Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

28.8.15

Κυνηγώ και μαθαίνω τις γωνιές...

Τι πιο ωραίο από ένα κυνήγι θησαυρού μέσα στην τάξη για να μάθουν τα παιδιά τις γωνιές τις πρώτες μέρες!
Το κάθε παιδί έχει το δικό του ατομικό φύλλο που καλείται να συμπληρώσει. Ο θησαυρός  στο τέλος, της αρεσκείας σας! Εγώ θα βάλω ένα μαγικό κοχύλι, μάλλον. 
Η ιδέα μου ήρθε από εδώ.





10 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα Μαρία μου! Είχα κάνει κι εγώ κάτι ανάλογο πριν κάποια χρόνια! Ευκαιρία να το επαναλάβω! Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello from Spain: it is a great idea. Very interesting resources. Keep in touch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη κι αυτή η ανάρτησή σου !!! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχο Μαρία μου!!!ευχαριστουμε πολύ!!!καλή σχολική χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΦΕΤΟΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΛΕΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΙ Ο,ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!

      Διαγραφή
  5. Μια λαμπρή ιδέα.
    Ευτυχισμένος αρχίζοντας, ασφαλώς.
    Una idea genial.
    feliz comienzo de curso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή! Εύχομαι να είναι δημιουργική! Η ιδέα φυσικά είναι τέλεια και αποθηκεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ