Φέτος δεν έχω παράπονο! Τα 25 παιδάκια μου με το αστείρευτο ενδιαφέρον τους για το θέμα, με τρέχουν κανονικά και μου βάζουν και "εργασίες" για το σπίτι, σχεδόν σε καθημερινή βάση. Δεν προλάβαμε χθες να φτιάξουμε και να παρουσιάσουμε τα ψυχρόαιμα και τα θερμόαιμα, ήρθε η ερώτηση από πολλούς: πώς πέθαναν κυρία οι δεινόσαυροι; (διότι δεν τους δίνω σχεδόν καμία απάντηση έτοιμη).
Ελάτε να κάνουμε νέο εννοιολογικό χάρτη/ιστόγραμμα με τις υποθέσεις σας και πως προτείνετε να βρούμε την απάντηση. Αυτή τη φορά όμως τον εννοιολογικό χάρτη τον έφτιαξα εγώ γιατί ο στόχος μου ήταν να κάνουν ατομική έρευνα τα παιδιά στο σπίτι.
Να ο χάρτης με τις υποθέσεις και τις προτάσεις τους. Οι υποθέσεις τους είχαν ενδιαφέρον και τριγύριζαν τις επιστημονικές υποθέσεις. Στο έπεσε "καταπέλτης" μάλλον εννοούσε "έγινε κατακλυσμός" αλλά το άφησα προς έρευνα, όπως και το "τους έφαγε μια αρκούδα"!!???? (Δεν είναι φοβερά τα μικρά;)
Έπειτα έσπασα το κεφάλι μου στο σπίτι, πως να τους οργανώσω καλύτερα στο να ψάξουν αλλά και να σκεφτούν πως θα ψάξουν. Τελικά κατέληξα σε αυτό το φύλλο που θα πάρουν σήμερα σπίτι. Πριν φύγουν θα κυκλώσουν την υπόθεση ή τις υποθέσεις που θέλουν να ερευνήσουν. Επιστρέφοντας θα έχουν κυκλώσει τον τρόπο ή τους τρόπους έρευνας αλλά και θα έχουν γράψει ή ζωγραφίσει την απάντηση που βρήκαν. Να το φύλλο που θα πάρουν.
Τέλεια! Τόσο οι ιδέες των παιδιών όσο και το φύλλο καταγραφής, θα το χρησιμοποιήσω και σε ανάλογες περιπτώσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία μου δεν παίζεσαι με τίποτα!!!!Είμαι πολύ περήφανη που έχω τέτοιες άξιες συναδέλφους!!!! χίλια μπράβο για άλλη μια φορά!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μ' έστειλες ξανά αδιάβαστη", Μαρία μου !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερές οι υποθέσεις τους πάντως....
Συγχαρητήρια για τον τρόπο εργασίας σου και των παιδιών σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΠΟΛΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΑΥΡΙΟ ΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε μου σας παρακαλώ σε ποία εγκύκλιο ή σε ποιόν οδηγό νηπιαγωγού της Ελλάδας ή σε ποιά εισήγηση σχολικού συμβούλου ανακαλύψατε ότι μπορείτε να δίνετε εργασίες για το σπίτι σε παιδιά νηπιαγωγείου και μάλιστα τόσο δύσκολες, απαιτητικές και δυσνόητες για εκείνα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως υποτιμάτε τα παιδιά και τις ικανότητες τους;
ΔιαγραφήΕπίσης, θεωρώ πως προτού συλλογιστείτε να θέσετε τέτοια ερωτήματα, ίσως θα ήταν φρονιμότερο να αναρωτηθείτε (σοβαρά) αν "οι σχολικοί σύμβουλοι" (υπάλληλοι του κράτους/των εκάστοτε κυβερνήσεων), και ειδικά το υφιστάμενο σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα φέρει όντως αξιόλογα και ουσιαστικά αποτελέσματα.
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Η ΙΔΕΑ ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΒΡΗΚΑΜΕ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΩΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΔΕΛΤΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ, ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΠΩΣ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΛΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΕΝΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΗ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΔιαγραφήFELICIDADES.
ΑπάντησηΔιαγραφή