Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση, έδωσα έμφαση στη Μόνα Λίζα του Μποτέρο (αρχικά). Και σε αυτήν επιστρέψαμε, συγκρίνοντάς την με την αυθεντική. Εγώ πρώτα καταγράφω στο λευκό χαρτί τις απαντήσεις των παιδιών και μετά χρησιμοποιώ το έγχρωμο με το βέλκρο.
ΑΣΤΑ ΜΑΡΑΚΙ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ, ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΙΔΕΕΣ! ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ! ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΚΟΜΑ! ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2!
ΑΣΤΑ ΑΡΙ! ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΜΕ 25 ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!
δεν προλαβαίνω να αποθηκεύω ........γεια σου Μαρία μου !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη Κατερίνα δεν προλαβαίνει να αποθηκεύει ΕΣΥ πότε προλαβαίνεις και τα κάνεις όλα...!! χα χα φιλιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΤΑ ΜΑΡΑΚΙ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ, ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΙΔΕΕΣ! ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΚΟΜΑ!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2!
Καταπληκτική η ιδέα των κύκλων που τέμνονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να δουλευτεί και με τα κοινά στοιχεία παιδιών, ε;!!!
Μπράβο βρε Μαράκι, έγραψες πάλι!!!
ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! ΦΙΛΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΧΑΧΑΧ ΓΙΑ ΤΟΠΡΩΤΟΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΜΑΡΙΑ! ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΙΑ ΜΟΝ ΑΛΙΖΑ ΠΡΟΤΙΜΩ; Η ΕΙΝΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
ΑΣΤΑ ΑΡΙ! ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΜΕ 25 ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!
ΔιαγραφήFELICIDADES.
ΑπάντησηΔιαγραφή