Θέλοντας να ανανεώσω και να συμπληρώσω τη δανειστική βιβλιοθήκη μας και τις δραστηριότητες που θα τη συνοδεύουν, έφτιαξα μερικές ακόμα προτάσεις (παλαιότερες προτάσεις για τη δανειστική βιβλιοθήκη εδώ). Ίσως σας φανούν χρήσιμες γι' αυτό και τις ανεβάζω.
Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.
Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.
Καλή πλοήγηση!
Συνολικές προβολές σελίδας
28.11.16
23.11.16
Αριθμοί και βούλες στο portfolio!
Μια ιδέα που είδα εδώ και μου άρεσε πολύ είναι ένα φύλλο εργασίας με αριθμούς, όπου καλείται το παιδί να αναγνωρίσει τον αριθμό και το σωστό χρώμα και να κολλήσει την ανάλογη χρωματιστή βούλα. Ξέρουμε πόσο τα μικρά λατρεύουν να κολλάνε αυτοκόλλητα. Και για οικονομία μπορούν να τα ζωγραφίσουν αντί να τα κολλήσουν. Επίσης μπορείτε να πάρετε αυτά τα προσταστευτικά για τα φύλλα ντοσιέ ή και ακόμα άσπρες βούλες αυτοκόλλητες και να τις ζωγραφίσουν τα παιδιά.
Τα συγκεκριμένα φύλλα θα τα προσθέσω στο φάκελο αξιολόγησης των παιδιών.Έχω ήδη κάνει το πρώτο φύλλο και ξετρελάθηκαν!
19.11.16
17.11.16
"Στ΄αχνάρια της Δημοκρατίας" - Φρόσω Σπυροπούλου
Φέτος έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με τη συνάδελφο Ασπασία Τσαλαπατάνη, η οποία αποδείχτηκε μεγάλο ταλέντο στο κουκλοθέατρο! Επίσης φέτος μου έχει κάνει πολλάκις την τιμή η συνάδελφος/συγγραφέας Φρόσω Σπυροπούλου (και σαμιώτισσα!!!) να μου στείλει πρωτόλειο και ανέκδοτο υλικό της. Την ευχαριστώ από καρδιάς. Έτσι λοιπόν, αυτά τα δύο ταλέντα συνδυάστηκαν φέτος στη γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Πήραμε το κείμενο από το υπό έκδοση βιβλίο της Φρόσως "Στ' αχνάρια της Δημοκρατίας", το διασκεύασε η Ασπασία σε κουκλοθέατρο προσαρμοσμένο στην τάξη μας και αυτό ήταν ένα κομμάτι της σημερινής μας γιορτής. Σας ευχαριστώ και τις δύο από καρδιάς για τη συνεργασία!
13.11.16
Δραστηριότητες για την οπτική αντίληψη
Φέτος, θέλοντας να εμπλουτίσω με κάποια παιχνίδια παρατηρητικότητας τις γωνιές στις ελεύθερες δραστηριότητες βρήκα τα παρακάτω δωρεάν που πλαστικοποίησα και ήδη ξεκίνησα να τα βάζω σταδιακά με το υπόλοιπο υλικό μου - κυρίως στα μαθηματικά αλλά και στη γωνιά των παζλ.
- Να βρουν τα παιδιά σε ποια εικόνα ανήκει η λεπτομέρεια (το έχουν λατρέψει τα δικά μου!)
10.11.16
8.11.16
4.11.16
Συναισθήματα / Ενδοσχολική Βία
Φέτος αποφασίσαμε να συνδυάσουμε τα συναισθήματα με την ενδοσχολική βία. Συνήθως το τελευταίο το κάναμε την πρώτη βδομάδα του Μάρτη λόγω της παγκόσμιας ημέρας antibullying. Όμως θεωρώ πως πολύ ορθώς δεν περιμέναμε μέχρι τότε να ασχοληθούμε με το θέμα γιατί είναι πολύ αργά. Προσωπικά χρησιμοποιώ μέσα στην τάξη μου το πρόγραμμα του Κέλσο και έχω δει πως δουλεύει πάρα πολύ (συνολικό υλικό εδώ). Έτσι λοιπόν ήδη αυτή τη βδομάδα, αφού δουλέψαμε τα συναισθήματα, μιλήσαμε για την ενδοσχολική βία και στήσαμε τη γωνιά του Κέλσο και τη γωνιά "Πες το στο πουλάκι".
Στη γωνιά αυτή κάναμε και κάποιες προσθέσεις. Επειδή δε μας αρέσει να καταπιέζουμε επ' ουδενί τα συναισθήματα του άλλου, βρήκα μια ωραία ιδέα στο pinterest, το tattle phone (το τηλέφωνο του καταδίδω, διαφοροποίηση του καταδίδω/αναφέρω εδώ). ΄Ετσι λοιπόν έχουμε μία συσκευή τηλεφώνου, που αν σκάμε και θέλουμε έτσι βρε αδερφέ, να καταδώσουμε και μια φορά, μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.
31.10.16
Προγραφή - δραστηριότητες για τη γωνιά
Δυσκολίες γραφής φέτος και έφτιαξα με τις καταπληκτικές ξύλινες πλάκες του κ. Σκαλιάρη (και πάλι ευχαριστούμε!) μια ιδέα που είδα στο pinterest να παίζει πολύ. Κόλλησα αυτοκόλλητο μαυροπίνακα (για να μην μπει καμιά ακίδα στα παιδιά) και πάνω με σιλικόνη έφτιαξα γραμμές, σχήματα ή αριθμούς. Τα παιδιά καλούνται να πιάσουν πρώτα μία γραμμή με το χέρι τους κι έπειτα να την καταγράψουν στο πινακάκι με λευκό αυτοκόλλητο whiteboard ή με αυτοκόλλητο μαυροπίνακα ή με μολύβι σε χαρτί. Ομολογώ πως σε μερικούς αρέσει πολύ.
Εδώ έφτιαξα 8 μικρά πακετάκια με εύκολες και δύσκολες γραμμές τα οποία μπορούν να διαλέξουν τα παιδιά και να τα αντιγράψουν είτε σε λευκό, είτε σε άσπρο πινακάκι. Τα συγκεκριμένα καρτελάκια τα βρήκα εδώ.
Το μέμορι με τους γραφισμούς το βρήκα εδώ.
26.10.16
Βιωματικό εργαστήρι για τον πόλεμο και την προσφυγιά
Μιλώντας στα παιδιά για την 28η Οκτωβρίου αλλά και την ιστορία του νησιού μας (εδώ), συζητήσαμε για τη μετανάστευση αρκετών σαμίων εκείνη την εποχή στο βελγικό Κονγκό. Πολλές ιστορίες από παππούδες και γιαγιάδες που έδωσαν κοσμήματα σε τούρκο βαρκάρη να περάσει απέναντι στα στενά της Μυκάλης ολόκληρες οικογένειες που έτσι σώθηκαν από τον πόλεμο.
Με αφορμή λοιπόν αυτό, και φέτος διοργανώσαμε στην τάξη μας το βιωματικό
εργαστήρι για τους πρόσφυγες και τα δεινά του πολέμου, σε συνεργασία με
τον "Φάρο"
και τον κύριο Μπάμπη Γεννιά που μας επισκέφθηκε και πέρσι και μας είχε
κάνει παρόμοιες βιωματικές δραστηριότητες. Το στήσιμο του εργαστηρίου με
τις δραστηριότητες αναλυτικά μπορείτε να το δείτε εδώ.
25.10.16
Ημερολόγιο και σχάρα της 10άδας
Από την αρχή του Οκτώβρη στη ρουτίνα του ημερολογίου μας (εκτός από την αρίθμηση των ημερών του μήνα στα ημερολόγια), ξεκίνησα τη συμπλήρωση των ημερών που περνούν σε σχάρες της δεκάδας με καπάκια που έχουν πίσω τους βέλκρο και μέσα αυτοκόλλητα γραμμένα στο χέρι . Κάθε μέρα δηλαδή προσθέτουμε και το καπάκι της ημερομηνίας, δηλ. αν έχουμε 12 του μηνός, κολλάμε το 12 κ.ο.κ.. Βάζουμε και του Σαββατοκύριακου.
Λοιπόν, θέλω να σας πω πως τα αποτελέσματα με έχουν ενθουσιάσει! Ήδη τα παιδιά έχουν μπει στο νόημα της σχάρας της δεκάδας, κατανοούν τις πεντάδες και όταν το συμπληρώσουμε είμαι σίγουρη πως θα έχουν συλλάβει πως το 30 είναι 3 δεκάδες ή 6 πεντάδες, αφού το συμπληρώνουν τα ίδια σε καθημερινή βάση. Από την αρχή κάναμε τη συμφωνία ότι το σχήμα με τα 10 κουτάκια λέγεται "σχάρα της δεκάδας", κι από εκεί και πέρα τα πράγματα κυλούν ομαλά. Ούτε κι εγώ η ίδια περίμενα να πάει τόσο καλά, οπότε το συνιστώ. Η ιδέα μου ήρθε από εδώ.
22.10.16
Ο μεγάλος βομβαρδισμός
Φέτος αποφάσισα να εστιάσω περισσότερο στην τοπική μας ιστορία σχετικά με το 1940 και έτσι ασχολούμαστε κυρίως με το μεγάλο βομβαρδισμό Βαθέως και Πυθαγορείου (πηγές εδώ και εδώ), αλλά και υλικό που συλλέγω από παππούδες και γιαγιάδες.
Έτσι έφτιαξα και τα παρακάτω φύλλα:
Έτσι έφτιαξα και τα παρακάτω φύλλα:
Παλαιότερο γενικό υλικό και προσεγγίσεις μου σχετικές με την 28η Οκτωβρίου εδώ.
16.10.16
Προγραφή και φωνολογική ενημερότητα: δραστηριότητες
Φέτος δίνω έμφαση στην προγραφή με πολύ περισσότερους βιωματικούς τρόπους (να΄ναι καλά το πιντερέστ με τις ιδέες που βρίσκουμε).
Καταρχάς βρήκα δύο εξαιρετικές διευθύνσεις που έχουν τα πάντα όσον αφορά την προγραφή:
- το ελληνικό : http://www.logouergon.gr/ (το έχω χρησιμοποιήσει πολύ και πέρσι και φέτος με τα φύλλα εργασίας για τα ονόματα των παιδιών αλλά και τα γράμματα)
- http://www.logouergon.gr/mathaino-grafo-onoma/#.U8lOq5R_uVE
- και το αγγλικό: http://www.worksheetfun.com/
Μια ιδέα που είδα εδώ και μου άρεσε ήταν τα μαγνητικά γράμματα/μαγικά ραβδάκια που οδηγούν τα παιδιά σε αντικείμενα ή λέξεις που αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα. Η ιδέα από εδώ. Ήδη τα παίζουν στο σχολείο και τους αρέσουν πολύ.
15.10.16
Επίσκεψη από το ΚΕΔΔΥ / ΑΜΕΑ
Και φέτος είχαμε τη μεγάλη χαρά και τιμή να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας την προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ Σάμου, κυρία Ελένη Μακρή.
Η κυρία Μακρή μίλησε με τα παιδιά και φέτος για τις διάφορες αναπηρίες αλλά και για τη χαρά της ζωής που δεν εμποδίζεται παρά μόνο από εμάς τους ίδιους. Έπαιξε βιωματικά παιχνίδια με τα παιδιά, σχετικά πάντα με μιαν αναπηρία και ξανασυναντήθηκεμε τον καλό της φίλο Μίλτο, που από πέρσι μας κάνει παρέα στο Νηπιαγωγείο. Μαζί μας αν και μονόχειρας, έμαθε να παίζει κιθάρα και πήρε μέρος στην περσινή μας καλοκαιρινή γιορτή ως μουσικός/ηθοποιός.
Στο τέλος είδαμε όλοι μαζί το πολύ συγκινητικό ταινιάκι Cuerdas.
Ευχαριστούμε την κυρία Μακρή για την άμεση και γεμάτη αγάπη ανταπόκρισή της και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά!
12.10.16
Η πινακίδα/έργο τέχνης του Νηπιαγωγείου μας
Με
πολλή χαρά σήμερα αναρτήσαμε την καινούρια πινακίδα του Ολοήμερου
Νηπιαγωγείου Πυθαγορείου. Θέλω να ευχαριστήσω
προσωπικά τη μαμά και ζωγράφο, κυρία Μαργίτσα Σπανογιάννη για το έργο
τέχνης που με τόση αγάπη έφτιαξε ειδικά για το νηπιαγωγείο μας και μας
το χάρισε. Για μένα είναι η καλύτερη ζωγράφος του Πυθαγορείου και είμαι θαυμάστρια του έργου της από το 2005. Από σήμερα ο πίνακάς της θα κοσμεί την κύρια είσοδο του κτιρίου μας.
Επίσης ευχαριστούμε και τον μπαμπά, κ. Κόντο που και αυτή τη φορά άμεσα προθυμοποιήθηκε να μας βοηθήσει με τα εργαλεία του!
Επίσης ευχαριστούμε και τον μπαμπά, κ. Κόντο που και αυτή τη φορά άμεσα προθυμοποιήθηκε να μας βοηθήσει με τα εργαλεία του!
9.10.16
Το βιβλίο της αφής
Λόγω του τμήματός μου φέτος χρειάζεται να εμπλουτίσω το απτικό και προγραφικό υλικό μου. Αυτή την εβδομάδα έχουμε τις 5 αισθήσεις.
Έφτιαξα λοιπόν το βιβλίο της αφής. Η ιδέα μου ήρθε από εδώ και την προσάρμοσα στην τάξη και στα υλικά μου. Για παράδειγμα, τα χαρτόνια είναι από παλιά μπλοκ κανσόν (οπισθόφυλλα). Παλιά κομμάτια οντουλέ και διαφόρων ειδών και υφών γυαλόχαρτο- (ομολογώ πως ήθελα να φτιάξω αριθμούς και γράμματα (Μοντεσσόρι εδώ) αλλά δε μου έβγαιναν όπως τα ήθελα και το άφησα). Το καλό είναι ότι μπορεί να εμπλουτιστεί ανά πάσα τη στιγμή, προσθέτωντας απλώς στους κρίκους και άλλα χαρτόνια!
Τα μαύρα στρογγυλά είναι βέλκρο, όπως και οι διαγώνιοι, ενώ τα άλλα είναι νομίσματα.
Διάφορα παλιά υλικά: κορδόνια, φτερά, σχοινί, φελλός, τσόχα, σφουγγάρι, αλουμίνιο κ.λ.π.5.10.16
Σώμα - Α' Βοήθειες
Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας την κυρία Ράνια Πάσουλα, επισκέπτρια υγείας που εργάζεται στο νοσοκομείο Σάμου και να μάθουμε με βιωματικό τρόπο κάποιες πρώτες βοήθειες, μια που ασχολούμαστε με το σώμα μας.
Μάθαμε για το τραύμα, τη ρινορραγία, το έγκαυμα, την ηλεκτροπληξία, τη λιποθυμία, τον πνιγμό και βέβαια, πως να καλούμε σωστά, σε περίπτωση ανάγκης, το 166.
30.9.16
Ασημάκης, το ψαράκι της φιλίας
Αυτή την εβδομάδα εκτός των άλλων ασχολούμαστε και με τη φιλία και το φίλο μας. Ένα βιβλίο που χρησιμοποίησα και φέτος ήταν "Ο Ασημάκης, το πολύχρωμο ψαράκι" (περσινές προτάσεις μου και υλικό εδώ).
Βρήκαμε ένα γράμμα με ένα ψαράκι χρωματιστό κολλημένο επάνω του και το διαβάσαμε (εδώ το πλαίσιο).
Τους έκανα τις ερωτήσεις που είχα φτιάξει πέρσι σε κάρτες:
26.9.16
Καπάκια επιβράβευσης
Μια
ιδέα δικιά μου που είπα να δοκιμάσω φέτος είναι τα καπάκια επιβράβευσης. Τα παιδιά τα παίρνουν στο σπίτι. Τους είπα να βρουν ένα κουτάκι και να μαζέυουν τα βραβειάκια της χρονιάς. Το πιο απλό είναι
τα μπλε καπάκια όπου ζωγράφισα με μεταλιζέ μαρκαδόρο προσωπάκια.
Πιο
περίπλοκο και χρονοβόρο είναι το παρακάτω. Βρήκα εικόνες που διακοσμούν καπάκια και
κολλήθηκαν πάνω σε αυτά (διάφορα θέματα). Έχουν όμως μεγάλη απήχηση και επιτυχία.
Μεγάλη ποικιλία βρήκα εδώ.
Κάθε φορά λοιπόν που συμπληρώνουν αστεράκι στο καρτελάκι τους (αφού δεν έχει κατέβει το μανταλάκι τους -εδώ προτάσεις), παίρνουν κι ένα καπάκι. Όταν συμπληρώσουν την καρτελίτσα τους θα έχουν μια μικρή ανταμοιβή. Αυτή την τακτική δεν την κρατώ κάθε χρονιά αλλά φέτος με πολλά αγόρια και προνηπιάκια τη βρήκα σωτήρια. Τις καρτούλες τις βρήκα εδώ στα αγγλικά και τις μετέφρασα στο χέρι.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- 1-100 (10)
- 12 ΘΕΟΙ (15)
- 1821 (8)
- 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (16)
- 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (14)
- ΑΓΓΛΙΚΑ (1)
- ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ (73)
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ (18)
- ΑΜΕΑ (38)
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ (4)
- ΑΡΘΡΑ (3)
- ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ (55)
- Ασημάκης (3)
- ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (1)
- ΒΑΤΡΑΧΟΣ - ΒΕΛΘΟΥΙΣ (23)
- ΒΙΒΛΙΑ (28)
- ΒΡΑΒΕΙΑ (12)
- ΓΑΪΤΗΣ (21)
- ΓΗ (3)
- ΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΗ (207)
- ΓΩΝΙΕΣ-ΤΑΞΗ (138)
- ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (7)
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ (48)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (22)
- ΔΟΝΤΙΑ (16)
- ΕΑΥΤΟΣ (96)
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ (107)
- ΕΙΡΗΝΗ (1)
- ΕΛΜΕΡ (4)
- ΕΝΤΟΜΑ (21)
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ (9)
- ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)
- ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (177)
- ΕΠΟΧΕΣ (18)
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (9)
- ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ (3)
- ΕΥΡΩΠΗ (1)
- ΖΩΑ (14)
- Η βαλίτσα των γενναίων (2)
- ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (21)
- ΗΜΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑΣ (7)
- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ (10)
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (10)
- ΘΕΟΦΙΛΟΣ (5)
- ΚΑΙΡΟΣ (7)
- ΚΛΑΣΜΑΤΑ (3)
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (1)
- ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (24)
- ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ (5)
- ΛΥΚΟΣ (29)
- ΛΥΚΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (20)
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (252)
- ΜΙΚΡΟΜΑΘΗΜΑΤΑ Η/Υ (2)
- ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ (30)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (92)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΑΛΜΑΤΑ (5)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΓΓΕΙΑ (7)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΑΚΡΟΠΟΛΗ (13)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΚΙΟΝΕΣ (3)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (4)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΑΜΟΣ (11)
- ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ: ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (10)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (13)
- ΝΕΡΟ (9)
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (24)
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (1)
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (6)
- ΟΝΟΜΑ (5)
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ (5)
- ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ (4)
- ΠΑΣΧΑ (4)
- ΠΕΑΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ) (6)
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (81)
- ΠΟΙΗΣΗ (25)
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (16)
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ (48)
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ (31)
- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ (15)
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ (7)
- ΣΕΙΣΜΟΣ (11)
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (98)
- ΣΧΗΜΑΤΑ (10)
- ΣΩΜΑ (28)
- το πολύχρωμο ψαράκι (3)
- ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (18)
- ΤΠΕ (36)
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (62)
- ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΑ (17)
- ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΣΥΜΦΩΝΑ (56)
- ΦΩΤΙΑ (14)
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (31)
- ΧΡΩΜΑΤΑ (3)
- ANTIBULLYING (11)
- Bee bot (13)
- ERIC CARLE (16)
- LAPBOOKS (16)
- PENNART: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (10)
- PORTFOLIO (29)
- STEAM (11)
- STEM (29)
- THE KISSING HAND (15)