύμφωνα με το οποίο πολλοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί  φαίνονται, από το 2012, ως παλαιοί ασφαλισμένοι (δηλ. πριν το 1993), ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται στην κατηγορία των νέων ασφαλισμένων (διορισμένοι κατά προσέγγιση τα έτη 2001, 2002 και 2003).
Αυτό έχει ως συνέπεια τη διαφορά κρατήσεων σε ΤΠΔΥ, ΤΕΑΔΥ και Δημόσιο, που αγγίζουν συνολικά τις 4-5 χιλιάδες ευρώ για κάθε συνάδελφο και που ζητήθηκε να επιστραφούν στη υπηρεσία ως αχρεωστήτως καταβληθείσες.
Πρέπει να τονιστεί ότι:
1. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει  υπαιτιότητα των συναδέλφων στη λάθος καταχώρηση από τη Δ/νση Α/θμιας, αλλά το λάθος συνέβη από 1/1/2012, όταν έγινε η ένταξη όλου του προσωπικού της ΔΙΠΕ Σάμου στο σύστημα ΔΙΑΣ.
2. Στα μισθοδοτικά σημειώματα πριν το 2014 δεν υπήρχε η ένδειξη «παλαιός» ή «νέος ασφαλισμένος»
3. τα χρήματα τους τα ζητούν  σε συγκεκριμένες δόσεις σύμφωνα με το υπ.αριθ.2/61551/002/21-06-2014 έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Μισθολογίου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, διαφορετικά θα εφαρμοστούν όσα ορίζονται στον Κ.Ε.Δ.Ε Ν.Δ.3656/74 (ΦΕΚ 90/1974), δηλαδή καταλογισμός του ανωτέρω ποσού.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του προς τους συναδέλφους και τις οικογένειές τους, που έχουν βρεθεί σε τέτοια αναστάτωση, και δηλώνει σε κάθε περίπτωση την έμπρακτη στήριξή του. 
Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να ζητήσουνενημέρωση για τη μισθοδοσία τους από την Α/βάθμια Εκπαίδευση Σάμου.
Τέλος, καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς του Συλλόγου να ελέγξουν τα σημειώματα μισθοδοσίας τους για οποιαδήποτε τυχόν λάθη και να έρθουν σε επαφή με το Δ.Σ. για ενημέρωση και περαιτέρω ενέργειες (ιδιαίτερα όσοι διαπιστώνουν διαφορές ή έχουν ήδη ειδοποιηθεί), στα παρακάτω τηλέφωνα:


Ø    Κατσιγιάννης Νικόλαος,  6973083389
Ø    Κακαγιάννης Αντώνης,  6944271826
Ø    Πανούσος Χρήστος,  6948077722
Ø    Πίτσα Μαρία,  6976122459
Ø    Αρχοντούλης Γιάννης,  6970019150
Ø    Δάλλη Μαρία,  6974476651
Ø    Κολισιάνης Θωμάς,  6978105824

5.3.17

ΕΠΕΙΓΟΝ !!!

Όσοι είστε μόνιμοι εκπαιδευτικοί στο νομό Σάμου (Ικαρία και Φούρνους) ή περάσατε από εδώ από τη σχολική χρονιά 2011-2012 μέχρι και σήμερα, το παρακάτω σας αφορά!!!!!

Ερώτημα προς τη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ

Σάμος, 4 Μαρτίου 2017
Αρ. πρωτ.: 18
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ
ΠΡΟΣ:  ΔΟΕ - Νομική Σύμβουλο ΔΟΕ     Μέλη Συλλόγου
                Σύλλογος ΠΕ Ικαρίας & Φούρνων
Κοιν.:  ΑΔΕΔΥ, ΝΤ ΑΔΕΔΥ, Βουλευτή Σάμου
Θέμα: Ερώτημα προς τη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ
Σας ενημερώνουμε ότι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, μέλη του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου, που μισθοδοτούνται από τη ΔΙΠΕ Σάμου, αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρό πρόβλημα με τη μισθοδοσία τους που τους γνωστοποιήθηκε μέσω εγγράφου από την υπηρεσία.
Σ αυτό το έγγραφο που στάλθηκε  από τη Δ/νση Α/βάθμιας Εκπ/σης Σάμου σε αρκετούς συναδέλφους (ο συνολικός αριθμός και τα στοιχεία των οποίων δεν έχουν κοινοποιηθεί στο Σύλλογο)  τους ζητείται επιστροφή χρημάτων, λόγω σφάλματος καταχώρησής τους στο σύστημα «ΔΙΑΣ» ως παλαιών ασφαλισμένων (πριν το 1993), ενώ ήταν νέοι ασφαλισμένοι.

Τα ποσά, που ζητούνται να επιστραφούν εντόκως από 1-1-12 έως 30-3-2017 λόγω διαφορετικών κρατήσεων σε ΤΠΔΥ, ΤΕΑΔΥ και Δημόσιο, ανέρχονται σε 4-5 χιλιάδες ευρώ ανά συνάδελφο.
Πρέπει να τονιστεί ότι:
1. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει  υπαιτιότητα των συναδέλφων στη λάθος καταχώρηση από τη Δ/νση Α/θμιας, αλλά συνέβη από 1/1/2012, όταν έγινε η ένταξη όλου του προσωπικού της ΔΙΠΕ Σάμου στο σύστημα ΔΙΑΣ.
2. Στα μισθοδοτικά σημειώματα πριν το 2014 δεν υπήρχε η ένδειξη «παλαιός» ή «νέος ασφαλισμένος»
3. τα χρήματα τους τα ζητούν εντόκως και σε συγκεκριμένες δόσεις σύμφωνα με το υπ.αριθ.2/61551/002/21-06-2014 έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Μισθολογίου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (σε περίπτωση συμφωνίας του υπαλλήλου, ζητούν σχετική υπεύθυνη δήλωση), διαφορετικά θα εφαρμοστούν όσα ορίζονται στον Κ.Ε.Δ.Ε Ν.Δ.3656/74 (ΦΕΚ 90/1974)
Ως εκ τούτου και με επίγνωση του επείγοντος του ζητήματος, που έχει δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στις οικογένειες των συναδέλφων (ιδιαίτερα στις μονογονεϊκές),  παρακαλούμε να προωθήσετε το ζήτημα στη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ, ώστε να έχουμε άμεσα (το αργότερο  έως 10 Μαρτίου, λόγω προθεσμιών) μια γνωμοδότηση για το πώς θα πρέπει να πράξουν οι συνάδελφοι, αν υπάρχει η δυνατότητα παραγραφής ή, σε αντίθετη περίπτωση, αν υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης με άλλο τρόπο (π.χ. 100 δόσεις ή και παραπάνω).
Συνημμένα σας στέλνουμε προς ενημέρωσή σας και τμήμα από το έγγραφο της Διεύθυνσης Α/βάθμιας Σάμου (το ποσό που αναγράφεται διαφέρει από συνάδελφο σε συνάδελφο) και για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ


1.3.17

Ένωσε το παιδάκι με τους σωστούς αριθμούς

Τα παιδιά καλούνται να βάλουν δίπλα σε κάθε παιδάκι με αριθμό τις σωστές μορφές του ανάλογου αριθμού. Εγώ το πλαστικοποίησα για να κρατήσει περισσότερο και έκοψα όλες τις κάρτες και τις ένωσα με πλαστικούς κρίκους, σαν βιβλιαράκι. Την ιδέα την είδα εδώ. Έφτιαξα μόνο μέχρι το 6 γιατί το έχω  για την αρχή της χρονιάς.

27.2.17

Υλικό και προτάσεις δραστηριοτήτων σχετικό με τους πρόσφυγες

Και φέτος είχα τη χαρά να μου στείλει η κυρία Μοσχοβάκη (προσχολική σύμβουλος 47ης και 49ης περιφέρειας, και παλαιότερα δική μας), το υλικό σημειώσεων του προγράμματος ευαισθητοποίησης για το προσφυγικό (που θα δουλέψουν όλα τα νηπιαγωγεία της, λόγω γεωγραφικής θέσης). Εκτός από τις προτάσεις του Νηπιαγωγείου Πυθαγορείου, έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον η δουλειά των συναδέλφων του 7ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης, οι προτάσεις της κυρίας Μοσχοβάκη, καθώς και το εύχρηστα συγκεντρωμένο φωτογραφικό υλικό. Τις σημειώσεις μπορείτε να τις κατεβάσετε με κλικ εδώ και εδώ. Πατώντας στη φωτογραφία θα βρείτε συγκεντρωμένες τις προτάσεις και δράσεις του Νηπιαγωγείου Πυθαγορείου για το προσφυγικό.

http://pythagoreionip.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A6%CE%A5%CE%93%CE%95%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%9C%CE%9F%CE%A3

Θεωρητικό κομμάτι  υπάρχει στο βιβλίο του Φρέιρε που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από εδώ.
Ευχαριστώ πολύ την κυρία Ελένη για την αγαστή συνεργασία και βοήθεια τόσα χρόνια, ακόμα κι αν δεν ανήκω πλέον στο εκπαιδευτικό δυναμικό της.

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ