Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

18.6.14

Το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο στα Top Blogs!

Η φετινή χρονιά κλείνει ευχάριστα με την παρουσίαση του ιστολογίου στο Top Blogs, κι ακόμα πιο ευχάριστα γιατί γίνεται αναφορά και στην κοινότητά μας, τη Νηπιαγωγική Τρέλα που ανθίζει καθημερινά με τη συμμετοχή σας.




Με αφορμή λοιπόν αυτή την ανάρτηση θέλω να σας ευχαριστήσω προσωπικά όλους, για την τιμή που μου κάνετε και παρακολουθείτε τις αναρτήσεις μου στο Πυθαγόρειο. Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για τη ζεστή και δημιουργική συμμετοχή σας στην κοινότητα Νηπιαγωγική Τρέλα, που ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Ευχαριστώ για τις αναρτήσεις, τις επισημάνσεις, τα σχόλια αλλά και μόνο το γεγονός ότι γίνατε μέλη!
Η κοινότητά μας παραμένει ανοικτή για τη συμμετοχή σας, περιμένουμε κι άλλα μέλη, κι άλλες αναρτήσεις, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι! Εγώ προσωπικά μέσα από αυτή την κοινότητα ανακάλυψα εξαιρετικές δουλειές και συναδέλφους, που μου είχαν "ξεφύγει".

Τέλος θέλω να σας ευχηθώ από καρδιάς καλό καλοκαίρι με ένα τραγούδι που για μένα είναι ο ύμνος του τέλους της σχολικής χρονιάς μια που "... κι όμως είμαι ακόμα εδώ, κι αυτό το καλοκαίρι...".




Καλή ξεκούραση σε όλους!

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!




24 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι Μαρία μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσφορά σου. Συγχαρητήρια για τις επιτυχίες των ιστολογίων σου και της καταπληκτικής νηπιαγωγικής τρέλας!!!!!! Να είσαι καλά και με δύναμη από τον Σεπτέμβριο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια! Συγχαρητήρια για το Top Blogs, το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια και από εμένα! Καλή ξεκούραση και σε περιμένουμε και τη νέα χρονιά να συνεχίσεις να μοιράζεσαι μαζί μας τις πρωτότυπες ιδέες σου! Καλό καλοκαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια!!
    Ευχομαι να έχεις ένα ευχάριστο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι συγχαρητήρια και σου ευχομαι καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ! ΩΡΑ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ! ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΑΜΠΛΟΓΚΙΝΓ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στα τέλη Σεπτεμβρίου τα αποτελέσματα της έρευνας του blogging...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!! Σίγουρα αξίζεις τη διάκριση αυτή κι όχι μόνο!!!!!
    Και τώρα .... ξεκούρασηηηηηηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Μαρία!Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο με ομορφες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
    ΜΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό καλοκαίρι Μαρία μου!!!!! Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χίλια μπράβο Μαρία μου!!! το ιστολόγιο σου είναι ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά ιστολόγια. Μας βοήθησες πάρα πολλές φορές!!! Να έχεις ένα υπέροχο και ξεκούραστο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αξίζεις Μαρία μου!!!!!Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΑ ΡΟΛΑ ΜΟΥ, ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό καλοκαίρι Μαριώ!! μπράβο για όλα και σε ευχαριστώ πολύ και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!!ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ,ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΔΥΝΑΤΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια κι από εμένα..
    Καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι να έχεις Μαρία μου, εκεί στις όμορφες ακρογιαλιές της Σάμου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου ,συγχαρητήρια το αξίζεις και με το παραπάνω !!!!!!!! Καλή ξεκούραση και Καλό Καλοκαίρι !!!!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό καλοκαίρι και από μένα (με μεγάλη καθυστέρηση, ομολογώ). Να είσαι καλά, να ξεκουραστείς και να επανέλθεις δυνατή και πρωτοποριακή όπως πάντα. Σε φιλώ, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ