Τα παιδιά ονοματίζουν προφορικά τα μέρη του συγκεκριμένου χάρτη. Το κάθε παιδί ελεύθερα διαλέγει όποιο μέρος θέλει (π.χ. το Αρχαιολογικό μουσείου Πυθαγορείου, το βουνό Κέρκης, η Γλυφάδα κ.ά.) και προσπαθεί να οδηγήσει την Κιμέλ χωρίς τη βοήθεια των καρτών κατεύθυνσης. Σε αυτή την περίπτωση μπορέσαμε να αξιολογήσουμε το κατά πόσο τα παιδιά έχουν εξασκηθεί στο να χρησιμοποιούν τη ρομποτική μέλισσα και χωρίς τη βοήθεια των καρτών. Μετά από 10 προηγηθείσες σχετικές δραστηριότητες παρατηρήσαμε σημαντική βελτίωση ακόμα και στα προνήπια.
Τις συγκεκριμένες κάρτες μπορείτε να τις κατεβάσετε δωρεάν από εδώ.
Με στόχο να εμβαθύνουμε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα με το χάρτη, ζήτησα από τα παιδιά να καταγράψουν τις ονομασίες που αποφασίσαμε και να τις τοποθετήσουμε στο χάρτη.
Καλή μου Μαρία, σε θαυμάζω και χαίρομαι που συνεχίζεις ακάθεκτη το παιδαγωγικό σου έργο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίκα μου, φέτος, μετά από 2 πολύ δύσκολες χρονιές, επιτέλους ευχαριστιέμαι και πάλι μάθημα. Αυτό τα λέει όλα! Πολλά πολλά φιλιά και καλή δύναμη!
ΔιαγραφήΜαρία γεια σου, φέτος στο πλαίσιο του προγράμματος "Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία" βάζουμε και τη ρομποτική στις δραστηριότητες. Κατέβασα τις κάρτες και σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ χαίρομαι που βοήθησα! Τέλεια! Καλό μήνα! ;)
Διαγραφή