Πιστεύω πολύ στη μεταγνώση, και ειδικά φέτος στα προγράμματα την εφήρμοσα με τη βοήθεια των εννοιολογικών χαρτών και των ιστογραμμάτων στην αρχή και στο τέλος. Επιπλέον δουλέψαμε αρκετά με τα παιδιά τους δρόμους της έρευνας (εδώ ένα παράδειγμα). Όταν λοιπόν ολοκληρώνουμε ένα σχέδιο εργασίας, ένα θέμα, ένα πρόγραμμα, κατέληξα ότι είναι σημαντικό να απαντούμε στις ερωτήσεις: 1. Τι έμαθα; 2. Πώς το έμαθα;
Έτσι λοιπόν το πρώτο φύλλο το κάνω σαν παραθυράκια που ανοίγουν πάνω σε άλλο χαρτί ή κανσόν Α4 και καλείται το νήπιο (όχι προνήπιο) να σημειώσει ή να σχεδιάσει ή να υπαγορεύσει τη διαδρομή από την απορία μέχρι τη λύση.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ! Ωραίοι και χρήσιμοι πίνακες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαιρετικά !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήGracias.
ΑπάντησηΔιαγραφή: ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!
Muchos besitos!!!
ΔιαγραφήΠολύ ωραίο υλικό κι εξαιρετικά χρήσιμο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήTH ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ!
ΜΠΡΑΒΟ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΎ BONIT
ΑπάντησηΔιαγραφήHA HA! MUCHOS ΜΠΡΑΒΟ!!!
Διαγραφή