Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

16.12.18

Η Κιμέλ (bee bot) ηφαιστειολόγος


Η  δραστηριότητα είχε να κάνει με τον χάρτη που είχαμε φτιάξει σε προηγούμενη δραστηριότητα, μόνο που πια ο Κέρκης γίνεται ηφαιστειακό όρος και η Κιμέλ ρομπότ σαν το «DANTE» (το ρομπότ που επέτρεψε στον άνθρωπο να μελετήσει για πρώτη φορά από πολύ κοντά τον κρατήρα ενός ενεργού ηφαιστείου). Φτιάχνουμε με ξυλάκια την υποτιθέμενη λάβα και προσπαθούμε να καθοδηγήσουμε την Κιμέλ χωρίς να καεί. Αυτή τη φορά δεν χρησιμοποιήσαμε κάρτες κατεύθυνσης αλλά τα παιδιά έδειχναν και ονομάτιζαν τα βήματα που θα κάνουν.



15.12.18

4η δοκιμασία stem: το ηφαίστειο

Ο κύριος Δεινοσαυρίδης μας ξαναεπισκέπτεται με τις αποστολές και τα πειράματά του. Διαβάζουμε κάποια βιβλία για τα ηφαίστεια και κάνουμε το πείραμα που μας προτείνει ο κ. Δεινοσαυρίδης. Δοκιμάζουμε πως αντιδρά η σόδα με το ξύδι. Ύστερα κάνουμε υποθέσεις για το πότε θα γίνει μεγαλύτερη έκρηξη: με περισσότερο ή λιγότερο ξύδι. Μοιράσαμε τα ηφαίστεια και στα μισά βάλαμε πολύ ξύδι και στα άλλα μισά λίγο και διαπιστώσαμε την πραγματικότητα σε σχέση με την υπόθεσή μας.

 

13.12.18

Stem Δοκιμασία 3η: Η Βαρύτητα

Με αφορμή το διάστημα που δουλέψαμε, μας επισκέφθηκε και πάλι ο κύριος Δεινοσαυρίδης με νέα δοκιμασία και υλικό σχετικό με τη βαρύτητα.

 

Διαβάσαμε το βιβλίο που μας έφερε: «Ζω επειδή υπάρχει η βαρύτητα», δοκιμάσαμε να την αψηφήσουμε πηδώντας στον αέρα και προσπαθώντας μάταια να μείνουμε εκεί κι έπειτα παρατηρήσαμε τα υλικά που μας έφερε και το φυλλάδιο για τη δοκιμασία μας. Κληθήκαμε να υποθέσουμε ποια αντικείμενα θα πέσουν πρώτα. Έπειτα κάναμε τις δοκιμές μας και ζωγραφίσαμε τα αποτελέσματα. Κι επειδή μας άρεσε πολύ η δοκιμασία συνεχίσαμε μετά από μόνοι μας να δοκιμάζουμε διάφορες πτώσεις αντικειμένων.

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ