Φέτος είπα να εμπλουτίσω και να ανανεώσω τη ρουτίνα του "κροκόδειλου" (δηλ. μετράμε αγόρια, κορίτσια, πρόσθεση και ο κροκόδειλος τρώει τους περισσότερους ΠΑΝΤΑ!). Εκτός λοιπόν από το στοματάκι και τη μάσκα, πήρα από το σούπερ μάρκετ ένα γάντι σιλικόνης (αυτό για το φούρνο!) με τη μορφή κροκόδειλου! Ο λόγος που το έκανα είναι για να μπορούν να συμμετέχουν περισσότερα παιδιά στη διαδικασία (του χρόνου σκοπεύω να πάρω και την αποκριάτικη στολή κροκόδειλου, του γιου μου που προς το παρόν δεν αποχωρίζεται!)
Επειδή όμως το χειροποίητο πινακάκι μου άρχισε να διαλύεται, έφτιαξα ένα καινούριο που πλαστικοποίησα και ευελπιστώ να κρατήσει περισσότερο.
(ο εαυτός μου - το φύλο μου και τα μαθηματικά εδώ).
Έφτιαξα και 2 φύλλα για να συμπληρώνουν ένα τη μέρα.
Λέω φέτος να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Επειδή δουλεύουμε με τον Τσέστερ φέτος την πρώτη βδομάδα, αντιστοιχίσαμε τα αγόρια με τον Τσέστερ και τα κορίτσια με την κυρία Κουκουβάγια (από το βιβλίο). (Όσο για την κουκουβάγια, τώρα μόλις είδα ότι την έβαλα ροζ! Καταραμένα, βαθιά εσωτερικευμένα και ασυνείδητα στερεότυπα άλλων εποχών!!!)
Για αρχή μετρήσαμε πόσα αγόρια και κορίτσια είναι σήμερα στην τάξη και το διακοσμήσαμε (λείπανε παιδάκια κι ευτυχώς μου χώρεσαν!) Για τη συγκεκριμένη κατασκευή ευθύνεται η Κατερίνα! (Χα χα! αφιερωμένη!)
Una rutina muy divertida para aprender a sumar, seguro les gusta a los niños/as.
ΑπάντησηΔιαγραφήSaludos.
¡Gracias! Lo sentimos que era tarde para responder a sus amables palabras!
ΔιαγραφήΚαλή αρχή Μαρία μου, σου εύχομαι όλα να σου έρθουν όπως επιθυμείς και να έχεις μια όμορφη και δημιουργική χρονιά..θα μαθαίνω τα νέασου καθημερινάμέσα από την μοναδική ιστοσελίδα σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΛία
Κορίτσι μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς με υγεία και δύναμη!!! Καλή αρχή!!!! :)
ΔιαγραφήΕίναι πραγματικά υπέροχη η ιδέας σας θα την εφαρμόσω στην τάξη από αύριο κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την εμπνευση και το διαμοιρασμό των υπέροχων ιδεών σας!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή