Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

15.2.15

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ





Την ιδέα τη βρήκα εδώ και μου άρεσε πολύ. Η μετάφραση/παράφραση δική μου.  Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που έμαθα στις Τ.Π.Ε. είναι η σημασία της μεταγνώσης: δηλαδή του μαθαίνω πως να μαθαίνω ή του μαθαίνω πως έμαθα. Το ίδιο σημαντικό είναι να μπορώ να τσεκάρω τον εαυτό μου και να με βοηθώ να "ξεμπλοκάρω" γνωστικά. Ελπίζω να σας βοηθήσει αυτή πρόταση. Εγώ θα το δοκιμάσω φέτος και θα δω πως θα πάει, αλλά επειδή το πιστεύω, νομίζω πως θα πάει καλά.





13.2.15

Επαναφορτιζόμενες γωνιές μαθηματικών 3

Οι γωνιές των μαθηματικών φροντίζω να ανανεώνονται συνέχεια και έτσι υπάρχει ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών αλλά και μειώνεται η φθορά. 
Οι περισσότερες ιδέες είναι από το αγαπημένο pinterest αλλά και το teachers pay teachers (εδώ κατεβάζετε δωρεάν) και τα υλικά (κυρίως) από το γνωστό πολυκατάστημα με τις σακούλες που ταξιδεύουν.


Ταξινομώ τα πον-πον πιάνοντας τα με τη λαβίδα, ανάλογα με το χρώμα.


Παζλ με τον εκατομετρικό (με αφορμή τον εκατομετρικό πίνακα που δουλεύουμε μέσα στην τάξη)



Βάζω το μανταλάκι στο σωστό αριθμό (έβαλα το σύνδεσμο με μήλα γιατί δεν το βρήκα!)



Ενώνω τις νιφάδες με τον αριθμό (Πάλι δεν το βρήκα ακριβώς)


Κρύβω κάτω από τα μήλα ένα σκουληκάκι και ψάχνουν να βρουν σε ποιο μήλο είναι 
ονοματίζοντας τον αριθμό.


Σχάρα δεκάδας όπου καλούμαι να συμπληρώσω τα τετράγωνα με τη λαβίδα 
και να ονοματίσω τον αριθμό.


Μετράω πόσα πον - πον χωράνε σε κάθε κουταλάκι. Ποιο χωρά περισσότερα; Λιγότερα; Φροντίζω να είναι τα πον πον ίδιου μεγέθους (κουτάλια ζαχαροπλαστικής γνωστό πολυκατάστημα!).




Ανάλογο παιχνίδι με τα φτυαράκια αλλά πιο χαλαρά για προνήπια (το προαναφερθέν)


Ταξινομώ τα κουμπιά ανάλογα με το χρώμα.


Ταξινομώ τα κουμπιά ανάλογα με το μέγεθος .



Τοποθετώ στα σωστά φακελάκια τα σωστά ξυλάκια.







Η σακούλα των αριθμών. Καλούμαι να βάλω μέσα τόσα αντικείμενα 
όσα μου υποδεικνύει το νούμερο.





11.2.15

ΤΑ ΤΣΙΦΟΥΤΟΧΑΜΟΓΕΛΑ! (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Πλαστικοποιημένες μικρές κάρτες για να μπορούν να συμμετέχουν περισσότερα παιδιά και να πειραματιστούν με την "εξαγωγή" (αφαίρεση) δοντιών. Κι ένα παρεμφερές φύλλο εργασίας.






10.2.15

ΚΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΤΩΝ ΔΟΝΤΙΩΝ;


Όταν τα παιδιά μου έφεραν συμπληρωμένο τον πίνακα βουρτσίσματος, πήραν το βραβείο τους (εδώ τα φύλλα), έλαβαν και μία ατομική επιστολή από τη νεράιδα των δοντιών.







9.2.15

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ: ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, ΓΡΑΦΗΜΑ

Σε αυτές τις οδοντόβουρτσες (αφού τις κόψουμε ξεχωριστά και τις πλαστικοποιήσουμε) κολλάμε με βέλκρο τις σωστές ή τις λάθος απαντήσεις που βρίσκουν τα παιδιά και εννοείται πως μπορούμε να συμπληρώσουμε και άλλες.


Στο επόμενο τα παιδιά απαντούν  με τα δοντάκια ΝΑΙ/ΟΧΙ αρχικά στην πρώτη ερώτηση (αν έχουν πάει οδοντίατρο). Καταγράφουμε τις απαντήσεις. Έπειτα απαντούν με τα ίδια δοντάκια, αν ήταν ευχάριστη ή δυσάρεστη η επίσκεψη. Καταγράφουμε και εκεί τις απαντήσεις και στο τέλος αποδελτιώνουμε το γράφημα (με διαφορετικό χρώμα ή κάθε στήλη!).








8.2.15

ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!

Έχουμε ασχοληθεί με τη στοματική υγιεινή εδώ και πάρα πολύ καιρό αλλά δεν είχα προλάβει να κάνω τις αναρτήσεις. Οπότε λοιπόν ήρθε και η σειρά των δοντιών!






.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ