ΣΕΛΙΔΕΣ
▼
29.1.15
"ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΕΣ" ΓΩΝΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2
27.1.15
ΔΙΑΣΤΗΜΑ: Κατασκευές - ομαδικό lapbook και ο ΧΨΩ
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το διάστημα. Χρησιμοποίησα υλικό από προηγούμενες χρονιές (εδώ) αλλά και κάποιες ιδέες που είδα στο αγαπημένο pinterest. Φυσικά το συνδυάσαμε με το μικρό πρίγκιπα που είχαμε ήδη δουλέψει.
- Φτιάξαμε μόμπιλε με κρεμάστρα (για πίνακα αναφοράς) με τους πλανήτες που βρήκα εδώ.
Λάβαμε κι ένα γράμμα (εδώ) αλλά ήταν στα εξωγήινα και δεν καταλαβαίναμε τι έλεγε. Το μόνο που διαβάζαμε ήταν τα γράμματα ΧΨΩ!; Έτσι, αφού δεν καταλαβαίναμε και ήταν άγνωστος ο αποστολέας "αποφάσισα" να συνεχίσουμε το μάθημα που είχα οργανώσει στον υπολογιστή. Έλα όμως που αυτός ο ΧΨΩ είχε τρυπώσει κι εκεί! Κι έτσι "υποχρεωτικά" παρακολουθήσαμε την πρόταση του ΧΨΩ! Βρήκαμε και το κουτί που μας είχε αφήσει με το τρισδιάστατο μοντέλο του ηλιακού συστήματος που επισκέφθηκε.
Φτιάξαμε επίσης ένα ομαδικό lapbook για την τάξη, όπως κάναμε και με τον μικρό πρίγκιπα (ο τρόπος και οι πηγές εδώ)
Έκοψα στη μέση μπάλες φελιζόλ και τα παιδιά ζωγράφισαν τους πλανήτες, κόλλησαν αυτοκόλλητα, φτιάξαμε και τη Μεγάλη άρκτο.
Τους διάβασα το αγαπημένο "Μπαμπά σε παρακαλώ φέρε μου το φεγγάρι" του Eric Karl. Το παρακολουθήσαμε έπειτα (στα αγγλικά) στον υπολογιστή. Φτιάξαμε και τη γνωστή σκάλα με κολάζ.
Τέλος σαν κουΐζ συνθέσαμε κι αποσυνθέσαμε το ηλιακό σύστημα: π.χ. βρες και τοποθέτησε το αστέρι που δεν κινείται ή φέρε ό,τι έχει τη μεγαλύτερη βαρύτητα μέσα στο δικό μας ηλιακό σύστημα. Ή τοποθέτησε το μεγαλύτερο πλανήτη του συστήματος, φέρε τον μπλε πλανήτη κ.λ.π.. Διασκεδάσαμε αρκετά και με αυτό. Ευχαριστηθήκαμε και αυτό μας το ταξίδι στο νηπιαγωγείο.
24.1.15
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ: ΒΡΑΧΙΟΛΙ
Μια ιδέα που είδα στο pinterest και μου άρεσε πάρα πολύ ήταν το βραχιόλι με τον κύκλο του νερού, όπου κάθε χάντρα αντιστοιχεί και σε άλλη φάση:
- κίτρινο - ήλιος/εξάτμιση
- άσπρο - σύννεφο/συμπύκνωση
- γαλάζιο - βροχόπτωση
- μπλε - συγκέντρωση
Έχει και άλλα χρώματα (εδώ) αλλά δε μου έβγαιναν οι χάντρες οπότε κράτησα τα βασικά. Έχει και το παρακάτω φυλλάδιο αλλά εγώ απλώς το μετέφρασα για μένα. Μπορείτε όμως στον παραπάνω σύνδεσμο να το κατεβάσετε δωρεάν στα αγγλικά. Δεν το ανεβάζω κανονικά γιατί δεν είναι δικό μου.