Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

25.9.15

Γράφημα γενεθλίων

Ανεβάζω ένα γράφημα - ατομικό φύλλο που βρήκα εδώ και το προσάρμοσα στα ελληνικά δεδομένα και  θα το συνδυάσω με το παλαιότερο γράφημα γενεθλίων που είχα φτιάξει για μέσα στην τάξη.



Τον πίνακα γενεθλίων που έχω για το γράφημα φέτος θα τον χειριστώ λίγο διαφορετικά. Η ιδέα μου ήρθε από την επόμενη εικόνα:


Αντί για χρωματιστό χαρτί χρησιμοποίησα τα αγαπημένα μου  πλέον χρωματολόγια. Έχω αρκετά ώστε να έχω για κάθε μήνα κι άλλο χρώμα (ας είναι καλά οι γονείς του Βασίλη και της Αθηνάς Β. Ευχαριστώ!!!). Να το φετινό αποτέλεσμα!



4 σχόλια:

  1. Ευτυχές Σαββατοκύριακο
    Feliz fin de semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Feliz fin de semana! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!
      MUCHOS BESOS!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου με τις καταπληκτικές σου ιδέες που μας λύνουν τα χέρια!!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ