Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

22.2.13

ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ - ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με το θέμα "Φωτιά-πυροσβέστες".
  • Φτιάξαμε ένα βραβείο για να το δώσουμε στους εθελοντές που θα έρθουν.

  •   Φτιάξαμε ένα απλό κολάζ με φλόγες και έγραψαν ηχητικά τη λέξη "φωτιά".
  • Τους έδωσα σε φωτοτυπία τη στολή του πυροσβέστη και έπρεπε να βρουν τα μέρη και να τα κολλήσουν.
  •  Κάναμε 2 δραματοποιήσεις. Στην πρώτη ξεκινήσαμε με την κλασική Χιονάτη που την άφησαν στο δάσος και κρύωνε το βράδυ. Έτσι, απερίσκεπτα άναψε μια φωτιά για να ζεσταθεί.


  •  Όμως άρπαξε φωτιά το δάσος και η Χιονάτη πήρε τηλέφωνο την πυροσβεστική.
 
  • Ήρθαν οι πυροσβέστες, έσβησαν τη φωτιά και έδωσαν πολύτιμες συμβουλές στη Χιονάτη, πως να προφυλάσσει το δάσος.
 
  • Στη δεύτερη δραματοποίηση πήρε φωτιά το σπίτι μου γιατί έριξα νερό στο λάδι που καιγόταν. Τηλεφώνησα στην αρχηγό - πύρραρχο.

  •  Έστειλε ένα πυροσβεστικό. Οι γενναίοι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά.
 
  •  Οι πυροσβέστες επέστρεψαν στον πυροσβεστικό σταθμό και διηγήθηκαν το περιστατικό στην πύρραρχο. Εκείνη, ήλεγξε τις ταυτότητές τους και τους ζήτησε μαι αναφορά για το συμβάν.



Τα βρήκα εδώ
  •  Αφού η πύρραρχος μελέτησε τις αναφορές αποφάσισε πως ήταν πολύ γενναίοι και έτσι τους παρασημοφόρησε με μετάλλια.


  • Και κάποια φύλλα εργασίας που έφτιαξα για την περίσταση και χρησιμοποιήσαμε όλη την εβδομάδα.






Περισσότερο υλικό και παλαιότερες αναρτήσεις για τη φωτιά εδώ

21.2.13

ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ 2 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  •  Εν αναμονή της επισκέψεως των εθελοντών πυροσβεστών Πυθαγορείου φτιάξαμε μια αφίσσα κολάζ για να τους την κάνουμε δώρο.
  •  Πήρα τα πυροσβεστικά του γιου μου και τα παρατηρήσαμε μέσα στην τάξη (εντάξει, παίξαμε και λίγο!). Είδαμε που μπαίνουν ποια εργαλεία, τι γράφει επάνω, τα όργανα κ.λ.π..
  •  Έπειτα ζωγραφίσαμε αυτό που βλέπαμε. Τους ζήτησα να προσπαθήσουν ηχητικά να γράψουν τη λέξη ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ.

Ηχητική γραφή από προνήπιο.

Νήπιο που έγραψε και το 112 αλλά και τα γερμανικά γράμματα που είδε.
 Αργότερα παίξαμε με πολλά παιχνίδια:
  • Πλαστικοποιούμε το σταθμό και πάνω στον συναγερμό γράφουμε τον αριθμό (μαρκαδόροι που σβήνουν) που θέλουμε: π.χ. 5. Ο αρχηγός θέλει και πυροσβέστες και πυροσβεστίνες, οπότε πρέπει τα παιδιά να τοποθετήσουν τον ανάλογο συνδιασμό αντρών και γυναικών, 5= 2+3



  •   Με τους ίδιους πυροσβέστες/τίνες τοποθετούμε και πυροσβεστήρες. Έχουμε τόσους πυροσβεστήρες όσους και πυροσβέστες; 
 
  
  • Κάνουμε ζευγαράκια τις φλόγες και βάζουμε πάνω στην άδεια φλόγα τόσα κόκκινα πον-πον όσα μας λέει ο αριθμός.







  • Πλαστικοποιούμε (ή βάζουμε σε διαφάνεια) και γράφουμε με το μαρκαδόρο που σβήνει πάνω στη μπλε μεγάλη σειρήνα τον αριθμό π.χ. 4. Το παιδί καλείται να ζωγραφίσει τόσους πυροσβέστες στα παράθυρα.
  •  Κλασικό κι αγαπημένο μπίνγκο με πυροσβεστικά. Τα παιδάκια μου το θέλουν πολύ. (Σήμερα που το έπαιξα ανακάλυψα ότι ξέχασα το 0!).




 
  • Πρέπει να βάλουν τα πυροσβεστικά με τη σωστή σειρά των αριθμών 1-20.





  •  Με αφορμή τη "Μεγάλη φωτιά" της Σοφίας Ζαραμπούκα μιλάμε για το μικρό και το μεγάλο αλλά και με το παρακάτω υλικό και για το μεσαίο.


.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ