Ψάχνοντας και μελετώντας για την ενδοσχολική βία και το υλικό που θέλω να χρησιμοποιήσω εννοείται πως μπήκα στις σελίδες:
Βρήκα και στη σελίδα: http://kelsoschoice.com/, ένα πρόγραμμα για την επίλυση συγκρούσεων.
Μεταφρασμένο τον τροχό θα τον βρείτε στο ιστολόγιο της Ειρήνης της Ματθαιάκη (και με άλλες ενδιαφέρουσες προτάσεις για τη λύση συγκρούσεων εδώ). Εγώ τον μετέφρασα με το χέρι (βασικά γιατί το ξέχασα!).
Ενδιαφέρουσα και η πρόταση της Μυρτώς στα Προσχολικά με το "τραπέζι των λύσεων".
Τη συγκεκριμένη φιγούρα την εκτύπωσα σε πράσινο Α4 και θα μπει στη γωνιά "Πες τα στο πουλάκι", μαζί με τις γαντόκουκλες και το υπόλοιπο υλικό (έχει και μπίνγκο!!!). Όλα όσα ανεβάζω τα εκτύπωσα δωρεάν από τη σελίδα του Κέλσο εδώ.
(Θα τα κάνουμε μετάλλια αυτά)
Για τα μανταλάκια που χρησιμοποιούμε οι περισσότερες!
Δωρεάν υλικό για το anti-bullying (στα αγγλικά) εδώ και εδώ και ένα αγαπημένο μου με αφισάκια εδώ καθώς και ένα με το μπαλόνι της φιλίας εδώ, που θα χρησιμοποιήσω σίγουρα.
Νομίζω πως στο νηπιαγωγείο υπάρχουν περισσότερο θέματα επίλυσης συγκρούσεων παρά θέματα ενδοσχολικής βίας, όμως η εκπαίδευση των παιδιών και στα δύο, θα λειτουργήσει ως μελλοντική πρόληψη απέναντι στο bullying.
Για την επίλυση συγκρούσεων στα παιδιά προσχολικής ηλικίας υπάρχουν οι σημειώσεις του σεμιναρίου Νηπιαγωγών στη Χίο (Μοσχοβάκη - Παΐδα) σε pdf που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
Διαβάζοντας το κείμενο, στη σελ. 15 συγκρίνει 3 τεχνικές επίλυσης συγκρούσεων:
- Στην ιστοσελίδα του High Scope διαλέγοντας κατηγορίες και συνδυασμούς μπορείτε να βρείτε βίντεο με παραδείγματα επίλυσης συγκρούσεων (στα αγγλικά) εδώ
- θα βρείτε τις κάρτες από το βαλιτσάκι των συγκρούσεων (εδώ στα ελληνικά) από το Κέντρο για τη Συναισθηματική και Κοινωνική Ικανότητα των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας (CSEFEL). Στο συγκεκριμένο υπάρχει και αρκετό υλικό εδώ.
- θα βρείτε την πρόταση για τις καρέκλες των συγκρούσεων εδώ (σελ. 85)
Αν θέλετε τη γνώμη μου (πλην της τεχνικής της χελώνας του CSEFEL, με την οποία ουδέποτε συμφώνησα γιατί πιστεύω πως το συναίσθημα δεν πρέπει να "καταπίνεται") και οι 3 προτάσεις είναι χρήσιμες αναλόγως τις συνθήκες. Στο κάτω-κάτω είναι προτιμότερο να έχουμε 3 εργαλεία στα χέρια μας αντί για ένα! Αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου άποψη.
Καλό διάβασμα και ψάξιμο!
Α! Και καλό μήνα!
ωωωωωω.......άψογα, με κάλυψες !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε Μαρία !!!!
μαρτάκι βάλαμε ??????
φιλιά !!!!
Πολύ καλό ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραίο υλικό Μαρία...εξαιρετική δουλειά όπως πάντα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΗ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑ !ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαυμάσια δουλειά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά εξαιρετικό υλικό!!! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!! Θα το αξιοποιήσω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια! Εξαιρετικό υλικό και υπέροχες ιδέες για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα! Μαρία μου ευχαριστώ και για την αναφορά.... Καλή συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτική δουλειά και ολοκληρωμένη !! Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά Μαρία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειο το υλικό σου, Ευχαριστούμε!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ που το δοκίμασα πήγε πολύ καλά!! Ευχαριστώ κορίτσια!
Διαγραφήτι καταπληκτική δουλειά έκανες πάλι κοπέλα μου!!!Ευχαριστούμε πολυ!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήUn tema muy interesante para trabajar en la clase.
ΑπάντησηΔιαγραφήUn buen trabajo, besos.
Muchos Gracias Blancita!
ΔιαγραφήI have lots of problems in my work. They made a mistake and now they are asking me back 4000 Euros!!! I am living an insanity!!!! Besicos!!!