Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

30.9.15

Το ανθρωπάκι του μήνα με το Ζαχαρία

Φέτος για το portfolio αντί για το κλασικό ανθρωπάκι του μήνα αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό. Την ιδέα την είδα εδώ και εδώ και πολύ μου άρεσε.
Αξίζει να επισκεφθείτε το μπλογκ: http://validees.eklablog.com/le-loup-s-invite-chez-validees-a117434118
Στο σχολείο θα ασχοληθούμε και πάλι με το λύκο (τελικά ο λύκος παίζει κάθε χρονιά μου φαίνεται!) όμως ποιο λύκο; Τον γλυκύτατο λύκο Ζαχαρία, των εκδόσεων Παπαδόπουλος. Έτσι  θα χτίσω μέσα στη χρονιά βιβλίο το βιβλίο την κορύφωση που θέλω να κάνω στην κλασική πλέον εβδομάδα φιλαναγνωσίας, τον Απρίλιο.
Στα συγκεκριμένα φύλλα αξιολόγησης παρατηρούμε την εξέλιξη της ζωγραφικής αλλά και της γραφής του παιδιού, τα οποία  αυξάνουν σταδιακά καθώς και το ποσοστό δυσκολίας.















8 σχόλια:

  1. Ελα βρε Μαρία απιθανα είναι! !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχο να και κάτι διαφορετικό μπράβο μου έδωσες ιδέα ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ!!! Κι εγώ βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια, το κακό είναι ότι φτιάχνω συνέχεια και στο τέλος δε θα'χω που να τα βάλω!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική ιδέα, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ