ΣΕΛΙΔΕΣ

9.10.14

ΠΩΣ ΜΙΛΩ ΣΤΟ 166;

Ταυτόχρονα με το πρόγραμμα (Ναι, τρέχουμε γενικώς! Με 25 παιδιά μόνη μου καταλαβαίνετε..., οπότε οι αναρτήσεις είναι λίγο μπερδεμένες χρονικά) μιλάμε και για τον εαυτό μας και κυρίως το σώμα μας! Φέτος ακόμα δεν καταφέραμε να  έρθει η εθελόντρια νοσοκόμα του Ε.Ε.Σ. να διδάξει στα παιδιά πρώτες βοήθειες, οπότε έφτιαξα έναν πίνακα αναφοράς και ένα φύλλο εργασίας, σχετικό με το τηλέφωνο που θα διδαχθούν  να παίρνουν και να επικοινωνούν, αν παραστεί ανάγκη. Όταν μας επισκεφθεί θα είναι έτοιμα.
Πέρσι είχα φτιάξει ένα φύλλο για το έγκαυμα, εδώ.
Στο τελευταίο φύλλο ζήτησα από τα παιδιά όχι να γράψουν αλλά να ζωγραφίσουν τι θα έλεγαν σε ένα υποθετικό περιστατικό ή σε αυτό που αναπαράστησαν.
















8 σχόλια:

  1. Τι χρήσιμες πληροφορίες για τα παιδιά αυτής της ηλικίας..... Τα φύλλα εργασίας τέλεια!!!! Μπράβο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε θα μπορούσα να φανταστώ μια τόσο πρωτότυπη αλλά παράλληλα τόσο χρήσιμη προσέγγιση στο νηπιαγωγείο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Χτύπησε η κυρία στο νηπιαγωγείο"!!!!
    Τώρα δεν φοβάσαι τίποτα Μαράκι μου!!!

    Υπέροχη ιδέα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραία πράγματα μαθαίνετε εσείς στο νηπιαγωγείο σας!!!
    Μπράβο σας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μαρία .. τελειο φυλλο εργασίας !! πολύ χρησιμο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑ ΧΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕ Η ΚΥΡΙΑ, ΞΕΡΕΤΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΛΩ ΚΑΛΌ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή