Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

23.4.13

ΠΑΣΧΑ

Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Μάζεψα διάφορα που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής για το Πάσχα και τα ανεβάζω.
  • Για αρχή θέλω να αναφερθώ στο βιβλίο που χρησιμοποίησα φετός και πολύ μου άρεσε: "Ιησούς ο Υιός του Ανθρώπου" (Σαββάλας). Πρόκειται για ένα βιβλίο με 23 πίνακες του Bloch. 
  •  Επίσης χρησιμοποίησα πίνακες του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. (Δεν είχα δυστυχώς το χρόνο που ήθελα να αφιερώσω πιο οργανωμένα στον Θεοτοκόπουλο). Έφτιαξα κι ένα φύλλο εργασίας.
 
  •  Εκτός από τα έθιμα του Πάσχα, θέλω τα παιδιά να έρχονται σε επαφή και με τους υπέροχους ύμνους της Μ. Εβδομάδας. Έτσι ακούσαμε κυρίως ύμνους της Μ. Παρασκευής και προσπαθήσαμε να μάθουμε να ψάλλουμε το "Χριστός Ανέστη" (που δυστυχώς τόσο ανόητα καλύπτεται από τον ήχο των βαρελότων).
  • Φτιάξαμε λαμπάδες και κολλήσαμε πάνω σαν διακόσμηση, εκτός των άλλων, αυτά που φτιάχνουμε και κολλάμε στα τζάμια. Είναι ιδανικά διότι μαλακώνουν με τη ζέστη του χεριού και μένουν στη λαμπάδα. 
  •  Φτιάξαμε 2 καρτούλες πανεύκολες που σκέφτηκα.
 

  •  Μια ιδέα που είδα από τη Μαρία και έκανα μια μικρή παραλλαγή
  •  Φτιάξαμε μικρά καλαθάκια κι αντί για αβγά μέσα τους έβαλα (το δωράκι μου) βότσαλα βαμμένα και διακοσμημένα με χαρτοπετσέτες.
  •  Μας έστειλε και το πρώτο δέμα ο μπαρμπα-Στάθης (έχει και συνέχεια). Μας έστειλε βαμμένα αβγά αλλά έσπασαν στο ταχυδρομείο, οπότε κλήθηκαν τα παιδιά να βρουν το άλλο μισό αβγό. (Τα βρήκα εδώ)
  •  Παίξαμε το πρώτο κυνήγι αβγών μέσα στην τάξη, όπου τα παιδιά έπρεπε να καταγράψουν πόσα αβγά βρήκαν και μάζεψαν μέσα στην κοτούλα τους  από το κάθε χρώμα. Πρώτα όμως έπρεπε να διαβάσουν την κάθε λέξη και να αποφασίσουν τι χρώμα έγραφε για να το χρωματίσουν.



 

10 σχόλια:

  1. τι όμορφα.... και μπόλικα!!!!
    το βιβλίο Ιησους δεν το γνώριζα.....
    καλό Πάσχα Μαρία μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΑΡΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ !!!!!!! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ! !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια! Λοιπόν κι εγώ τυχαία το ανακάλυψα το βιβλίο και μου άρεσε πολύ. Και πληροφοριακά σας λέω ότι κυκλοφορεί με προσφορά μισή τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολυ καλή δουλεια...όντως το βιβλίο φαίνεται καλό, θα το ψαξουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μέχρι τώρα όλα αυτά;; τέλεια, πολύ ωραίες λαμπάδες και τα σπασμένα αυγά..!! πολύ καλή δουλειά αν προλάβω θα το δοκιμάσω!
    ευχαριστώ για την αναφορά! το βιβλίο ούτε εγώ το ξέρω.. θα το ψάξω.. φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είστε καλά κορίτσια! Άντε, μία και σήμερα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το βιβλίο το έχω Μαρία μου, είναι πολύ καλό μου άρεσε κι εμένα. Κυρίως το αγόρασα για τις εικόνες. Αλλά..γιατί λέγεται "Ο Υιός του ανθρώπου", και όχι Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!! Εχω διαβάσει κάπου οτι ο BLOCH ήταν άθεος! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΠΕΡΣΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ. ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΟΥΜΑΙ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ