Έχω κολλήσει φέτος με τα μικρά βιβλιαράκια και τα φυλλάδια που διπλώνουν. Έτσι, αυτή την εβδομάδα (πρωί) που ασχολούμαστε με το χωριό και το νησί μας, τα παιδιά θα πάρουν ως πίνακες αναφοράς τα παρακάτω φυλλάδια με τα κυριότερα μουσεία και αξιοθέατα. (Εκτός από τα εξάγωνα, τα υπόλοιπα είναι εύκολα να τα κόψουν και να ζωγραφίσουν διαφορετικό χρώμα το κάθε φύλλο που κλείνει).
Ένα παιχνίδι που μου αρέσει να παίζω με τα παιδιά στην τάξη σχετικό με το χωριό μας είναι το εξής:
- έχω φωτογραφίες του χωριού με ταμπέλες ή καταστήματα ή χώρους (π.χ. δημοτικό σχολείο, αστυνομία) και γράφω με κεφαλαία την ονομασία επάνω
- αφού πούμε πρώτα τι υπάρχει στο Πυθαγόρειο και δούμε αναλυτικά τις φωτογραφίες έχω μια σειρά ερωτήσεων όπου καλείται το κάθε παιδί να απαντήσει βρίσκοντας τον κατάλληλο χώρο/φωτογραφία (π.χ. "Είμαι άρρωστος και θέλω φάρμακα. Πού πρέπει να πάω στο Πυθαγόρειο για να τα αγοράσω;" ή "Η θεία μου γιορτάζει και θέλω να της προσφέρω μια γλάστρα με λουλούδια, που θα τα αγοράσω στο Πυθαγόρειο;"
- Σας διαβεβαιώ ότι τα μικρά ξετρελαίνονται, γελάνε με κάποια λαθάκια (του τύπου πάω στην τράπεζα για να αγοράσω βιβλία) και γελάμε πολύ.
- Επιπλέον τους μοιράζω σε ομάδες "Σάμος-Πυθαγόρειο" και καλείται η κάθε ομάδα να βρει τη δική της ονομασία, η οποία όμως είναι γραμμένη με πεζά ή κεφαλαία και με διάφορες γραμματοσειρές.
- Μια εργασία που τους δίνω για το σπίτι και την κάνουν με τη βοήθεια ενός μεγάλου είναι η εξής:
- τους δίνω μια φωτοτυπία με το χάρτη του Πυθαγορείου και ζητώ από το κάθε παιδί να βρει ποια είναι η οδός που μένει και να μας παρουσιάσει την επομένη την ιστορία της οδού του π.χ. οδός Πολυκράτους: να μας πει ποιος ήταν ο Πολυκράτης και τι προσέφερε στη Σάμο.
έξυπνο και διασκεδαστικό παιχνίδι Μαρία !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ !ΧΑΧΑΧΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ κόρες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρι, το πρώτο διπλώνει σαν λουλούδι και όταν ζωγραφίσουν από πίσω το κάθε πέταλο ξεχωριστά άλλο χρώμα βγαίνει ωραίο αποτέλεσμα (τα πήρανε και ξέχασα να τα φωτογραφήσω γι΄αυτό ανέβασα τα δικά μου δείγματα). Το δεύτερο βγαίνει σαν ρολογάκι και το τρίτο τυλίγεται σαν δωράκι, πάλι με άλλο χρώμα (από την πίσω πλευρά όμως). Το τελευταίο είναι και το πιο ζόρικο διότι δεν έβγαινε καλά στο δίπλωμα. Ο στόχος σε αυτά είναι κυρίως η λειτουργία του ατομικού πίνακα αναφοράς και η δημιουργία επιθυμίας να επισκεφθούν με τους γονείς τους αυτά τα μέρη. Φιλιά!
Πολύ μου άρεσαν Μαρία μου! Καλό μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ σε Μάρω μου! Καλό μήνα και σε σένα!
ΑπάντησηΔιαγραφή