Σε αυτές τις οδοντόβουρτσες (αφού τις κόψουμε ξεχωριστά και τις πλαστικοποιήσουμε) κολλάμε με βέλκρο τις σωστές ή τις λάθος απαντήσεις που βρίσκουν τα παιδιά και εννοείται πως μπορούμε να συμπληρώσουμε και άλλες.
Στο επόμενο τα παιδιά απαντούν με τα δοντάκια ΝΑΙ/ΟΧΙ αρχικά στην πρώτη ερώτηση (αν έχουν πάει οδοντίατρο). Καταγράφουμε τις απαντήσεις. Έπειτα απαντούν με τα ίδια δοντάκια, αν ήταν ευχάριστη ή δυσάρεστη η επίσκεψη. Καταγράφουμε και εκεί τις απαντήσεις και στο τέλος αποδελτιώνουμε το γράφημα (με διαφορετικό χρώμα ή κάθε στήλη!).
Κλέβω, κλέβω, κλέβω...!!!!Με την άδειά σου φυσικά.... Υπέροχα όλα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήω!!!Μαρία τι υπέροχη ιδέα!!!λατρεύω τον τρόπο που δουλεύεις τα μαθηματικά /στατιστική στο νηπιαγωγείο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Νίνα μου! Καλημέρα!
ΔιαγραφήΜπράβο Μαρία!!! Καταπληκτική δουλειά!!! Ο τρόπος που χειρίζεσαι τα θέματα και τα παρουσιάζεις είναι μοναδικός!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Κλεοπάτρα! Τα ψάχνω αρκετά γιατί βαριέμαι τα ίδια! ;)
ΔιαγραφήΜαρία Υπέροχα μαθηματικα !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΠΗ ΜΟΥ! ΝΑΙ, ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!
Διαγραφή