Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

15.2.15

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ





Την ιδέα τη βρήκα εδώ και μου άρεσε πολύ. Η μετάφραση/παράφραση δική μου.  Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που έμαθα στις Τ.Π.Ε. είναι η σημασία της μεταγνώσης: δηλαδή του μαθαίνω πως να μαθαίνω ή του μαθαίνω πως έμαθα. Το ίδιο σημαντικό είναι να μπορώ να τσεκάρω τον εαυτό μου και να με βοηθώ να "ξεμπλοκάρω" γνωστικά. Ελπίζω να σας βοηθήσει αυτή πρόταση. Εγώ θα το δοκιμάσω φέτος και θα δω πως θα πάει, αλλά επειδή το πιστεύω, νομίζω πως θα πάει καλά.





2 σχόλια:

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ