ΣΕΛΙΔΕΣ

12.5.15

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ: ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ!



Πιστεύω πολύ στη μεταγνώση, και ειδικά φέτος  στα προγράμματα την εφήρμοσα με τη βοήθεια των εννοιολογικών χαρτών και των ιστογραμμάτων στην αρχή και στο τέλος. Επιπλέον δουλέψαμε αρκετά με τα παιδιά τους δρόμους της έρευνας (εδώ ένα παράδειγμα). Όταν λοιπόν ολοκληρώνουμε ένα σχέδιο εργασίας, ένα θέμα, ένα πρόγραμμα, κατέληξα ότι είναι σημαντικό να απαντούμε στις ερωτήσεις: 1. Τι έμαθα; 2. Πώς το έμαθα;

Έτσι λοιπόν το πρώτο φύλλο  το κάνω σαν παραθυράκια που ανοίγουν πάνω σε άλλο χαρτί ή κανσόν Α4 και  καλείται το νήπιο (όχι προνήπιο) να σημειώσει ή να σχεδιάσει ή να υπαγορεύσει τη διαδρομή από την απορία μέχρι τη λύση.



11 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ! Ωραίοι και χρήσιμοι πίνακες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο υλικό κι εξαιρετικά χρήσιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. TH ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ!!!
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ!
    ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή