Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

2.10.14

Η ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ

Τι ζώο  θα μπορούσε να είναι η Μόνα Λίζα; Τι εκφράσεις, γκριμάτσες ή σωματική στάση θα έπαιρνε η Μόνα Λίζα αν ήταν πλακατζού; Όπως καταλάβατε δουλεύουμε τον τομέα των μαθηματικών, τις πιθανότητες, κάνοντας τις δικές μας υποθέσεις. Τις καταγράφουμε σε διαφορετικούς πίνακες. Όσον αφορά τα ζώα τα χωρίζουμε σε τρεις λίστες: αυτά που μπορεί να ήταν η Μόνα Λίζα, στα πιθανώς και στα σίγουρα όχι. Σαν "σωστές" απαντήσεις παίρνουμε τις εικόνες παρακάτω.
Τα αστεία της Μόνα Λίζα τα μιμούμεθα και τα εμπλουτίζουμε, έτσι για να το απολαύσουμε και να μπούμε λίγο στο πετσί της, να βγούμε λίγο από τους κανόνες και την "κορνίζα" μας.





Στο τελευταίο ταιριάζει και το βιβλιαράκι "Η Μαριάννα και η Μόνα Λίζα" των Modern Times όπου η Μόνα Λίζα το σκάει από τον πίνακά της και ζει με τη Μαριάννα περιπέτειες μέσα στην πινακοθήκη. Στα μικρά άρεσε πολύ.
Στο τέλος σκοπεύω να φτιάξουμε ένα τεράστιο παζλ της Μόνα Λίζα ομαδικά. Πρόκειται για τη συγκεκριμένη εικόνα την οποία επεξεργάστηκα στο photoscape στο διαχωριστή (ανάλογα τα κομμάτια που ήθελα) και βγήκαν τα παρακάτω.











Ανεβάζω και κάποιες "εικαστικές" απόπειρες/ παρωδίες επάνω στα template που βρήκα εδώ. Το μεγαλύτερο γέλιο το έριξα με τις Μόνα Λίζα σε διάφορες καταστάσεις κι επαγγέλματα. Εδώ ανεβάζω μόνο ένα μικρό δείγμα!

πάει σε αποκριάτικο πάρτι

αστυνόμος

πάει σε ραντεβού

τραγουδίστρια

πασχαλίτσα

πεταλούδα

νύφη

καθηγήτρια

βασίλισσα

πριγκίπισσα

μάγειρας

τραγουδίστρια

σφίγγα







1.10.14

ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ... ΣΤΟΠ!

Με τόσες παρωδίες που ασχοληθήκαμε είπαμε να μην ξεχάσουμε και την αυθεντική Μόνα Λίζα. Έλα όμως που τη χάσαμε! Για να τη βρούμε πρέπει  να παίξουμε το επιτραπέζιο και να φτάσουν όλες οι ομάδες στο τέρμα, στην αληθινή!
(Εκεί που τα παιδιά σηκώνουν ερώτηση, αν δεν την βρουν, δεν προχωράνε).







30.9.14

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΤΗ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ 2!

Όπως μπορούμε να έχουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά εξωτερικά, έτσι διαφέρουμε και στο χαρακτήρα μας, στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και βιώνουμε γεγονότα, στις επιλογές που κάνουμε κ.λ.π. Έτσι λοιπόν και η Τζοκόντα μας αν είχε διαφορετικό χαρακτήρα σε κάθε εικόνα θα έκανε και διαφορετικό επάγγελμα ή θα ήταν διαφορετικός σούπερ ήρωας. Αφού πούμε ο καθένας τη δική του άποψη, κάνουμε υποθέσεις για τις επιλογές της Μόνα Λίζας  και για το τι συναισθηματικά χαρακτηριστικά μπορεί να διαθέτει ανάλογα την ιδιότητά της. (Συνεχίζω να δουλεύω όπως στις προηγούμενες αναρτήσεις).







Πρώτα ζωγραφίζουμε τους εαυτούς μας όπως θέλουμε (είτε το επάγγελμα που μας φανταζόμαστε, είτε τον εαυτό μας σαν κάποιο ήρωα που μας αρέσει) και έπειτα φτιάχνουμε τη Μόνα Λίζα όπως εμείς θέλουμε (λόγω μελανιού τα έφτιαξα μικρά για οικονομία). Βρήκα τη Mona Lisa template όπου μπορείτε να τα κατεβάσετε δωρεάν (έχει και άλλα) εδώ.






29.9.14

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ... ΣΑΝ ΤΗ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ!

Συνεχίζοντας για τον εαυτό μιλάμε για τα κοινά αλλά και διαφορετικά χαρακτηριστικά μας. Πάλι με κυνήγι μέσα στην τάξη (εδώ) βρίσκουμε εικόνες/παρωδίες της Μόνα Λίζα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά. Συζητάμε και στο τέλος φτιάχνουμε τη δική μας "πειραγμένη" (και στο photoscape) Μόνα Λίζα.
Επίτηδες διάλεξα πολλές διαφορετικές εικόνες ώστε να δούμε πόσα  πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά μπορούμε να έχουμε.


















28.9.14

ΜΟΝΑ ΛΙΖΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Παρατήρησα τις προηγούμενες μέρες πως τα μικρά, αν και ασχοληθήκαμε με τις προσωπογραφίες του Πικάσο, έχουν αγαπήσει πολύ τη Μόνα Λίζα. Έτσι τους ετοίμασα διάφορες εκπλήξεις, ξεκινώντας αύριο με τον εξής πίνακα, με τον οποίο νομίζω ότι θα γελάσουμε πολύ. Δεν είναι δική μου ιδέα, το είδα στο pinterest και το προσάρμοσα στις ανάγκες της φετινής μου τάξης. 
Όσο για τη Μόνα Λίζα, αποφάσισα να ασχοληθούμε περισσότερο μαζί της μια που υπάρχει ενδιαφέρον.




.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ