Αφού διαβάσουμε, συζητήσουμε, αναλύσουμε, σχολιάσουμε και δούμε στον υπολογιστή εικόνες, παρουσιάσεις ή βίντεο με τον μικρό πρίγκιπα, παίζουμε στην τάξη διάφορα παιχνίδια.
- Για αρχή σας ανεβάζω ενδεικτικά ένα αξιόλογο σχετικό βίντεο που βρήκα στο διαδίκτυο (έχει όμως πολλά επεισόδια και καλό θα ήταν να διαλέξετε).
- Εγώ τους εμφάνισα την δική μου "πριγκιποσκευή", ανάλογη μιας μουσειοσκευής. (Ομολογώ, είμαι συλλέκτρια...).
- Από μέσα ξετρύπωσαν διάφορα παιχνίδια με το μικρό πρίγκιπα όπως το μπίνγκο που έφτιαξα το καλοκαίρι από ένα παλιό χαρτί συσκευασίας (από το αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο την ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ) που είχα κρατήσει (θα ανεβάσω όμως σε επόμενη ανάρτηση και ένα έτοιμο).
- Με το ίδιο χαρτί συσκευασίας έφτιαξα κι ένα ντόμινο (θα σας ανεβάσω κανονικό).
- Παίξαμε τον πίνακα διπλής εισόδου.
- Φτιάξαμε με τα παιδιά ένα κολάζ-πίνακα αναφοράς (γι' αυτό και επίτηδες τα περισσότερα ονόματα τα έγραψα εγώ καθαρά).
- Πήρα εικόνες που βρήκα στο διαδίκτυο και φτιάξαμε για αρχή τη χρονολογική σειρά που επισκέφθηκε τους πλανήτες ο μικρός πρίγκιπας.
- Έπειτα βάλαμε την αριθμητική τους κατάταξη.
- Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τον πίνακα αναφοράς που φτιάξαμε, τα παιδιά αντιστοίχισαν τη λέξη στην εικόνα.
- Κατόπιν, πήραμε άλλες λέξεις από το βιβλίο. Κάναμε υποθέσεις βάσει των αρχικών γραμμάτων τι μπορεί να λένε και αντιστοιχίσαμε την εικόνα στη λέξη.
- Παίξαμε μέμορι με τους πλανήτες (θα ανεβάσω).
- Παίξαμε το επιτραπέζιο που βρήκα στο βιβλίο δραστηριοτήτων του μικρού πρίγκιπα (για πιόνια χρησιμοποιήσαμε αυθεντικές φιγούρες) και φτιάξαμε τα παζλ που είχε στο βιβλίο-παζλ.
- Θα παίξουμε το έργο κουκλοθέατρο (δεν προλάβαμε ακόμα).
- Και το δραματοποιήσαμε. Τις μάσκες (εκτός από αυτή του μικρού πρίγκιπα που βρήκα στο βιβλίο δραστηριοτήτων) τις διάλεξα από εδώ. Προσπάθησα το κάθε παιδί να περάσει από αρκετούς ρόλους (όσο είναι δυνατόν).
- Επίσημο ιστολόγιο του μικρού πρίγκιπα: http://www.thelittleprince.com/
- Φύλλα εργασίας για το μικρό πρίγκιπα εδώ
η πριγκιποσκευή σου ευρηματική -έξυπνη και γεμάτη εκπλήξεις............ για τα τυχεράπαιδάκια σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ όμορφες και καλοδουλεμένες οι δραστηριότητές σας!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!! ΚΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!.... ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΑΝ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!!!!!!!!!!!
παρα παρα πολυ καλη δουτλεια !! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΜΑΙ ΚΙΚΗ ΜΟΥ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕΒΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
πολυ καλη δουλεια!!Μπραβο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ..!!ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΛΛΕς ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕς ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕς!.Η ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας ρωτήσω κάτι? Επειδή κάνω την πρακτική μου με θέμα το μικρό πρίγκιπα και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ το blog σας θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι... τι θα μπορούσαμε να συζητήσουμε με τα παιδιά στην τάξη αφού διαβάσουμε το βιβλίο? πολύ όμορφο blog!! συγχαρητήρια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.1 Επίσης δεν μπορώ να βρω πουθενά το βιβλίο δραστηριοτήτων του μικρού πρίγκιπα. έχω ψάξει γη και ουρανό και δεν το έχουν πουθενά
Υ.Γ.2 τι όμορφο το Πυθαγόρειο!! Μείναμε για 1 χρόνο εκεί όταν είχε διοριστεί η μαμά μου και φοίτησα στο δημοτικό!!!
Αγγελική μου, καταρχάς καλό πτυχίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βιβλίο που ζητάς εγώ το είχα βρει σε ένα κέντρο τύπου αλλά στη θέση σου θα απευθυνόμουν στις εκδόσεις Λιβάνη (Ιπποκράτους και Σόλωνος γωνία). Παρόλαυτά μην αγχώνεσαι! Νομίζω ότι εσύ με την αγάπη και την όρεξη που πρέπει να έχεις (και συγχαρητήρια για την επιλογή του θέματος) μπορείς να φτιάξεις πολύ καλύτερα φύλλα εργασίας ή να χρησιμοποιήσεις τα δικά μου.
Σου συνιστώ να μην διαβάσεις όλο το βιβλίο στα παιδιά, θα κουραστούν, αλλά να κάνεις πως διαβάζεις και να το διηγηθείς δείχνοντας τις εικόνες, επιλέγοντας να διαβάσεις αυτούσια κάποια μόνο μέρη. Την αφορμή εγώ την παίρνω από το θέμα του διαστήματος.
Το πρώτο που ρωτάμε όλα τα παιδιά ελεύθερα είναι τι τους άρεσε ή τι τους έκανε εντύπωση. Ή ποιος κάτοικος των πλανητών σας αρέσει; Ή εσείς ποιον πλανήτη θα θέλατε να επισκεφθείτε; Ή αν ερχόταν ο μικρός πρίγκιπας σε ένα δικό σας πλανήτη, πως θα ήταν αυτός; Πώς τον φαντάζεστε; Τι συναισθήματα μπορεί να ένιωσε ο Μ.Π. σε κάθε πλανήτη; Από τις απαντήσεις των παιδιών πιάνεσαι και προχωράς! Δοκιμάζεις και προχωράς!
Και για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα, μάθε πως όταν ήμουν στο 4ο έτος και άρχιζα πρακτική μέσα στην τάξη, στην πρώτη-πρώτη δραστηριότητα που δοκίμασα στη ζωή μου, τα μικρά σηκώθηκαν και με παράτησαν γιατί βαρέθηκαν. Δεν είχα προετοιμαστεί αρκετά. Μεγάλη απογοήτευση! Από τότε προετοιμάζομαι πολύ, κρύβω άσσους στα μανίκια μου και είμαι περισσότερο ευέλικτη σε ό,τι γίνεται μέσα στην τάξη. Κι όλα αυτά 20 χρόνια πριν!
Ελπίζω να σε βοήθησα! Καλή συνέχεια!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Μου δώσατε θάρρος!!Να είστε καλά και να συνεχίσετε να είστε δημιουργική και να έχετε μεράκι για αυτό που κάνετε γιατί στις μέρες μας είναι σπάνιο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλιά
Φοβερή δουλειά!Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήραμε κι εμείς ιδέες μιας και δουλεύουμε τώρα το θέμα στο νηπιαγωγείο μας.Ευχαριστούμε πολύ! :)
Πολύ χαίρομαι! Μάλιστα μπήκα και τις είδα! Συγχαρητήρια για όλη την προσέγγιση! Ομολογώ ότι μόλις σας ανακάλυψα. Θα σας παρακολουθώ όμως από εδώ κι εμπρός! Καλή συνέχεια στην όμορφη δουλειά σας!
Διαγραφή