Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

14.9.15

Συμπεριφορές στην τάξη

Με αφορμή τον Τσέστερ έφτιαξα για αρχή (γιατί αργότερα σκέφτομαι να το αλλάξω με αυτό του Κέλσο, εδώ) τον Τσέστερ για τα γνωστά πλέον ονομαστικά μανταλάκια. Εγώ επειδή  χρησιμοποιώ μικρά έχω στην τάξη το πρώτο φύλλο. Όμως και το δεύτερο μου αρέσει γιατί το κόβεις σε λωρίδες και χειρίζεσαι διαφορετικά το χώρο. Το έχω και σε ασπρόμαυρο για οικονομία μελανιού όπου μπορούν να το βάψουν τα παιδιά ή να γίνει με χρωματιστό Α4 ή χαρτόνι.








4 σχόλια:

  1. ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ! ΦΙΛΑΙ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοια λέγε μου Αρούλι και παίρνω τα πάνω μου! Πολύ κουράστηκα σήμερα μόνη μου στο σχολείο το πρωί. Άντε να μας έρθουν οι αναπληρωτές να βρούμε μια σειρά!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ !!!! τι "με κάνεις" Μαρία με τον Τσέστερ.....
    Κυριακή πρωί και καθόμουν παραλία, μπανάκι καφεδάκι και καλή παρεούλα ......δεν ρίχνω λέω μια ματιά στο τάμπλετ(τι το θελα...) να δούμε τι γίνεται στον κόσμο ???
    πέφτω πάνω στην ανάρτησή σου "the kissing hand" και κολλάω ....
    καταιγισμός ιδεών τι και πως να κάνω.....ανατρέπω ότι έχω προγραμματίσει και τρέχω να βρω ρακούν ......το πινάρισμα πάει σύννεφο και σε κατακλέβω ........ και συνεχίζεις να με προκαλείς....... θα με πεθάνεις παιδί μου, έλεος !!!!!
    το κατάλαβες πόσο με ενθουσίασε........
    ευχαριστώ πολύ για τις μοναδικές προτάσεις σου και το υπέροχο υλικό σου !!!!!
    φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα! Τι να σε κάμω βρε Κατερινάκι! Πάντως κράτα αγάντα γιατί ακολουθούν αρκετές αναρτήσεις ακόμα!!!! (Σόρι! Χα χα!) Κουβαλάς κι εσύ τρέλα, ουκ ολίγη! Πολλλλλλλλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ