Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

27.2.15

Ενδοσχολική Βία: "ΚΑΤΑΔΙΔΩ - ΑΝΑΦΕΡΩ" (tattling - reporting)

Με αφορμή την 6η Μαρτίου που είναι αφιερωμένη ενάντια στην ενδοσχολική βία, σκοπεύω να μιλήσω  στα παιδιά μου για τη διαφορά του καταδίδω (έτσι μετέφρασα εγώ το tattling γιατί ήθελα να του δώσω αρνητική χροιά) με το αναφέρω. Κι αυτό γιατί φέτος υπάρχει σε κάποια παιδιά έντονη η συμπεριφορά του "καταδίδω". Ξεκινώντας λοιπόν από τα του οίκου μας, στη συνέχεια θα ασχοληθούμε και με την ενδοσχολική βία.
Έψαξα πάρα πολύ στο διαδίκτυο και κατέληξα στο παρακάτω υλικό που πιστεύω πως θα με βοηθήσει μέσα στην τάξη. Ίσως κάποιο από αυτό βοηθήσει και εσάς ως εισαγωγή στην προσέγγιση για την ενδοσχολική βία.










Φτιάχνουμε τη γωνιά "Πες το στο πουλάκι" (από το "μου το 'πε ένα πουλάκι"), όπου εκεί τα παιδιά μπορούν να πουν ή να γράψουν αυτά που έχουμε καταλήξει ότι δεν χρειάζεται να αναφερθούν αλλά μπορούν να τα λύσουν μόνα τους. (Δεν αναφέρομαι ακόμα στην επίλυση συγκρούσεων αλλά στην αξιολόγηση μιας σύγκρουσης από το ίδιο το παιδί). Στην επόμενη ανάρτηση θα ανεβάσω περισσότερο βοηθητικό υλικό για το πως μπορούν να κρίνουν τα παιδιά το μέγεθος ενός προβλήματος αλλά και για την ενδοσχολική βία.



Τα παιδιά ακούν τα σενάρια και επιλέγουν τη σωστή αντίδραση.
 







Συνεχίζεται...




12 σχόλια:

  1. Τέλειο, τέλειο, τέλειο! Υποκλίνομαι στην πρωτοτυπία της ιδέας και στον καταπληκτικό τρόπο προσέγγισής της, με ένα υπέροχο συνοδευτικό υλικό! Μπράβο βρε Μαρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία προσέγγιση και υπέροχο υλικό!!Ευχαριστούμε πολύ Μαράκι και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχη προσεγγιση Μαρια και υλικο ευχαριστούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικό Μαρία, πριν από λίγο καιρό είχαμε ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα ήταν από τις θεματικές που άξίζει να ασχοληθόύμε ακόμη κι αν πιστεύουμε ότι στο νηπαιγωγείο δεν τίθεται τέτοιο θέμα

    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είστε καλά κορίτσια! Κι εγώ νομίζω πως με αυτή την προσέγγιση, τουλάχιστον στην τάξη μου, θα έχουμε κάποια αποτελέσματα. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στην καίρια στιγμή .....ότι συγκέντρωνα υλικό........
    ευχαριστούμε Μαρία πάντα επίκαιρη και πρωτότυπη !!!!
    καλό μήνααααααααααα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτέλους Μαράκι μου βρήκα καιρό να μελετήσω τις αναρτήσεις σου για τη διαχείριση συγκρούσεων. Είναι εκπληκτικές!!!
    Θα χρησιμοποιήσω μπόλικο υλικό!!!
    Να 'σαι καλά κορίτσι μου.
    Χθες μου προέκυψε ο προβληματισμός για τη διαφορά "καταδίδω" και "αναφέρω" και με βοήθησες αφάνταστα!!!
    Ευχαριστούμεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελετώ το ίδιο υλικό που ανακαλύπτω σιγά σιγά στο ίντερνετ για το χρησιμοποιήσω φέτος στην τάξη μου! Ήταν αναπάντεχη βοήθεια ό,τι που βρήκα εδώ! Μου λύνεις τα χέρια! Ευχαριστώ!!!

    Τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιήσες για τις καρτέλες και τις αφίσες ποια είναι; Την ψάχνω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ που βοήθησα! Τη γραμματοσειρά τη βρήκα εδώ: http://www.aka-acid.com/. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την υπέροχη και δημιουργική δουλειά σας.
    Πρασίνου Μαρία 7/3/21

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ