Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

22.12.14

ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ!!!

Φέτος τις κάρτες μου τις έφτιαξα στο πρόγραμμα http://www.photovisi.com/ . Μπορείτε να τις φτιάξετε κι εσείς δωρεάν αν αφήσετε επάνω της το λογότυπο, αλλιώς με ένα μικρό τίμημα τις παίρνετε δίχως αυτό. Καλές δημιουργίες κι ευχές για χαρούμενες γιορτές με υγεία, αγάπη και ειρήνη εξωτερική και εσωτερική! (Τόσο απλά!!!!)







10 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η τεχνολογία!!!!
    Η επιλογή των εικόνων είναι τέλεια!!!
    Χρόνια Πολλά γλυκό μου Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλές γιορτές Μαράκι μου !!!!
    γεμάτες χαρά, χαμόγελα, αγάπη, υγεία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο πρόγραμμα! Δεν το γνώριζα!
    Μπράβο Μαρία και καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαρία μου!!! με υγεία αγάπη και ευτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Καλές γιορτές και σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ... ΚΑΙ... ΚΑΙ...
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ