Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

30.8.15

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Τη μέρα του αγιασμού (τελείται μαζί με το Δημοτικό στο εκεί προαύλιο) εμείς συνήθως κάνουμε και μία σύντομη συγκέντρωση γονέων (με τα μικρά), αμέσως μετά. 
Φέτος είδα στο διαδίκτυο μια ιδέα που μου άρεσε:  ένα σημείωμα γνωριμίας της κυρίας του, το οποίο μπορεί να πάρει και σπίτι (αυτό ακόμα δεν έχω καταλήξει, ίσως το πάρει και την πρώτη μέρα, θα δω).
Έφτιαξα λοιπόν μια επιστολή και ένα "βιογραφικό" σημείωμα. (Το ασπρόμαυρο θα χρησιμοποιήσω εννοείται αλλά έφτιαξα και μία έγχρωμη πρόταση "πολυτελείας"!!!)










Τις πρώτες μέρες για να με μάθουν θα εισάγω το δικό μου κουτί γνωριμίας (το είδα στην Έλση Τζιανουδάκη, σε ένα φρέσκο και καλαίσθητο ιστολόγιο που συστήνω να επισκεφθείτε: "Σημειώσεις μιας νηπιαγωγού" καθώς και στην Πόπη στο πρόγραμμα που έκανε πέρσι για τα Βήματα ζωής).
Εννοείται πως μετά το κάθε παιδί θα φέρνει το δικό του!




6 σχόλια:

  1. Ωραία Μαρία μου, πολύ ωραία. Καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο Μαρία μου...........και το τραγουδάκι, βεβαίως βεβαίως! !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και δημιουργική χρονιά Μαρία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΡΙΑ! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου μας βάζεις με τον καλύτερο τρόπο στο κλίμα της.... επιστροφής! εννοείται πώς θα σε παρακολουθώ και φέτος.... ανελλιπώς!!! Να έχεις μια όμορφη, δημιουργική και όσο γίνεται πιο ήρεμη, χωρίς προβλήματα κι εντάσεις, σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει κυρία μου, υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ