ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3:
- Τίτλος: «Μαζί μπορούμε να…» Δεξιότητες: Ψηφιακός γραμματισμός, επικοινωνίας και συνεργασίας, Κοινωνικές Δεξιότητες – Πολιτειότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κριτική σκέψη – Επικοινωνία, Οργανωτική ικανότητα
- Μαθαίνουμε για τις αναπηρίες με βάση τον οδηγό που έχουμε ήδη κατασκευάσει.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4:
Τίτλος: «Δυο παπούτσια με καρότσι». Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες – Πολιτειότητα, Κριτική σκέψη – Επικοινωνία
Διαβάζουμε το παραμύθι «Δύο παπούτσια με καρότσι», του Ανδρικόπουλου.
Συζητάμε για την προσβασιμότητα στην ολομέλεια και απαντώντας στα ερωτήματα συμπληρώνουμε το ιστόγραμμα της προσβασιμότητας: «Ποιοι δυσκολεύονται να φτάσουν ή να μετακινηθούν σε ένα πεζοδρόμιο;», «Τι εμποδίζει την προσβασιμότητα;» «Τι μπορώ να κάνω για να το αλλάξω;»
Τα παιδιά ζωγραφίζουν δύο πόλεις, μία προσβάσιμη και μία όχι. Συγκρίνοντας παρατηρούμε και το σχολείο μας: προσβάσιμα και μη σημεία. Κάνουμε τις αλλαγές μέσα στην τάξη.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 5:
- Τίτλος: «Μπορώ να περάσω;» Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες – Πολιτειότητα, Κριτική σκέψη – Επικοινωνία
- Επισκεπτόμαστε ηλεκτρονικά το Σύλλογο Streetpanthers: https://www.streetpanthers.gr/. Μοιράζουμε φυλλάδια και μαζί με τους γονείς, τα εναποθέτουμε σε όποιο όχημα εμποδίζει την πρόσβαση.
- Διάχυση: Φτιάχνουμε αίτημα/γράμμα για την προσβασιμότητα όχι μόνο στο Πυθαγόρειο αλλά και σε όλο το Δήμο. Το στέλνουμε ηλεκτρονικά στην κοινότητα Πυθαγορείου, στο Δήμο, το κοινοποιούμε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
Σημείωση: Αξίζει να διαβάσετε το γράμμα των μικρών. Είναι εξαιρετικά εύστοχο και ειλικρινές. Είμαι πολύ περήφανη για τα 25 μικρά μου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου