Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

12.11.14

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ

Τους έκανε τρομερή εντύπωση τελικά η χθεσινή μακέτα διότι σήμερα στις ελεύθερες δραστηριότητες αναπαριστούσαν αυτό και έπαιζαν το "Πολυτεχνείο", όχι όμως όπως παίζουμε τον πόλεμο αυτή τη φορά! Ένιωθαν σύμπνοια με τους φοιτητές/μαθητές.



Το Πολυτεχνείο και το τανκ




Ζωγραφική στις ελεύθερες δραστηριότητες






11.11.14

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΜΑΚΕΤΑ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Νομίζω ότι σήμερα τα παιδιά κατανόησαν πλήρως τι έγινε στο Πολυτεχνείο. Στο ενδιάμεσο κάναμε (ενώ ακούγαμε το ραδιοφωνικό σταθμό του Πολυτεχνείου) κάναμε παύσεις και συζητάγαμε. Τι νιώθουν τώρα οι φοιτητές; Τι μπορεί να νιώθουν οι φαντάροι; Τι ο οδηγός του τανκς; Και στο τέλος τους είπα το εξής απλό παράδειγμα γιατί έχουμε πολλά παιδιά στρατιωτικών φέτος. Τι θα ένιωθαν οι μπαμπάδες σας αν μια μέρα έβγαινε ένας παράφρων αρχηγός κι έλεγε να στείλουν όλες τις νηπιαγωγούς στην εξορία γιατί είναι νηπιαγωγοί. Κι εμείς κλεινόμασταν μέσα στο νηπιαγωγείο και κάναμε κατάληψη. Ας υποθέσουμε πως ο δικτάτορας έστελνε τους στρατιωτικούς γονείς σας με τα όπλα και τα τανκς έξω από το νηπιαγωγείο. Πως θα ένιωθα εγώ που θα έβλεπα απέναντί μου τον μπαμπά σου που γνωριζόμαστε, που ζούμε στο ίδιο χωριό; Πως θα ένιωθε εκείνος που θα καλούνταν να πυροβολήσει τη νηπιαγωγό του παιδιού του;










Οι εικόνες απαντούν μόνες τους...



10.11.14

ΓΑΪΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2

Εγώ με τις συγκεκριμένες εικόνες σκοπεύω καταρχάς να συζητήσω με τα παιδιά για το τι δείχνουν και πως μπορούμε να το συνδέσουμε με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Για μένα όλες οι παρακάτω μπορούν να συσχετιστούν με τη βία, την καταστολή και την καταπίεση που κυριαρχούσε στη δικτατορία.
Με τις ίδιες κάρτες αν τις εκτυπώσετε 2 φορές μπορείτε να φτιάξετε μέμορι, ενώ αν τις εκτυπώσετε παραπάνω μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και για μπίνγκο αν τη μία φορά τις κόψετε για να έχετε κάρτες να ανοίγετε.




Οι επόμενες κινούνται στη λογική του βρες το άλλο μισό.









8.11.14

ΓΑΪΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 1

Και φέτος σκοπεύω να δουλέψω την επέτειο του Πολυτεχνείου μέσα από την τέχνη του Γαΐτη (παλαιότερες προσεγγίσεις για το Γαΐτη εδώ και συνολικά για το Πολυτεχνείο εδώ). Επίσης θέλω λίγο να το δούμε και από την πλευρά του καταπιεστή και όχι μόνο του καταπιεζόμενου με στόχο την αύξηση της ενσυναίσθησης των παιδιών.








.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ