ΣΕΛΙΔΕΣ

17.1.13

ΔΙΑΣΤΗΜΑ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ανεβάζω μερικές ακόμα δραστηριότητες που κάναμε στα πλαίσια του θέματος "διάστημα". (Παλαιότερες σχετικές αναρτήσεις : 1 - 2 - 3 - 4).
  •  Φτιάξαμε όλοι μαζί με κολάζ το ηλιακό σύστημα.
 
  • Βρήκα μία αφίσα του ηλιακού συστήματος και ζήτησα από τα παιδιά  για αρχή (με βοήθεια πίνακα αναφοράς πάντα) να βρουν ποιος είναι ο κάθε πλανήτης και να κολλήσουν το όνομά του με κεφαλαία.

  •  Έδωσα στα παιδιά το φύλλο εργασίας της Τάνιας (φύλλο εργασίας) και για να τους βοηθήσω τους έδωσα τους πλανήτες σαν αναφορά (πλανήτες).
  •  Ξαναγυρίσαμε στον πίνακα και τους ζήτησα να βρουν και να κολλήσουν τα ονόματα των πλανητών με πεζά. Έτσι είχαμε συνεχώς στη διάθεσή μας έναν μεγάλο πίνακα αναφοράς με κινούμενες καρτέλες (έχουν βέλκρο).

  •  Συνθέσαμε το ηλιακό σύστημα: ποιος θα μπει στη μέση; Ποιος πλανήτης ειναι πιο κοντά στον ήλιο και θα μπει ΠΡΩΤΟΣ; Ποιος θα μπει δεύτερος και έχει το όνομα της θεάς της ομορφιάς; κ.ο.κ. Πάντα έπρεπε να γυρίσουν στον πίνακα αναφοράς.
  •  Οι πλανήτες είναι φτιαγμένοι από μπάλες φελιζόλ, βαμμένοι με ακρυλικό και λίγη λακ για να γυαλίζουν και να κρατάνε το χρώμα.



  •  Ξεχάσαμε τα ονόματα; Ξεκολλήστε αυτά που έχουμε στο μεγάλο πίνακα αναφοράς και φέρτε τα. Βάλτε και τα ονόματα. Ο πίνακας θα σας βοηθήσει. (Χρειάστηκε μέσα στη μέρα να τα βγάλουν και να τα βάλουν 2-3 φορές. Στο τέλος έβρισκαν και  τοποθετούσαν το σωστό όνομα στο σωστό πλανήτη πολύ γρήγορα).



  • Στο διάλειμμα βρήκα κι ένα βιβλίο με τρισδιάστατες εικόνες και το μελέτήσαμε.

 
  •  Παίξαμε το παιχνίδι με το ζάρι όπου ανάλογα τη ζαριά συμπληρώνουν κι άλλο κομμάτι του πυραύλου. Το βρήκα εδώ.

 
  • Είδαμε στον υπολογιστή βίντεο με αστροναύτες στο φεγγάρι. Γιατί περπατάνε έτσι αστεία; Γιατί φοράνε σιδερένιες μπότες; Γιατί είναι δεμένοι με το διαστημόπλοιο όταν βγαίνουν για επισκευές; Μία η απάντηση: ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ!
  • Τι είναι η βαρύτητα; Απαντήσεις πήραμε από το βιβλίο "Ζω γιατί υπάρχει η βαρύτητα".
  • Είπαμε παρόλαυτά να πειραματιστούμε με τη βαρύτητα. Έτσι δοκιμάσαμε να παραμείνουμε στον αέρα. Περιέργως δεν τα καταφέραμε.
  •   Πειραματιστήκαμε και με διάφορα υλικά και το κάθε παιδί είχε ένα φύλλο μπροστά του και συμπλήρωνε εάν το αντικείμενο αιωρούνταν ή αν έπεφτε κατευθείαν στη γη.
 
 
 
  •  - "Κυρία, μας επισκέφθηκε κι ένας εξωγήινος ντυμένος περίεργα, με κάτι τεράστια γυαλιά κι ένα χρυσό ψάρι στο κεφάλι, με χρυσό παπιγιόν κι όλα τα αστέρια της νύχτας στο μανδύα του!!! Δεν άκουγε καλά  όμως, και μας άλλαζε τα ονόματα και τις λέξεις: π.χ. Πώς σε λένε; Ευαγγελία. Παραλία; Αντώνη. Σεντόνι; κ.ο.κ. Αυτός ο εξωγήινος μας έφερε πανιά και υλικά και δραματοποιήσαμε τις κινήσεις των πλανητών, γης και σελήνης."

  •  "Απείλησε να μας πάρει μαζί του στον Κρόνο αν δεν βάζαμε τους πλανήτες με τη σωστή σειρά (φύλλο εργασίας) στο ηλιακό σύστημα, πρώτο, δεύτερο κ.τ.λ. Ευτυχώς τα κάναμε σωστά κι έφυγε. Το μόνο κακό ήταν ότι μας "μάλωσε" η κυρία επειδή κάναμε φασαρία όσο ήταν στην αποθήκη. Της είπαμε ότι ήρθε ένας εξωγήινος αλλά δε μας πίστευε. 
Οι μεγάλοι δε μας καταλαβαίνουν!!!"...

7 σχόλια:

  1. Τι καταπληκτική δουλειά βρε Μαρία μου. Σου αξίζουν συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία! Μου άρεσε όλο το θέμα από τη αρχή όπως το δούλεψες και όλα όσα κάνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ !!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ . Η ΔΕ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΗ ΜΟΥ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΕΝΤΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ,ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ .

    Η ΜΑΜΑ ,ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή