Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

5.2.22

Θεματικός Κύκλος 4 : «Από το παρελθόν στο μέλλον: ένα καράβι δρόμος με καπετάνιο τον Πυθαγόρα» 1ο εργαστήρι

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:

  • Τίτλος: «Καράβι καραβάκι, πού πας γιαλό – γιαλό;» Οι μαθητές αξιοποιώντας τις ΤΠΕ αναζητούν πληροφορίες για διάφορες καράβια και για την αρχαία Σάμαινα του Πολυκράτη. Παρατηρούν και προβληματίζονται για την εξέλιξη που είχαν τα καράβια στην πορεία του χρόνου. Οι μαθητές συζητούν για τις επιδράσεις που έχουν τα καράβια στις ανθρώπινες κοινωνίες, τα υλικά κατασκευής τους, τις βασικές σχεδιαστικές δομές που εφαρμόζονται ώστε να τους δίνεται η μέγιστη σταθερότητα.

  • Εμφανίζεται ο δικός μας Πυθαγόρας σε ένα καραβάκι επάνω και φέρνει μία αποστολή. Τα παιδιά καλούνται να βρουν πληροφορίες και υλικό για τη μετακίνηση στο νερό από την προϊστορία μέχρι και σήμερα. Με το υλικό φτιάχνουμε μία παρουσίαση προβολής.

1

  • Διαβάζουμε το «Δαχτυλίδι του Πολυκράτη» (Ηρόδοτος) και παρατηρούμε εικόνες με τη Σάμαινα, το καράβι του Πολυκράτη

Το δαχτυλίδι του Πολυκράτη - Ηρόδοτος | Βιβλιοπωλείο Πατάκη


  • Η δεύτερη αποστολή του Πυθαγόρα είναι να φτιάξουν τα παιδιά σε ομάδες των 3-4, με τα υλικά που τους παρέχονται ένα καράβι όπως αυτά το φαντάζονται.

 

CIMG0018

Η ομάδα Πυθαγόρας

CIMG0019

Η ομάδα Ήρα

CIMG0020

 Η Ομάδα Σκύρα

CIMG0021

Η Ομάδα Μαγεία

CIMG0022

Η ομάδα Σκι

  • Τα καράβια παρουσιάζονται από τις ομάδες στην ολομέλεια. Υπόθεση: αυτά τα καράβια θα επιπλέουν αν τα βάλουμε στο νερό;

CIMG0024

Ομάδα Μαγεία

CIMG0028

Ομάδα Σκύρα

CIMG0025

Ομάδα Ήρα

CIMG0029

Ομάδα Σκι

Μερικά παιδιά στις ελεύθερες δραστηριότητες ενθουσιασμένα ζωγράφισαν καραβάκια.

CIMG0032

CIMG0031

CIMG0030

 CIMG0017 4 CIMG0018 4 CIMG0019 3

Σαν παιχνίδι κάνουν το κρυπτόλεξο και βοηθούν τον Πυθαγόρα να φτάσει στη Σάμαινα για να ταξιδέψει.

 

 5

10 1 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ