Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

3.12.14

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ

  • Η Φρικαντέλα είχε μπουκακάκια ενώ ο Άη Βασίλης μπουκαλάκια. Σκουντούφλησαν μεταξύ τους κι άδειασαν οι τσάντες τους. Μοίρασε τα σωστά ψώνια στις σωστές τσάντες (μονά - ζυγά).



  • Παίζουμε με τις λέξεις της Φρικαντέλας. Παρατηρούμε τις λέξεις που χρησιμοποιούσε όταν ήταν κακιά και τις ίδιες όταν ήταν καλή. Παρατηρούμε πως ουσιαστικά αλλά ένα γράμμα: το Κ γίνεται Λ. Ύστερα βάζουμε τα ανάλογα προθέματα στις καταλήξεις. Αυτές τις κάρτες μπορούμε να τις συνδυάσουμε με το επιτραπέζιο της Φρικαντέλας (εδώ και εδώ).















1.12.14

Όταν μπερδεύτηκαν οι μπουγάδες της Φρικαντέλας και του Άη Βασίλη!

Καλό μήνα! Για να μυρίσουμε λίγο Χριστούγεννα! Ας αρχίσουμε με κάτι αστείο! 
Λοιπόν φέτος είπα να συνδυάσω τη Φρικαντέλα με τον Άη Βασίλη (με αφορμή την "Μπουγάδα του Άη Βασίλη" της Κυρίτση-Τζιώτη).
Έτσι για να παίξουμε (κυρίως με τα προνήπια) κρεμάμε δύο σχοινάκια και μανταλάκια και ξεμπερδεύουμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ των 2 ηρώων. Βλέπετε η Φρικαντέλα πήγε για μπάνιο και ο Άη Βασίλης γδύθηκε για να ζυγιστεί. Φύσηξε ανεμοστρόβιλος και μπερδεύτηκαν τα πράγματά τους. Καλούμαστε να απλώσουμε σωστά τις μπουγάδες!!!









Παλαιότερο υλικό  μου για τη Φρικαντέλα εδώ.







30.11.14

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ - ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ S.O.S.

Επιτρέψτε μου η έναρξη των "εορταστικών" αναρτήσεων να γίνει με το παρακάτω: το υλικό που ετοιμάζω για το παιδικό χωριό S.O.S. έχει να κάνει με το χειμώνα και τα μαθηματικά. Απλά πράγματα. 
  • Ανάλογα με τον αριθμό βάζεις τις χιονονιφάδες να πέφτουν στο χιονάνθρωπο.




  • Με το ίδιο στυλ αριθμών πάνω στο φουστάνι της κοπέλας, βάζουμε τον ανάλογο αριθμό αγγέλων γύρω της.


  • Με μαρκαδόρο που σβήνει ή με παρόμοιους αριθμούς τοποθετούμε στα αστέρια του χιονάνθρωπου αριθμούς και τοποθετούμε ανάλογα το σωστό σήμα. (Μπορούμε από κάτω να βάλουμε και τουβλάκια, αν το κάνουμε στην τάξη ή να τοποθετήσουμε αριθμούς όπως παραπάνω).








29.11.14

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ



Πατήστε το σύνδεσμο για να μεταβείτε στην παρουσίαση και να παίξετε. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο: εποχές 1. Καλή διασκέδαση και μην ξεχάσετε να έχετε τον ήχο ανοικτό!



28.11.14

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΟ

Βρήκα εδώ δύο πολύ ενδιαφέροντα φύλλα αυτοαξιολόγησης από το ίδιο το νήπιο για τη δουλειά του αλλά και για τη στάση του στο σχολείο, που θεωρώ πολύ εύκολα και εύχρηστα και θα τα βάλω στο portfolio των παιδιών ανά τρίμηνο. Τα μετέφρασα και άλλαξα κάποια σημεία προσαρμόζοντας το φύλλο στη δική μου τάξη. Νομίζω πως θα σας φανεί κι εσάς εύχρηστο. 







27.11.14

Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ - ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ

Ο υπέροχος κύριος Δεινοσαυρίδης, συνταξιούχος παλαιοντολόγος, αφού επισκέφθηκε με επιτυχία το  αγαπημένο Νηπιαγωγείο με φαντασία (εδώ), είπε να περάσει κι από το δικό μας νηπιαγωγείο και να μας μιλήσει για τα απολιθώματα και για τις υποθέσεις εξαφάνισης των δεινοσαύρων, στέλνοντάς μας και το ανάλογο δεματάκι.


Στήσαμε τα ηφαίστεια, βάλαμε τους δεινόσαυρους αλλά άρχισαν να πέφτουν αστεροειδείς και μετεωρίτες, έκανε σεισμούς (έχει σύστημα δονήσεων η συγκεκριμένη συσκευή) και εκρήξεις ηφαιστείων (εδώ για υλικά).



Φτιάξαμε με τα υλικά που μας έστειλε απολιθώματα, ίχνη σε αληθινό πηλό (από εργαστήρι κεραμοποιού) και τα ζωγραφίσαμε.






Φτιάξαμε και ένα ηφαίστειο (το είδα στο pinterest) με μπογιά που φυσάγαμε με το καλαμάκι. Αλλά επειδή φυσάγαμε πολύ δυνατά και λίγο τα κάναμε χάλια, συνεχίσαμε με οδοντογλυφίδες. Βάλαμε και τους ηφαιστειολόγους και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. (Ξέχασα να το βγάλω τελειωμένο).




Αγαπήσαμε πολύ τον κύριο Δεινοσαυρίδη γι΄αυτό  πριν φύγει βγάλαμε μια αναμνηστική φωτογραφία μαζί του!










.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ