ΣΕΛΙΔΕΣ

21.10.15

Ο Τσέστερ και η νέα μας τάξη

Με πολλή χαρά και διάθεση ξεκίνησα σήμερα για τη νέα μου τάξη, την οποία τέλειωσα χθες το βράδυ και σας ανεβάζω μερικές φωτό από γωνίτσες (ο.κ., δεν τις έχω όλες αλλά σκοπεύω να τις αλλάζω λόγω χωρητικότητας). Επίσης τώρα πια μοιραστήκαμε κλασικό και ολοήμερο, οπότε θα έχω αμιγές το δικό μου τμήμα με λιγότερα παιδάκια (μεγάλη υπόθεση το 15 από το 23!).
Επί τη ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω όλες μαζί και μία μία τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που μας βοήθησαν και συνεχίζουν να μας βοηθούν στην προσπάθειά μας, ο καθείς όπως μπορεί: άλλος πήρε τους υπολογιστές για επισκευή, άλλοι μας έπλυναν τα παιχνίδια, άλλοι μας έφεραν κούτες και υλικά συσκευασίας, άλλοι μας έφεραν κουτιά πλαστικά και έφτιαξαν τα σακουλάκια με τους Τσέστερ που θα δείτε. Άλλοι θα πιέσουν ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα με τα νερά που μπήκαν και πρώτη μέρα (ω ναι!) το βρήκα με μουλιασμένες (μιλάμε για πλατς) τις καινούριες μοκέτες.
Ομολογώ πως το πρωί έτρεχα με μια χαρά και έφαγα με το που μπήκα μία ήττα. Δε μπορούσαμε να κάτσουμε κάτω πουθενά! Τηλέφωνο δεν έχουμε, κλειδιά ακόμα δεν έχουμε κανονικά αλλά λέω να μην πτοηθώ... ακόμα. Τουλάχιστον μέχρι να ψοφήσω εκεί μέσα από την υγρασία.
Τέλος πάντων. Δουλέψαμε κανονικά (όσο είναι δυνατόν) και το σκεπτικό ήταν ότι ήρθε ο Τσέστερ στο νηπιαγωγείο το βράδυ για να μας επισκεφθεί. Του άρεσε πολύ και άφησε γράμμα και δωράκια στα παιδιά λέγοντας να προσέχουν την τάξη τους και να περνάνε όμορφα.
Οι φωτογραφίες είναι από χθες το βράδυ γι' αυτό είναι σκοτεινές αλλά στεγνές! (αχ!)



Πάνω στην πόρτα που μας χωρίζει με τη σκάλα για το ολοήμερο έβαλα το δέντρο της γνώσης που συμπληρώνουμε όλη τη χρονιά.

Γραφή/ανάγνωση - Μαθηματικά (είδα ζήτηση και στα 2 σήμερα οπότε άλλαξα το 3 παιδιά και το έκανα 4 και στις 2 γωνιές)



Η παρεούλα μας που χτίζεται σταδιακά

Κατ' ανάγκην ένωσα γωνιές αφής και αμεα






Η ανταπόκριση μικρών και μεγάλων ήταν πολύ ενθαρρυντική και θετική, αν εξαιρέσουμε το μείζον ζήτημα των νερών. Ούτε ξέρω πως θα δουλέψουμε τις επόμενες μέρες με τις βροχές. Οψόμεθα!!! Παραφράζοντας τη φίλη Μυρτώ θα γράψω: 
keep swimming! 

13 σχόλια:

  1. καλορίζικο το νέο σας σχολείο, σίγουρα θα κάνατε πολύ χαρούμενο τον Τσέστερ !!!
    έμεινα με τη γωνιά αφής - αμεα !!!!
    καλή αρχή Μαρία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο και καλή συνέχεια Μαρία, θαυμάζω το κουράγιο σου, μπράβο!!!!
    Σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι για το μάτι.... https://www.youtube.com/watch?v=_bpS-cOBK6Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή αρχή στη νέα σας τάξη! Κουράστηκες από την προσπάθεια αλλά κάποια πράγματα αξίζουν. Δες το με τη βροχή γιατί είναι πραγματικό πρόβλημα. Δες τα θετικά για να απαλύνεις τα αρνητικά. Μπράβο και στους γονείς που σου συμπαραστάθηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικη η τάξη σας!!!!!!!Καλό κουράγιο!!!!Keep going!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικη Μαρία μου !! Ευχομαι όμορφες και δημιουργικες στιγμες στην καινουργια σας τάξη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικο το σχολείο και η νέα σας τάξη. Τα φτιάξατε όλα υπέροχα (και ας μην είναι ακόμα ολοκληρωμένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΣΑΣ! ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΛΙΑΣΜΕΝΕΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΜΟΚΕΤΕΣ, ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΑΑΑΑΑ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου καλή αρχή κι από εμένα! κι εμείς χωριστήκαμε (ολοήμερο-κλασικό) κι από 23 έχω πλέον 12 παιδιά! Νιώθω ότι τώρα ξεκινάει ουσιαστικά η δουλειά, φαντάζομαι κι εσύ το ίδιο!!!! Καλή δημιουργική συνέχεια.... με λιγότερα νερά εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Ειρήνη, σήμερα φαντάσου είχα μόνο 9! Οι μοκέτες βλέπεις μούλια ακόμα που να περονιάζουν τα κόκκαλα! Να κρυώνουμε και να ιδρώνουμε ταυτόχρονα! Μου φάνηκαν πάρα πολύ λίγα. Άντε να μπούμε σε σειρά και να στεγνώσουμε κάποια στιγμή αλλά ήδη άρχισε να μυρίζει ξ τάξη όσο κι αν ανοίγω. Ψυχραιμίααααα! Φιλιά Ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη αρχή Μαρία μου. Όλα υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλορίζικο και δημιουργικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή