Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

27.2.16

Ανάρτηση της Playmobil - Δωρητές μυελού των οστών


Η έμπνευση των εκπαιδευτικών από το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο μας έχει αφήσει άφωνους! Συγχαρητήρια!

Δημοσιεύτηκε από Playmobil Ελλάδα στις Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016


Θέλω να ευχαριστήσω την εταιρεία Playmobil Hellas για την κοινοποίηση της δουλειάς μου (μιας που δε διαθέτω fb) και να σημειώσω πως είμαι κι εγώ ένας από τους ανθρώπους που σκοπεύω να γίνω δωρήτρια μυελού των οστών, έναν σκοπό που υποστηρίζει η εταιρεία με τις συλλεκτικές της φιγούρες play + give.


Προς το παρόν περιμένουμε στο νηπιαγωγείο μας να φτάσει το κουτί που περιέχει το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου "Η πιο ωραία δουλειά του κόσμου", αν και θα διαφωνήσω με το συγγραφέα διότι πιστεύω πως εγώ κάνω την πιο ωραία δουλειά του κόσμου ;) . 
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν στις εκδηλώσεις που γίνονται αλλά αποστέλεται δωρεάν (με επιβάρυση μόνο τα μεταφορικά) σε όλα τα σχολεία που θα επικοινωνήσουν και θα το ζητήσουν. 
 
 Καλή συνέχεια εύχομαι στην όμορφη προσπάθεια!!!
 

26.2.16

Επίσκεψη σε κεραμοποιείο

Δεν έχουμε παράπονο φέτος, η χρονιά μας βρίθει από επισκέψεις! Αυτή τη φορά επισκεφθήκαμε εμείς το κεραμοποιείο του κυρίου και της κυρίας Σακελλαρίδη.


25.2.16

Γωνιά δραματοποίησης

Με πολλή χαρά σας παρουσιάζω και την τελευταία γωνιά που πάλευα να οργανώσω και να στήσω στη νέα μου τάξη... η γωνιά δραματοποίησης!!! Μια από τις πιο αγαπημένες γωνιές των παιδιών. Πολύ με βοήθησε και ένα επιπλάκι που βρήκα προσφορά σε γνωστό σ. μάρκετ. 
(Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, δίνω αυτό το διάστημα κάποια χρήματα από την τσέπη μου, όμως εμείς κάθε χρόνο το καλοκαίρι κάνουμε ένα παζαράκι τη μέρα της γιορτής οπότε κάποια έξοδα που κάναμε ή που θα κάνουμε, τα καλύπτουμε από εκεί.)


20.2.16

Διαφορετικότητα - επίσκεψη από ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ.

Στα πλαίσια του προγράμματος για την ευαισθητοποίηση και τη δημιουργία ενεργών πολιτών ως προς τη διαφορετικότητα και την ισότητα, επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας η κ. Αντωνία Κονταξή από το ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ. (πρώην ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ) Σάμου.
Η κ. Αντωνία έκανε με τα παιδιά και των 2 τμημάτων δραστηριότητες ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα. Πιο συγκεκρίμενα:
 

17.2.16

Διατήρηση ποσότητας

Ένα από τα αγαπημένα μου θέματα που επαναλαμβάνω κάθε χρόνο με τα μικρά μου είναι η διατήρηση της ποσότητας. Θυμάμαι που μαθαίναμε στο Πανεπιστήμιο με την κυρία Κουτσουβάνου αλλά και την κυρία Ντολιοπούλου για τον Piaget και τη θεωρία του. Μέσα σ' αυτά λοιπόν ήταν και η διατήρηση ποσότητας που τα παιδιά σε αυτή την ηλικία αδυνατούν να συλλάβουν από μόνα τους. 
Έτσι λοιπόν κάθε χρόνο κάνω τα ίδια κόλπα στα μικρά μου και κάθε χρόνο καταφέρνω να τα "εξαπατήσω"!

  • Ξεκινάμε με το κλασικό πια κομμάτι πλαστελίνης που πρώτα το κάνουμε μπάλα και μετά φιδάκι. Που είναι περισσότερη η πλαστελίνη; Απαντούν στο φιδάκι!

  • Συνεχίζουμε με την ίδια ποσότητα νερού σε διαφορετικό δοχείο. Εκεί λίγο οι απόψεις διίστανται: οι μισοί λένε ότι στο ψηλό ποτήρι έχει περισσότερο νερό, οι άλλοι μισοί στο χαμηλό δοχείο.
 



  • Τέλος δοκίμαζω και με τα πον πον. 50 στο μπουκάλι και τα ίδια 50 βάζω και στο βάζο. Που είναι περισσότερα; Πάλι διαφωνία. Από εκεί όμως άρχισε να ξετυλίγεται το μυστήριο. Τα βοήθησε ο ίδιος αριθμός. Γιατί τα μετρήσαμε: 50 εδώ 50 κι εκεί.

  • 'Επειτα επιστρέψαμε στην ίδια ποσότητα νερού και τέλος φτάσαμε στην ίδια ποσότητα πλαστελίνης. Αφού δεν έβγαλα και δεν έβαλα τίποτε. Σταδιακά τα μυαλουδάκια άρχισαν να κάνουν συνάψεις και τα ματάκια να αστράφτουν πονηρά: κυρία, μας κορόιδεψες! Χα χα!
Κι έτσι μάθαμε τη διατήρηση της ποσότητας!
 

14.2.16

Προσθέσεις με την "ανισόρροπη" μαϊμουδίτσα Νάνσυ!

Ένα όμορφο παιχνίδι πρόσθεσης που βρήκα στο ίντερνετ ήταν το "monkey math", το οποίο όμως μπορεί να αντικατασταθεί και με μια καλή ζυγαριά. Τα παιδιά ουσιαστικά καλούνται να βρουν το ίσο π.χ. του 5 βάζοντας από την άλλη μεριά 2+2+1 ή άλλα.
Εμείς τη μαϊμού μας την ονομασαμε Νάνσυ η οποία αντίθετα με τον κροκόδειλο που τρώει τα περισσότερα εκεί είναι της υγιεινής διατροφής και θέλει να τρώει ισορροπημένα: όσα έχει από τη μια, τόσα να έχει από την άλλη. Είναι καλό και για τα προνήπια γιατί αν βάλει από τη μια το 3 και μετά από την άλλη το 4 θα δει ότι δεν ισορροπεί.
Αυτό το παιχνίδι ήταν η επιβράβευση των παιδιών της τάξης όταν συμπλήρωσαν ολόκληρη καρτέλα με αυτοκόλλητα του Ζαχαρία, σαν ομάδα πάντα.


Η γωνιά του βατράχου - εποπτικό υλικό

Φέτος λόγω του προγράμματος χρησιμοποιώ όλα τα βιβλία του Μάξ Βέλθουις έτσι παίζουμε πάρα πολύ και με τους ήρωες του. 
Η νέα μας γωνιά του βατράχου στο καινούριο σχολείο.



 

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ