Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

22.9.15

Η γωνιά του Τσέστερ 2

Συνεχίζοντας τον εμπλουτισμό της γωνιάς με υλικό σας ανεβάζω κι άλλους συνδέσμους και μεταφρασμένα φύλλα που χρησιμοποιώ.


Το συγκεκριμένο το συνδυάζω με τις κάρτες που βρήκα εδώ και γυρνώντας τον τροχό προσθέτω τις καρδιές που έχω.


Κανονικά ο τροχός είναι στο παρακάτω:


Κλικ στην εικόνα για να το κατεβάσετε όλο δωρεάν με εγγραφή




Μπορούμε να δουλέψουμε και τα νυκτόβια ζώα (συμμαθητές και δασκάλα - κουκουβάγια του Τσέστερ). Μετέφρασα για τη γωνιά το παρακάτω υλικό από επίσης ένα εξαιρετικό ιστολόγιο:
Παιχνίδι με καρτέλες που σκεπάζουν το ναι-όχι με τις εικόνες των ζώων και ψάχνουν τη σωστή απάντηση αν είναι νυκτόβιο ή όχι.













10 σχόλια:

  1. Μαρίιααααα να σου πω, έχεις κάνα κουμπί του fb εδώ μέσα και δεν το βλέπω; Ωραίος ο Τσέστερ και το υλικό επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κορίτσι μου! Δικό μου fb δεν έχω! Κουμπί έχει κάτω από κάθε ανάρτηση, κάτω από την πρόταση "Αναρτήθηκε από..." όπου μπορείς να το κοινοποιήσεις στο δικό σου αν εννοείς αυτό. Αν δεν κάνει πες μου να βάλω κανένα επιπλέον. Πολλά πολλά φιλιά! ;)

      Διαγραφή
  2. βλέπω Τσέστερ και ...ντελίριο....μπαίνω...πινάρω..και φεύγω.....
    ωχ !!! ευχαριστωωωωωω ξεχασα ....
    φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μην τρελαίνεσαι!!! Κι εγώ φέτος δε θα το χρησιμοποιήσω όλο. Έφτιαξα αρκετά για να έχω φρέσκα και για τα φετινά προνήπια του χρόνου (για να μην κάνουν τα ίδια!). Αλλά μια που τα έφτιαξα τα ανεβάζω. Πάντως, αυτό με τα νυκτόβια το κάναμε σήμερα όλοι μαζί και τους άρεσε πολύ. Το παίξαμε λίγο σαν τηλεπαιχνίδι! Μάλιστα έχω κι ένα κουδούνι ρεσεψιόν ξενοδοχείου, κι όποτε είναι σωστή η απάντηση το χτυπώ! Καλά, έχουν τρελαθεί με αυτό! Φιλιάαααααα!

      Διαγραφή
  3. Los dibujos son muy graciosos.
    Un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello from Spain: this material is very entertaining. Keep in touch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΧ! ΓΙΑΙΤ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ FB ΚΑΙ ΟΙ 2; ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ!!!!!!!! ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ!
    ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ! ΝΑΤΡΕΥΩ ΤΣΕΣΤΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ TOY FB. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ