ΣΕΛΙΔΕΣ

9.2.15

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ: ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, ΓΡΑΦΗΜΑ

Σε αυτές τις οδοντόβουρτσες (αφού τις κόψουμε ξεχωριστά και τις πλαστικοποιήσουμε) κολλάμε με βέλκρο τις σωστές ή τις λάθος απαντήσεις που βρίσκουν τα παιδιά και εννοείται πως μπορούμε να συμπληρώσουμε και άλλες.


Στο επόμενο τα παιδιά απαντούν  με τα δοντάκια ΝΑΙ/ΟΧΙ αρχικά στην πρώτη ερώτηση (αν έχουν πάει οδοντίατρο). Καταγράφουμε τις απαντήσεις. Έπειτα απαντούν με τα ίδια δοντάκια, αν ήταν ευχάριστη ή δυσάρεστη η επίσκεψη. Καταγράφουμε και εκεί τις απαντήσεις και στο τέλος αποδελτιώνουμε το γράφημα (με διαφορετικό χρώμα ή κάθε στήλη!).








8 σχόλια:

  1. Κλέβω, κλέβω, κλέβω...!!!!Με την άδειά σου φυσικά.... Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ω!!!Μαρία τι υπέροχη ιδέα!!!λατρεύω τον τρόπο που δουλεύεις τα μαθηματικά /στατιστική στο νηπιαγωγείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία!!! Καταπληκτική δουλειά!!! Ο τρόπος που χειρίζεσαι τα θέματα και τα παρουσιάζεις είναι μοναδικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κλεοπάτρα! Τα ψάχνω αρκετά γιατί βαριέμαι τα ίδια! ;)

      Διαγραφή
  5. Μαρία Υπέροχα μαθηματικα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΠΗ ΜΟΥ! ΝΑΙ, ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!

      Διαγραφή