Η σύμβουλός μας, κυρία Μοσχοβάκη, έφτιαξε ένα αποθετήριο ψηφιακού υλικού για την εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση στην πλατφόρμα padlet και συμμετέχουν όλα τα νηπιαγωγεία των νομών Σάμου και Χίου. Έτσι οι νηπιαγωγοί Χίου, Σάμου, Ικαρίας, Φούρνων, Θύμαινας, Οινουσσών και Ψαρών ενώσαμε τις ψηφιακές μας δυνάμεις και το αποτέλεσμα μας δικαιώνει.
Συνολικές προβολές σελίδας
14.12.20
27.11.20
16.11.20
Διαδικτυακές Συναντήσεις Υποστήριξης για Γονείς από τον "Φάρο" - 1η Συνάντηση: "Επουλώνοντας τις ψυχικές πληγές του σεισμού"
Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Σάμου «Φάρος» σχεδιάζει την υλοποίηση κύκλου διαδικτυακών υποστηρικτικών συναντήσεων για γονείς, θέλοντας να παραμείνει κοντά στην κοινότητά μας και να διευκολύνει την πρόσβαση στις υπηρεσίες και στις δράσεις του μέσα στις παρούσες συνθήκες του γενικού απαγορευτικού και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Στόχος των συναντήσεων αυτών είναι η στήριξη των γονιών μέσω ενός κοινού προβληματισμού και της αναζήτησης απαντήσεων σε βασικά και αγωνιώδη ερωτήματα που σχετίζονται με το μεγάλωμα των παιδιών, την επικοινωνία μέσα στην οικογένεια και γενικότερα την φροντίδα της καλής ψυχικής υγείας όλων των μελών της οικογένειας.
Στις
συναντήσεις, οι οποίες θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής
πλατφόρμας Zoom μπορούν να συμμετέχουν γονείς νηπίων,παιδιών κι εφήβων
κι από τα τρία νησιά του νομού μας.
1η Διαδικτυακή Συνάντηση για Γονείς :
«Επουλώνοντας τις… ψυχικές πληγές του σεισμού»
Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, 6.00-7.30 μ.μ.
Η πρώτη συνάντηση αυτού του κύκλου δράσεων θα αφορά στην υποστήριξη των γονιών ώστε να διαχειριστούν τις ψυχολογικές επιπτώσεις του φονικού σεισμού που έπληξε την κοινότητά μας τόσο στα παιδιά όσο και στους ίδιους.
Για τη συμμετοχή στη διαδικτυακή συνάντηση είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ. μέχρι τη Δευτέρα,23/11.
Γενικές πληροφορίες για όσους γονείς ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις συναντήσεις:
- Οι συναντήσεις, διάρκειας 1,5 ώρας, θα πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας zoom και ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα υπερβαίνει τα 10 άτομα ώστε να διευκολύνεται η ενεργητική συμμετοχή και η σύνδεση των μελών της ομάδας.
-Η θεματολογία, η μέρα και η ώρα διεξαγωγής κάθε συνάντησης θα ανακοινώνεται έγκαιρα στην ιστοσελίδα, το ιστολόγιο και το facebook του Κέντρου Πρόληψης καθώς και στα τοπικά μ.μ.ε.
- Οι ενδιαφερόμενοι γονείς είναι απαραίτητο να δηλώνουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στα τηλέφωνα του «Φάρου», 22730.23443 και 87070-1, καθημερινά, 8.30-2.30 μ.μ.
- Στους γονείς που θα δηλώνουν συμμετοχή θα αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναλυτικά όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, ακριβείς οδηγίες και ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος για τη συνάντηση, ώστε να μπορέσουν να συνδεθούν.
Όλες οι υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης παρέχονται δωρεάν.
10.11.20
Εκ νέου παράταση διακοπής λειτουργίας σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σάμου
Με σχετική απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, παρατείνεται η διακοπή λειτουργίας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΕΕΕΚ), το Ειδικό Νηπιαγωγείο καθώς και το Ειδικό Δημοτικό του Νομού Σάμου, για το χρονικό διάστημα από Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου, έως και την επόμενη Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου, για λόγους προστασίας της ανθρώπινης ζωής στην τρέχουσα μετασεισμική δραστηριότητα.
Πηγή: Σαμιακόν Βήμα
7.11.20
Πρακτικές ψυχολικής φροντίδας μετά το σεισμό
Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες του Φάρου,
Μια βδομάδα ακριβώς μετά το σεισμό που έπληξε το νησί μας, προσπαθεί ο καθένας ανάλογα με τους ρόλους και τις θέσεις του να οργανωθεί, να ανασυγκροτηθεί και να συνεχίσει τη ζωή του με βάση τα καινούργια δεδομένα.
Έχοντας σαν βασικό μας μέλημα το πώς θα είμαστε περισσότερο βοηθητικοί και διαθέσιμοι στην τοπική κοινότητα και τις παρούσες ανάγκες της , είμαστε διαθέσιμοι να παρέχουμε υποστήριξη σε όποιον/α το έχει ανάγκη στα τηλέφωνα του Φάρου, 22730-23443&2387070-1, καθημερινά.
Ορισμένες πρακτικές φροντίδας που θα μπορούσαν να φανούν βοηθητικές όσο διαρκεί η άμεση περίοδος μετά την εμπειρία του σεισμού:
· Αυτοφροντίδα : Βασικός στόχος είναι να αισθανθούμε ξανά ασφαλείς και προστατευμένοι. Πρόκειται για μια προσπάθεια δημιουργίας ενός περιβάλλοντος που θα είναι όσο γίνεται ήρεμο, υποστηρικτικό, αισιόδοξο, με διάθεση ελπίδας και φροντίδας σε όσους την έχουν ανάγκη. Επιδιώκουμε να μειωθεί το αρχικό σοκ-στρες , να καλυφθούν οι ανάγκες του εδώ και τώρα, να βρεθεί ένας λειτουργικός τρόπος διαχείρισης και να ενισχυθεί η προσαρμογή στις νέες συνθήκες.
· Έλεγχος –Σταθερότητα: Δε μπορούμε να ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, ούτε τώρα ,ούτε σε κάποια άλλη φάση της ζωής μας. Εστιάζουμε σε αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε , σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε οι ίδιοι. Όσο μας επιτρέπεται διατηρούμε έναν προγραμματισμό και την συνήθη ρουτίνα μας. Υπάρχουν πολλά που παραμένουν ακόμα σταθερά στη ζωή μας. Αυτοαποτελεσματικότητα: Προσπαθούμε να καταλάβουμε τις άμεσες ανάγκες μας, να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα και να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε. Χρειάζεται να αισθανθούμε ότι είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τον εαυτό μας .
· Σύνδεση: Διατηρούμε την επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Αναζητούμε την υποστήριξη των ανθρώπων οι οποίοι μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα. Δίνουμε και ζητάμε βοήθεια από τους γύρω μας. Σε μια φυσική καταστροφή εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας και επιδιώκουμε ατομικές και συλλογικές λύσεις.
· Επικοινωνία –Αποδοχή : Δίνουμε χρόνο ώστε να κατανοήσουμε τι έχει συμβεί, επιδιώκουμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας από το γεγονός, να αφηγηθούμε την ιστορία μας, να αναζητήσουμε υποστήριξη ,παρηγοριά και φροντίδα. Αποδεχόμαστε ότι όλα τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις μας , είναι φυσιολογικές και ανθρώπινες.
· Βοηθητικά σημεία για τα παιδιά: Τα ακούμε, τους δίνουμε να καταλάβουν ότι είμαστε πρόθυμοι να απαντήσουμε σε όποιες ερωτήσεις μπορεί να έχουν. Απαντάμε με απλό και ειλικρινή τρόπο. Διορθώνουμε παρανοήσεις που μπορεί να έχουν συμβεί. Τους δίνουμε να καταλάβουν ότι όσα αισθάνονται είναι φυσιολογικά. Κάποια παιδιά μπορεί να φαίνονται καλά, ενώ την ίδια στιγμή να βιώνουν μεγάλες εσωτερικές εντάσεις.
Φροντίζουμε ώστε τα παιδιά να αισθάνονται ασφαλή. Για ένα διάστημα μπορεί το παιδί να μη θέλει να απομακρυνθεί από το γονιό, δίνουμε χρόνο και προσπαθούμε να καθησυχάσουμε το παιδί. Διατηρούμε τη καθημερινή δραστηριότητα του παιδιού, όσο είναι δυνατόν. Δίνουμε προσοχή στο τι βλέπουν και στο τι ακούνε τα παιδιά μετά τη φυσική καταστροφή. Γινόμαστε θετικό παράδειγμα ως προς το τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την ίδια τη φυσική καταστροφή και τις συνέπειές της. Εκπαιδεύουμε το παιδί και οργανώνουμε μαζί ένα σχέδιο ασφάλειας για το μέλλον.
Αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας και στο παιδί ότι τα καταφέραμε!
4.11.20
Κλειστά όλα τα σχολεία στο Νομό Σάμου μέχρι και 11/11/20
Με απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία του νομού. Νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια σε Σάμο, Ικαρία και Φούρνους.
31.10.20
Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ, ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΩΔΕΙΩΝ, ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΩΝ.
Γνωστοποιείται ότι, με την με αριθμό 1758/31-10-2020 Απόφαση του Δημάρχου Ανατολικής Σάμου, αναστέλλεται η λειτουργία για το διάστημα από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2020, των:
1. Δομών των δημοτικών και ιδιωτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών
2. Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Γυμνάσια και Λύκεια) του Δήμου Ανατολικής Σάμου
3. Ιδιωτικών Μουσικών Ιδρυμάτων, Ωδείων, Μουσικών Σχολών, Χορωδιών, Ορχηστρών και μουσικής δωματίου
Η αναστολή λειτουργίας των ανωτέρω δομών κρίνεται αναγκαία προκειμένου να ελεγχθεί η στατικότητα των συγκεκριμένων κτιρίων μετά τον ισχυρό σεισμό της 30/10/2020 που έπληξε το Δήμο Ανατολικής Σάμου.
Από το Δήμο Ανατολικής Σάμου
21.10.20
Περιγραφική αξιολόγηση
Κι επειδή δε μας έφτανε μόνο ο covid 19 στο νηπιαγωγείο και οι μάσκες, έχουμε και την περιγραφική αξιολόγηση. Ετοίμασα κάποιο υλικό βοηθητικό για μένα, βασισμένη σε σημειώσεις που μας έστειλε η κυρία Μοσχοβάκη (εδώ μπορείτε να βρείτε τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποίησα βασισμένη στις σημειώσεις της). Είναι προσαρμοσμένο σε τετράμηνα διότι μου φαίνεται πιο πρακτικό. Έφτιαξα και ανοιχτά φύλλα για κάθε μήνα που θα ανεβάσω σύντομα. Προς το παρόν ανεβάζω τα εξώφυλλα και τις λίστες για τσεκάρισμα (οι λίστες είναι για προσωπική χρήση και βοήθεια, δε θα μπουν στο portfolio των παιδιών, που εμείς από φέτος ονομάζουμε φάκελο εξυπνάδας). Ίσως σας βοηθήσει κι εσάς.
Εκτός από τα εξώφυλλα και τα ανοιχτά φύλλα εργασίας (επόμενη ανάρτηση), συν τις εργασίες των παιδιών, θα περιέχει ατομική συνέντευξη του παιδιού ανά τετράμηνο (για τη συνέντευξη βασιστήκαμε κυρίως στις ερωτήσεις που προτείνει η Ειρήνη Ματθαιάκη εδώ) και το τελευταίο φύλλο για την αυτοεξυπηρέτηση του παιδιού που είχα φτιάξει παλαιότερα (εδώ όλο το υλικό για το portfolio). Επιπλέον θα υπάρχει το ανθρωπάκι του μήνα με το λύκο Ζαχαρία (εδώ).
Καλή δύναμη!
14.10.20
Αντίο Νίνα...
Με μεγάλη λύπη μου ενημερώθηκα για την απώλεια της συναδέλφου Νίνας από το έβδομο νηπιαγωγείο Χίου, γνωστή σε εμάς από την υπέροχη δουλειά της με την τέχνη στον ιστότοπο Kindergarten Art Class.
Τη Νίνα τη γνώρισα ηλεκτρονικά αλλά και τηλεφωνικά. Ήταν ένας γλυκύτατος άνθρωπος και μια νηπιαγωγός με όρεξη και διάθεση για όμορφα πράγματα. Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένειά της. Θα μας λείψει η καλαίσθητη και τρυφερή ματιά της.
Καλό ταξίδι Νίνα!
26.9.20
Ημερολόγια χρονιάς 2020-21
Έφτιαξα και φέτος τα ημερολόγια της τάξης μου και τα ανεβάζω μήπως σας φανούν χρήσιμα (άργησα να τα ανεβάσω αλλά που μυαλό φέτος). Καλή δύναμη συναδέλφισσες και συνάδελφοι.
17.9.20
"Θέλω να μοιάσω στους μαθητές μου" Με τη ματιά των νηπιαγωγών
Μία από τις αγαπημένες μου στήλες στο εξαιρετικό www.elniplex.com είναι της συναδέλφου Lady Britt με τον τίτλο ¨"Αγαπημένο μου ημερολόγιο". Σε αυτή τη στήλη διάβασα το παρακάτω κείμενο που έβαλε λέξεις σε όλο αυτό που ζω/ζούμε τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο, συν τις φετινές δυσκολίες με τον κορονοϊό. Εξαιρετικό. Την ευχαριστώ από καρδιάς για τα κείμενά της.
"Μια συνάδελφός μου κρεμάει τις μάσκες των παιδιών σε κρεμαστράκια. Μια άλλη τις βάζει σε πολιμπάγκ και μια άλλη ζήτησε από τους γονείς σακουλάκια σάνιτας με το φερμουάρ. Μια τέταρτη ζήτησε ταπεράκια από όλους (ξεχάστε τα μπισκότα, τα μισά τάπερ πλέον έχουν μάσκες μέσα) και μια άλλη πήρε σκληροχαρτόκουτα με συρταράκια.
Περνάμε πολύ ωραία στο νηπιαγωγείο, παιδιά. Βάλε μάσκα, βγάλε μάσκα, ανέβασε μάσκα, μη δαγκώνεις τη μάσκα, βάλε στο σακουλάκι με τις χρησιμοποιημένες τη μάσκα, βγάλε μία καινούρια από το άλλο σακουλάκι, βάλε αντισηπτικό, πλύνε χέρια με σαπούνι, σκούπισε με πετσέτα, πού είναι η πετσέτα μου, να πάρε χαρτί κουζίνας τώρα αφού ξέχασε η μαμά να σου βάλει…
Μην κολλάτε μεταξύ σας, με αυτό το παιχνίδι παίζουν δύο, όχι τέσσερις μαζί, φταρνίστηκες, πήγαινε να πλυθείς, τρέχει η μύτη του Γιαννάκη. Ωχ… Κυρία Γιάννα (καθαρίστρια), έλα σε παρακαλώ λίγο να κάνουμε μία απολύμανση στα παιχνίδια. Διάλειμμα. Στοπ. Μην τρέχετε γρήγορα. Μην την τραβάς, θα τη ρίξεις κάτω (το τελευταίο που θες τώρα είναι ατύχημα).
Η Μαρία δε θα έρθει σήμερα, έχει πυρετό. Ώχ… Ξέρουμε κάτι περισσότερο; Ωχ…
Πού είναι η τσάντα μου; Πού είναι το παγούρι μου; Πού είναι η πετσέτα μου; Πού είναι το σακουλάκι με τις καθαρές μάσκες; Πού είναι το σακουλάκι με τις χρησιμοποιημένες μάσκες; Πού είναι το φαγητό μου; Στο ψυγείο. Πού είναι το ψυγείο; Στην κουζίνα; Πού είναι η κουζίνα; Εδώ, παιδί μου.
“Μίλα πιο δυνατά, δε σε ακούω” (εννοώ πίσω από τη μάσκα).
“Κυρία αυτό το παιδάκι με τη μάσκα με έσπρωξε…” (όλα φοράνε μάσκα)
Μου έρχεται στο νου εκείνος ο δύσμοιρος έγχρωμος στην Αμερική. I can’t breathe. Όχι, δεν έχουμε δυο βουνά με στολές να μας έχουν ακινητοποιημένους. Αλλά δε μπορώ να αναπνεύσω. Έχει 30 βαθμούς έξω. Τα παράθυρα αναγκαστικά ανοιχτά, ερκοντίσιον ούτε για αστείο. Δεν μπορώ να αναπνεύσω να πάρει, μια μάσκα κολλημένη πάνω μου συνέχεια. Κι ύστερα κοιτάζω τα παιδιά. Προσπαθούν. Προσπαθούν πολύ τα μικράκια μου. Τεσσάρων και πέντε χρονών είναι, ρε παιδιά. Και τα καταφέρνουν αρκετά καλά. Καλύτερα κι από εμένα.
“Κυρία ο μπαμπάς μου είπε να την κατεβάζω όταν δε με βλέπεις να παίρνω ανάσα”. Φοβάται ο κόσμος. Γίναμε και αστυφύλακες μάσκας. Δεν χρειάζεται να μη σε βλέπω πουλάκι μου. Πάμε έξω. Διάλειμμα μάσκας όλοι. Αχ… Είδαμε επιτέλους και το υπόλοιπο πρόσωπο.
Τα παιδιά γκρινιάζουν λιγότερο από εμένα. Τα παιδιά υπομένουν καρτερικά το πρωτοφανές. Δεν το αποδέχονται. Δεν το δικαιολογούν. Το υπομένουν.
Θέλω να μοιάσω στα παιδιά. Θέλω να μοιάσω στους μαθητές μου…".
12.9.20
8.7.20
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
27.5.20
Ομαλή μετάβαση στο δημοτικό - Το σχολείο χθες και σήμερα
16.5.20
9.5.20
Για να μάθουμε για τα αγγεία...
1ο μέρος
2ο μέρος
Και μία παρουσίαση με διαδραστικό βίντεο: Μαθαίνω για (και από) τα αγγεία
Οι πρώτες τρεις εικόνες λειτουργούν ως πίνακες αναφοράς.
3.5.20
Υπογράφουμε ψήφισμα για το νηπιαγωγείο
· Νέα σύγχρονα κτίρια.
· Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
· Άμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικότητας σε όλη την επικράτεια.
· Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα.
· Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
· Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό.
· Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς.
· Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα.
· Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών.
· Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε.
2.5.20
27.4.20
21.4.20
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (76)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (58)
- Ασημάκης (4)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (97)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (253)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (7)
- ΟΝΟΜΑ (6)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (99)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (29)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (39)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (15)
- code week (5)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (30)
- THE KISSING HAND (15)