Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

21.10.15

Ο Τσέστερ και η νέα μας τάξη

Με πολλή χαρά και διάθεση ξεκίνησα σήμερα για τη νέα μου τάξη, την οποία τέλειωσα χθες το βράδυ και σας ανεβάζω μερικές φωτό από γωνίτσες (ο.κ., δεν τις έχω όλες αλλά σκοπεύω να τις αλλάζω λόγω χωρητικότητας). Επίσης τώρα πια μοιραστήκαμε κλασικό και ολοήμερο, οπότε θα έχω αμιγές το δικό μου τμήμα με λιγότερα παιδάκια (μεγάλη υπόθεση το 15 από το 23!).
Επί τη ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω όλες μαζί και μία μία τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που μας βοήθησαν και συνεχίζουν να μας βοηθούν στην προσπάθειά μας, ο καθείς όπως μπορεί: άλλος πήρε τους υπολογιστές για επισκευή, άλλοι μας έπλυναν τα παιχνίδια, άλλοι μας έφεραν κούτες και υλικά συσκευασίας, άλλοι μας έφεραν κουτιά πλαστικά και έφτιαξαν τα σακουλάκια με τους Τσέστερ που θα δείτε. Άλλοι θα πιέσουν ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα με τα νερά που μπήκαν και πρώτη μέρα (ω ναι!) το βρήκα με μουλιασμένες (μιλάμε για πλατς) τις καινούριες μοκέτες.
Ομολογώ πως το πρωί έτρεχα με μια χαρά και έφαγα με το που μπήκα μία ήττα. Δε μπορούσαμε να κάτσουμε κάτω πουθενά! Τηλέφωνο δεν έχουμε, κλειδιά ακόμα δεν έχουμε κανονικά αλλά λέω να μην πτοηθώ... ακόμα. Τουλάχιστον μέχρι να ψοφήσω εκεί μέσα από την υγρασία.
Τέλος πάντων. Δουλέψαμε κανονικά (όσο είναι δυνατόν) και το σκεπτικό ήταν ότι ήρθε ο Τσέστερ στο νηπιαγωγείο το βράδυ για να μας επισκεφθεί. Του άρεσε πολύ και άφησε γράμμα και δωράκια στα παιδιά λέγοντας να προσέχουν την τάξη τους και να περνάνε όμορφα.
Οι φωτογραφίες είναι από χθες το βράδυ γι' αυτό είναι σκοτεινές αλλά στεγνές! (αχ!)


20.10.15

Αποτελέσματα πιστοποίησης ΤΠΕ

Όπως ξέρετε αυτές τις μέρες μετακομίζουμε το νηπιαγωγείο, βγήκαμε και 2 μέρες εκτός προγράμματος, αύριο κανονικά πρώτη μέρα. Από την περασμένη Τετάρτη με τα απογέυματα και το Σβκ μέσα, κουβαλάω, ξεκουβαλάω, ανεβάζω, κατεβάζω (πολλές σκάλες το κτίριο), σκουπίζω, βάζω πράγματα σε κούτες, βγάζω πράγματα από κούτες και στο τέλος της μέρας σέρνομαι απλώς. Σήμερα το απόγευμα έβαλα και τις τελευταίες πινελιές οριακά (σε άλλη ανάρτηση φωτό). Γύρισα σπίτι και άνοιξα Η/Υ και ανακάλυψα πως ...

ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε.!!!!!!!!!!!!!!!

Όπως καταλάβατε η χαρά μου είναι απερίγραπτη και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Πάει και η κούραση (λέμε τώρα!). Αν δώσατε κι εσείς, θα μου δώσει μεγάλη χαρά να μοιραστούμε τη χαρά μας!!! Καλά αποτελέσματα σε όλους μεικτού και μη μοντέλου!!!!

  

19.10.15

Κάρτες φωνολογικής ενημερότητας

Έφτιαξα καρτούλες μικρές για τη γωνιά της φωνολογικής ενημερότητας σε α/μ, τις εκτύπωσα σε έγχρωμα Α4 και τις πλαστικοποίησα. 
Το παιδί καλείται από την εικόνα να βρει τη λέξη στο μυαλό του και να την αντιστοιχίσει με τον αριθμό των συλλαβών. Για να βοηθήσω λίγο, την κάθε ποσότητα συλλαβών την έβαλα και με άλλο χρώμα. Π.χ. δισύλλαβες - κόκκινο Α4.






18.10.15

Εύκολες κάρτες φωνολογικής ενημερότητας

Για τη γωνιά της φωνολογικής ενημερότητας που θέλω να στήνω σταδιακά, έφτιαξα αρχικά εύκολες κάρτες, όπου το παιδί καλείται να διαλέξει μόνο από 2 γράμματα το αρχικό και να βάλει το μανταλάκι στο σωστό.


17.10.15

Εξώφυλλο γενεθλίων

Μη μου πείτε πως δεν σας έχει τύχει μία μέρα να πνίγεστε στο νηπιαγωγείο για να στήσετε το μάθημα της ημέρας και τσουπ, έχετε ξεχάσει τα γενέθλια ενός παιδιού, αν και σημειωμένα στο ημερολόγιο;
Κάνουμε το πιο εύκολο και συνάμα όμορφο δωράκι στο παιδί: ένα βιβλιαράκι με ζωγραφιές από όλους του τους συμμαθητές. Θέλετε όμως να είναι και περιποιημένο, έτσι δεν είναι; Σας έχω τη λύση.
Εγώ στο σχολείο έχω πάντα εκτυπωμένα εξώφυλλα για τέτοια βιβλιαράκια, οπότε το μόνο που έχω να κάνω (και προλαβαίνω) είναι να τα δέσω. Σας ανεβάζω αυτό που χρησιμοποιώ εγώ αλλά είμαι σίγουρη πως πια μπορείτε να φτιάξετε χιλιάδες τέτοια! Εμένα πάντως με έσωσε αρκετές φορές και μου αρέσει κιόλας!





.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ