ΣΕΛΙΔΕΣ

23.2.19

Bee bot: διαδρομές

Με αφορμή τα μέσα μεταφοράς που συζητάμε αυτές τις μέρες καλούνται να οδηγήσουν την Κιμέλ στο λεωφορείο χωρίς όμως να τρακάρει πάνω στα διάφορα εμπόδια (τρένα, αυτοκίνητα κ.λ.π.). Αυτή τη φορά τα παιδιά δουλεύουν ως μονάδες και χωρίς κάρτες βοήθειας, έχουν όμως τη δυνατότητα να ξανακάνουν την ίδια διαδρομή ώστε να προσπαθήσουν να διορθώσουν τα όποια λάθη.

 
  

16.2.19

Το βάζο του υπολογισμού

Ξεκινήσαμε και φέτος το βάζο του υπολογισμού. Το βάζο του υπολογισμού είναι πρόταση εξάσκησης εκτιμήσεων, υπολογισμού και καταγραφής αριθμών.


12.2.19

ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Με τα κλάσματα διασκεδάσαμε πολύ! Η κυρία έκανε πάρτι αλλά οι καλεσμένοι/παιδιά έρχονταν σε δόσεις. Κάποιοι έφαγαν 1/2 κερασόπιτας, κάποιοι 2/3 λεμονότουρτας, άλλοι 1/4  τούρτας με μύρτιλα κ.λ.π. Άτυχοι ήταν αυτοί που ήρθαν στο τέλος και τους κεράσαμε τα 2/8 σπανακότουρτας! Στα παιδιά άρεσε πολύ αυτό το παιχνίδι και κατάλαβαν εύκολα πως κάτω από τη γραμμή γράφουμε σε πόσα μέρη χωρίζουμε την τούρτα και επάνω πόσα τρώμε ή πόσα έμειναν. Παίξαμε το ίδιο και με πίτσες αλλά και με άλλα σχήματα.



Υλικό που χρησιμοποιήθηκε για τα κλάσματα:

7.2.19

Φύλλο για το portfolio

Αγαπούμε πολύ στην τάξη τις εργασίες με τις αυτοκόλλητες βούλες, έτσι έφτιαξα ένα φύλλο με λέξεις, οι οποίες αντιστοιχούν σε διαφορετικό χρώμα. Ζήτησα από τα παιδιά να αναγνωρίσουν τη λέξη με τη βοήθεια του χρώματος και να κολλήσουν την αντίστοιχου χρώματος βούλα. Το διασκέδασαν!




Παρόμοια φύλλα με τους αριθμούς 1-5 και 6-10 εδώ.