Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

19.9.21

Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής

 


Αρ. Πρωτ. 1862

Αθήνα 17/9/2021

Προς

Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Θέμα: Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από την υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-9-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»  (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021.

         Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια και υλοποίηση της απόφασής του για κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από την υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-9-2021 Υ.Α. με τίτλο «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»  (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111), όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» (Α’ 136), αποφάσισε τα παρακάτω βήματα:

1.      Σήμερα, Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021, επιδίδει στο Υπουργείο Παιδείας και στο Ελληνικό Δημόσιο εξώδικη γνωστοποίηση της απεργίας-αποχής, δηλώνοντας, έτσι, επίσημα την κήρυξή της.

2.      Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν δυναμικά και μαζικά στην απεργία-αποχή της Δ.Ο.Ε. αποτρέποντας την υλοποίηση της αντιδραστικής αξιολόγησης και συγκεκριμένα:

  • Τους συναδέλφους διευθυντές, τις διευθύντριες, προϊσταμένους και προϊστάμενες των σχολικών μονάδων, πριν την έναρξη της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για τη γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του σχολικού έτους 2020-2021 και της σε, μεταγενέστερη φάση, ειδικής συνεδρίασης για τον ετήσιο Συλλογικό Προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και ότι δεν συμμετέχουν σε καμία από τις αξιολογικές διαδικασίες που προβλέπονται στη σχετική νομοθεσία.
  • Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας της ειδικής συνεδρίασης, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Έτσι διαπιστώνεται η αδυναμία πραγματοποίησης της Ειδικής Συνεδρίασης ελλείψει απαρτίας λόγω συμμετοχής της πλειοψηφίας ή του συνόλου των εκπαιδευτικών στην νομίμως κηρυγμένη απεργία-αποχή της ΔΟΕ από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-9-2021  (συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.).
  • Η δήλωση αυτή, όλων των παραπάνω θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη και νόμιμη ενέργεια και αρκεί να καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών επικοινωνούν με τους Συλλόγους Διδασκόντων, οι οποίοι ενημερώνουν για τη συμμετοχή τους στην απεργία - αποχή.
  • Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Με βάση την εμπειρία της απεργίας – αποχής στο υπόλοιπο Δημόσιο αλλά και της απεργίας-αποχής για τον συλλογικό προγραμματισμό και την εσωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (βλ. Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-01-2021) που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε. από τον Φεβρουάριο του 2021, δεν προκύπτει, με τα υπάρχοντα δεδομένα, οικονομική επίπτωση για τους συμμετέχοντες. Στην περίπτωση που η κυβέρνηση, παρανομώντας, προχωρήσει σε εφαρμογή των προβλεπόμενων ποινών στο άρθρο 56 του ν. 4823/2021 (όπως έπραξε και η προηγούμενη κυβέρνηση το 2017, για τους εργαζόμενους στο δημόσιο, με την τροπολογία Γεροβασίλη, που απέκλεισε από τις κρίσεις στελεχών, όσους συμμετείχαν στην απεργία – αποχή), επιχειρώντας να αποκλείσει εκπαιδευτικούς από τις επιλογές στελεχών λόγω συμμετοχής τους στην απεργία αποχή ή να προχωρήσει σε πειθαρχικά μέτρα εναντίον τους, εκείνοι έχουν τη δυνατότητα προσφυγής στη Δικαιοσύνη, όπως έγινε και με τον ν. 4489/2017 (νόμος Γεροβασίλη).  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., για να καλύψει τους συναδέλφους, θα προσφύγει ενισχυτικά και αυτό στα αρμόδια δικαστήρια  και θα προχωρήσει στη σύνταξη και  κατάθεση ενιαίου κειμένου ένστασης για τυχόν πειθαρχικές διαδικασίες.

3.     Με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι συνάδελφοι στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Αν ο Διευθυντής επιμείνει στην καταγραφή πρακτικού στο βιβλίο πρακτικών, παρά την έλλειψη απαρτίας, τότε οι συνάδελφοι υποβάλλουν εκ νέου τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία- αποχή, ζητούν την καταχώρηση της και αποχωρούν από την διαδικασία. Εάν υπάρχει απαρτία, οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.). Τονίζουμε ότι οι Διευθυντές/ντριες που συμμετέχουν στην απεργία αποχή καλύπτονται (λόγω της συμμετοχής τους σε νόμιμη απεργία) από τα όσα ορίζει το άρθρο 10 παρ.1 της Υ.Α.  Επομένως δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν «…σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο…» ούτε «…Οι αποφάσεις του είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν στις εν λόγω ομάδες.» Αντίστοιχα εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην απεργία αποχή και λαμβάνουν εντολές για συμμετοχή στις εν λόγω ομάδες δεν υποχρεούνται να τις εκτελέσουν λόγω της συμμετοχής τους σε νόμιμη απεργία.

4.     Τις αμέσως επόμενες ημέρες, διοργανώνονται από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις, σε επίπεδο Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή/και περιφέρειας, ώστε οι συνάδελφοι να ενημερωθούν πλήρως για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης, σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, κάτι που καλούνται να πράξουν και οι Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ώστε, όπου είναι εφικτό, να εξασφαλίζεται η συμμετοχή και μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Συνάδελφοι,

ο αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της αντιδραστικής αξιολόγησης που επιβάλλει η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας, άρχισε, κλιμακώνεται και θα είναι νικηφόρος. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα αποφασίζει όλες τις απαιτούμενες δράσεις, θα ενημερώνει άμεσα τους εκπαιδευτικούς και θα τους δίνει, νομικά κατοχυρωμένες, κατευθύνσεις, ώστε να μην υλοποιηθούν τα σχέδια της Κυβέρνησης. Τη μάχη θα τη δώσουμε οργανωμένα, συλλογικά, μαζικά και μαχητικά. Συμμετέχουν όλες και όλοι στην απεργία-αποχή.

 

 

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-9-2021 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»  (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111), όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» (Α’ 136).

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ


 

 

 

7.9.21

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ 2021-2022

 Με ευχές για καλή σχολική χρονιά ανεβάζω και τα ημερολόγια που έφτιαξα για την τάξη μου. Μπορεί να σας φανούν χρήσιμα. Καλή δύναμη σε όλους.

 


 

1.9.21

Εξώφυλλα για τα εργαστήρια δεξιοτήτων

Ακολουθώντας (υποχρεωτικά) τις νέες τάσεις της εκπαιδευτικής "μόδας" ανεβάζω τα εξώφυλλα που έφτιαξα για το φάκελο των δεξιοτήτων.

Όταν ξεκίνησα,  "μόδα" ήταν o Neill και το αντιαυταρχικό σχολείο του Summerhill, ύστερα τα ψυχοκινητικά, το πρόγραμμα "Μελίνα" και το θεατρικό παιχνίδι, όλη η θεωρία του Piaget, έπειτα ήρθαν τα project, η έμφαση στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, η αειφορία,  ύστερα η συναισθηματική νοημοσύνη, μετά τα βήματα για τη ζωή, κατόπιν οι πολλαπλές νοημοσύνες, οι ΤΠΕ,  αργότερα τα αντιρατσιστικά και το προσφυγικό, το e-twinning, μετά το stem, ακολούθησε το steam, (μην ξεχνάμε την τηλεκπαίδευση!!!!) και φέτος οι δεξιότητες και η υπερεπιστημονικότητα (Α! Και τα αγγλικά στα μικρά μου που ούτε ελληνικά δεν μιλάνε καθαρά).  

Φυσικά και πρέπει να υπάρχει εξέλιξη στο επιστημονικό μας πεδίο. Διακρίνω όμως μια υπερβολή στην υποχρεωτικότητα των μεγεθών των εργαστηρίων και ένα τσουβάλιασμα όλων των εκπαιδευτικών συστημάτων και θεωριών, σεβόμενη  πάντα την προσπάθεια  και τις προτάσεις του παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Άλλο η θεωρία βέβαια και άλλο η πράξη, μέσα στην τάξη.

Είναι σαν να έχω στο ντουλάπι μου διάφορα υλικά και να πρέπει να φτιάξω 4 διαφορετικά φαγητά με όλα αυτά. Εγώ θα τα προσφέρω  στα παιδάκια μου όλα αυτά και μακάρι να λειτουργήσει για το καλό τους. Νομίζω πάντως πως 2 καλά φαγητά είναι προτιμότερα από 4 πιεσμένα. Ο κάθε θεματικός κύκλος αποτελεί και άλλο πρόγραμμα (κι όχι ένα πάντα).  Μήπως είναι προτιμότεροι 2 θεματικοί κύκλοι  σε βάθος από 4;   

Αλλά γιατί να στενοχωριόμαστε και να αγχωνόμαστε; Όπως λέει και ο Τριβιζάς στο "Μεγάλο ταξίδι του Τουρτούρι" (στη χώρα των ψωνιστών ανθρώπων): "Μόδα είναι θα περάσει!".

Ακολουθώντας (υποχρεωτικά πάντα) τις νέες επιταγές (της μόδας;) ανεβάζω λοιπόν τα εξώφυλλα ως ελάχιστη βοήθεια σε αυτό που έπεται φέτος σε τμήματα των 25 παιδιών με μία νηπιαγωγό (στον αριθμό των νηπίων ανά τμήμα δεν βλέπω να ακολουθούμε τις τάσεις της μόδας του εξωτερικού π.χ. 15 παιδιά με δύο εκπαιδευτικούς. Όχι, 25 παιδιά και μια νηπιαγωγός ελβετικός σουγιάς. Αυτά είναι! Εκεί είμαστε παλαιομοδίτες, εκεί δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και βελτίωση!).

Καλή αρχή και κουράγιο. Θα μας χρειαστεί.


 

 

 

30.6.21

Κέντρο Πρόληψης Π.Ε Σάμου «Φάρος» – ένας σύντομος απολογισμός για το διάστημα Σεπτέμβρης 2020 - Ιούνιος 2021

Τέτοιες μέρες, πριν από 21 ολόκληρα χρόνια η τριμελής τότε επιστημονική ομάδα του Κέντρου Πρόληψης κατάρτιζε τον επιστημονικό προγραμματισμό για την επόμενη τριετία. .. Ο Φάρος στα πρώτα του βήματα… Και τον Σεπτέμβρη του 2001 οι παρεμβάσεις πρόληψης ξεκινούν και επίσημα.

Φάρος": 20 χρόνια, 7.305 ημέρες πρόληψης | Samos Voice


Για λόγους συμβολικούς ως επιστημονική ομάδα και με τη σύμφωνη γνώμη του Διοικητικού μας Συμβουλίου αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τις δράσεις μας τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε με ένα διήμερο εκδηλώσεων για τα γενέθλια του Φάρου, 20 χρόνια μετά… Την πρώτη μέρα, σε ένα πολύ ζεστό και συγκινητικό κλίμα, συναντήθηκαν οι πρωτεργάτες του Κέντρου Πρόληψης που, είτε ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, είτε ως φορείς της αστικής εταιρείας, είτε ως άτομα της αυτοδιοίκησης αλλά και ως μέλη των πρώτων ομάδων και σεμιναρίων του Φάρου, συνέβαλαν στην εδραίωση και την αναγνώρισή του στην τοπική μας κοινότητα. Αν θέλαμε να δώσουμε έναν τίτλο σε εκείνη την βραδιά, αυτός θα μπορούσε να είναι «Ο Φάρος τιμά και ευχαριστεί τους ανθρώπους του». Τη δεύτερη ημέρα των εκδηλώσεων ο παιδοψυχίατρος Δημήτρης Φιλοκώστας μοιράστηκε με γονείς και εκπαιδευτικούς την εμπειρία και τις γνώσεις γύρω από τους τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας με τα παιδιά μας. Αν και ήδη είχαν επιβληθεί τα μέτρα περιορισμού της διασποράς του covid-19, καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε τις εκδηλώσεις μας, όπως ακριβώς τις είχαμε φανταστεί…




Και οι δράσεις μας (ομάδες και σεμινάρια) ξεκινούν αλλά αυτήν τη φορά διαδικτυακά… Παράλληλα, ετοιμάζουμε τον επιστημονικό προγραμματισμό για την επόμενη επταετία σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Προδιαγραφές (ΕΥΠΡΟ). Και έρχεται ο σεισμός της 30ης Οκτώβρη να μας υπενθυμίσει για άλλη μια φορά τη δύναμη της φύσης. Και ο Φάρος χρειάζεται να προσαρμόσει τις δράσεις του, να παραμερίσει τους προγραμματισμούς του και να μιλήσει με τους ανθρώπους, με τους πολυτραυματισμένους ανθρώπους, για απώλεια, πένθος, κρίση, αδυναμία ελέγχου, ανασφάλεια. Το νησί της Σάμου χωρίζεται στα δύο και ο Φάρος, προσπαθώντας να είναι πιο αποτελεσματικός και ευέλικτος για τους ανθρώπους που τον έχουν ανάγκη, αποκτά προσωρινή βάση στο Καρλόβασι με τη βοήθεια του αντιπεριφερειάρχη. Σταδιακά αρχίζουν να σχηματίζονται οι ομάδες γονέων (μεγαλύτερης διάρκειας) -μεταξύ αυτών και μία ομάδα για εγκύους- αλλά και εργαστήρια συγκεκριμένης θεματολογίας όπως η αντιμετώπιση των συνεπειών του σεισμού στα παιδιά, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η ασφαλής χρήση του διαδικτύου κα. Στη σχολική κοινότητα, πραγματοποιήθηκε κύκλος συναντήσεων υποστήριξης εκπαιδευτικών, επιμορφωτικά σεμινάρια για νηπιαγωγούς και δασκάλους, ομάδα μαθητών Λυκείου με τίτλο «Μεγαλώνω και Αγχώνομαι. Αγχώνομαι αλλά Μεγαλώνω». Στην ευρύτερη κοινότητα, σχηματίστηκαν δύο ομάδες σχετικά με την αντιμετώπιση του άγχους καθώς και μια ομάδα με ανθρώπους-κλειδιά της κοινότητας.

Παράλληλα, χρειάστηκε να ενεργοποιήσουμε συνεργασίες που την προηγούμενη χρονιά είχαν μείνει ανολοκλήρωτες. Γι’ αυτό το σκοπό συνεργαστήκαμε με τις τοπικές αθλητικές ενώσεις και τα σωματεία και οργανώσαμε τέσσερις διαδικτυακές ημερίδες με εισηγητές καταξιωμένους επιστήμονες στον χώρο τους, τον κ.Γεωργάκα, ψυχίατρο, Δ/ντή ΕΣΥ τ.υπεύθυνο του προγράμματος εναλλακτικής θεραπείας εξαρτημένων ατόμων «ΑΡΓΩ», τον κ. Νικολαϊδη, ψυχίατρο, επικεφαλής της Δ/νσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας στο Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, τ.πρόεδρο στην επιτροπή Lanzarote του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη βία και την εκμετάλλευση των παιδιών και τον κ.Ψαριανό, υπ. διδάκτορα Ψυχιατρικής. Ο τίτλος των ημερίδων ήταν «Αθλητισμός: ανάχωμα ανάπτυξης αρνητικών συμπεριφορών ή αρνητική επίδραση στην συμπεριφορά;» και ο κάθε εισηγητής προσέγγισε το θέμα από τη δική του σκοπιά και μοιράστηκε εμπειρίες και προβληματισμούς με γονείς, προπονητές, γυμναστές, διαιτητές και παράγοντες του αθλητισμού.

Στη συνέχεια, θεωρήσαμε ότι πλέον ήταν η κατάλληλη στιγμή να οργανώσουμε μια ημερίδα –διαδικτυακή και πάλι- και να δημιουργήσουμε τον χρόνο και τον χώρο ώστε οι άνθρωποι με σεβασμό και φροντίδα να μοιραστούν και να ακουμπήσουν τις ιστορίες τους. Σε αυτήν την προσπάθεια είχαμε την τιμή και τη χαρά να συνεργαστούμε με τον κ.Γκότση, κοινωνιολόγο-ψυχοθεραπευτή, υπεύθυνο του Τμήματος Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Ανθρώπινου Δυναμικού –ΟΚΑΝΑ και την κα Ατσαλάκη, Δρ Κλινικής Ψυχολογίας, στέλεχος της μονάδας εφήβων ΑΤΡΑΠΟΣ-ΟΚΑΝΑ. Ο τίτλος της ημερίδας: Η κοινότητά μας σε μια περίοδο παρατεταμένων κρίσεων-τα όρια, οι αντοχές και οι δυνατότητές της.

Ένα από τα ιδιαίτερα θετικά της διαδικτυακής υλοποίησης των δράσεων, είναι ότι για πρώτη φορά δόθηκε σε όλους τους κατοίκους των τριών νησιών μας, Σάμου, Ικαρίας και Φούρνων η δυνατότητα να συμμετέχουν σε όλες τις προτεινόμενες δράσεις. Το γεγονός αυτό συμπίπτει με τη συμπλήρωση 10 ετών λειτουργίας του παραρτήματος του Κέντρου Πρόληψης στην Ικαρία.

Η Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών στις 26 Ιουνίου σηματοδοτεί κατά κάποιον τρόπο και την ολοκλήρωση των βασικών δράσεων του Κέντρου Πρόληψης. Για τη φετινή χρονιά συνεργαστήκαμε, τα Κέντρα Πρόληψης του Αιγαίου, και ετοιμάσαμε κάποια μηνύματα για την πρόληψη που θα ακούγονται από όλους τους σταθμούς του Αιγαίου. Με αυτόν τον τρόπο αποχαιρετούμε τη χρονιά που πέρασε και ανανεώνουμε τις δυνάμεις μας για τη χρονιά που έρχεται…

Καλό καλοκαίρι!

*Ο Φάρος συνεχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες του σε όλη την διάρκεια του καλοκαιριού

6.5.21

Με τη σοφία του παρελθόντος, αφήνοντας λάθη και σκιές πίσω μας, σχεδιάζεται το μέλλον

 Έτσι μου έγραψε η καλή συνάδελφος Μίκα Παντελέων για να με ενημερώσει για ένα συνέδριο Stem/Steam στο οποίο παρουσιάζει και η ίδια την Παρασκευή 07-05-2021 στην Αίθουσα 2 στις 17.00 με 17.15, μια  εργασία που εκπονήθηκε πριν 15 χρόνια με τίτλο: " Μπήκε το νερό στ΄αυλάκι.... . Μελετώντας το πρόγραμμα του συνεδρίου, στο σύνολό του, μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον.

Με πολλή χαρά σας ανεβάζω την αφίσα και το πρόγραμμα όλου του συνεδρίου που φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο.


Με κλικ εδώ μπορείτε να μεταβείτε σε ολόκληρο το πρόγραμμα και να μπορέσετε να μπείτε στους συνδέσμους που σας ενδιαφέρουν.

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ