Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους. Το "Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο" είναι μία ιδέα. Αυτή η ιδέα μπορεί να ανθίσει σε όποιο σχολείο και να βρεθεί!

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

11.8.16

Ανακοινώσεις του myschool για τα νηπιαγωγεία

Το myschool εξέδωσε ανακοινώσεις που αφορούν τα νηπιαγωγεία και οι οποίες αναφέρουν τα εξής:

Πρώτη ανακοίνωση: Μετά τον καθορισμό από το ΥΠΠΕΘ, του νέου Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου για το σύνολο των Νηπιαγωγείων της χώρας, παρακαλούμε θερμά να ΜΗΝ προβαίνετε στη δημιουργία τμημάτων και ορισμό αναθέσεων ωρών σε εκπαιδευτικούς, καθώς το ΠΣ myschool προσαρμόζεται στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα. Επιπλέον, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι τα τμήματα και οι αναθέσεις που έχουν δημιουργηθεί θα διαγραφούν. Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και συνεργασία σας.

Δεύτερη ανακοίνωση: Στα Γενικά Στοιχεία (πρώτη καρτέλα στο "Ο φορέας μου") όλων των Νηπιαγωγείων έχει προστεθεί το πεδίο «Λειτουργικότητα» στο οποίο πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός των τμημάτων του υποχρεωτικού πρωινού προγράμματος (08:30-13:00), ανεξαρτήτως της Οργανικότητας του Νηπιαγωγείου. Στα τμήματα αυτά ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται τα Τμήματα Πρόωρης Υποδοχής ή τα Τμήματα Ένταξης ή άλλου είδους Τμήματα, τα οποία πρέπει να δημιουργούνται από τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ -> Διαχείριση Τμημάτων με χρήση του αντίστοιχου Τομέα Σπουδών (Σ.Σ. προς το παρόν ΜΗΝ δημιουργείτε ΚΑΝΕΝΑ τμήμα πριν υλοποιηθεί στο myschool το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου).

Το πεδίο «Λειτουργικότητα» είναι ανοιχτό για τροποποίηση μόνο στις Σχολικές Μονάδες και έχουμε κάνει μια αρχική συμπλήρωσή του σύμφωνα με τα στοιχεία του σχολικού έτους 2015-2016. Προφανώς, την δεδομένη χρονική στιγμή η τιμή που θα συμπληρωθεί σε αυτό το πεδίο είναι κατ' εκτίμηση. Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους το πεδίο αυτό πρέπει να επικαιροποιηθεί με τον πραγματικό αριθμό των λειτουργούντων τμημάτων του υποχρεωτικού πρωινού προγράμματος (08:30-13:00).


 (Η υπογράμμιση είαι δική μου. Εκεί είναι όλη η ουσία....)

8.8.16

Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοήμερου νηπιαγωγείου

Πατώντας το σύνδεσμο ΠΗΓΗ μεταβαίνετε στο σάιτ του Υπουργείου Παιδείας για να διαβάσετε αναλυτικά τι αναφέρει για τις αλλαγές στο νηπιαγωγείο. Πατώντας τους συνδέσμους μπορείτε να ανοίξετε τα word  για να δείτε αναλυτικά και με λεπτομέρειες τις αλλαγές. 
 
Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ενιαίου τύπου ολοήμερου νηπιαγωγείου σε μορφή doc

O καθορισμός του διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε νηπιαγωγεία σε μορφή doc


ΠΗΓΗ 

 

16.6.16

"Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος..." Καλοκαιρινή γιορτή

Η καλοκαιρινή μας γιορτή είχε ως θέμα της το προσφυγικό ζήτημα. Η έμπνευση μας ήρθε από το βιωματικό σεμινάριο που παρακολουθήσαμε μέσα στη χρονιά από τον Anasa, όπου δουλέψαμε με θεατρικό παιχνίδι (εμείς οι εκπαιδευτικοί) την ιστορία ενός προσφυγόπουλου, της Ειρήνης.
Λόγω του προγράμματος που τρέχει όλη τη χρονιά για τη διαφορετικότητα (βλ. ΑμΕΑ και πρόσφυγες) εννοείται πως θελήσαμε να δουλέψουμε και αυτή τη γιορτή εις βάθος και πολύ βιωματικά με τα παιδιά. Έτσι φτιάξαμε το σακίδιο της "Ειρήνης" με διάφορο υλικό μέσα και κάναμε τις βιωματικές ασκήσεις με τα 2 τμήματα ξεχωριστά (κλασικό και ολοήμερο) ώστε να δώσουμε περισσότερο χώρο στα παιδιά. Αφού λοιπόν πρώτα δουλέψαμε με τα παιδιά και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία, ύστερα είδαμε την ταινιούλα με την Ειρήνη (Carly). Τα παιδιά όμως είχαν ήδη βρει το νόημα (είχαμε δουλέψει πολύ παλαιότερα πάλι βιωματικά με το ΦΑΡΟ, εδώ).
Έπειτα, εκείνες τις μέρες είχα τη μεγάλη τύχη να ανεβάσει η εξαιρετική Χριστίνα Τότσκα την ιστορία της Ειρήνης δουλεμένη με τα 6 καπέλα σκέψης του De Bono  (μια πάρα πολύ καλή δουλειά   εδώ). Εννοείται πως τα χρησιμοποιήσαμε!
Στη γιορτή μας έγινε και η απονομή του επαίνου που πήραμε από το Υπουργείο Παιδείας για το σύνολο της δουλειάς μας στο προσφυγικό από την υπεύθυνη σχολικών δραστηριότητων (που μας πρότεινε κιόλας), κ. Πέλλη Παππά. Το κάθε παιδάκι μαζί λοιπόν με το ενθύμιο του νηπιαγωγείου πήρε και τον ατομικό του έπαινο. Επίσης είχαμε τη μεγάλη χαρά να παρακολουθήσουν τη γιορτή 2 από τα μέλη του ΦΑΡΟΥ, ο κύριος Γεννιάς που μας είχε κάνει το βιωματικό για τους πρόσφυγες εδώ και η κυρία Αμπατζή, που μας είχε κάνει το βιωματικό για την ομαλή μετάβαση εδώ. Τέλος μας τίμησαν και από την Ύπατη Αρμοστεία για τους πρόσφυγες.Οι εκπρόσωποι που ήρθαν παρέλαβαν εκπαιδευτικό υλικό και ζωγραφιές που φτιάξαμε για τα 93 ασυνόδευτα παιδιά στο Hot Spot της Σάμου αλλά έδωσαν και αναμνηστικά δωράκια στα παιδιά ένα καταπληκτικό βιβλίο της Ελένης Σβορώνου "Σκληρό Καρύδι", κάρτες και βραχιολάκια με το σήμα της Ύπατης Αρμοστείας. Ήταν πραγματικά η όλη εκδήλωση συγκινητική και ζεστή. 
Μερικές φωτογραφίες αποδεικνύουν την ομορφιά αυτής της δουλειάς και όπως είπα και στη γιορτή, τα παιδάκια μας φέτος δε θα φύγουν καλύτεροι ηθοποιοί αλλά καλύτεροι άνθρωποι.

 Οι αφίσες μας που πλέον κοσμούν το γραφείο της κυρίας Παππά.

1.6.16

ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ:

Το Υπουργείο Παιδείας έχει ξεπεράσει κάθε όριο! Με τη νέα εγκύκλιο για τα ολοήμερα που έστειλε σήμερα, μια μέρα πριν τις εγγραφές, διαλύει και το ολοήμερο Νηπιαγωγείο όπως και το ολοήμερο Δημοτικό σχολείο! Στη συνάντηση με τη ΔΟΕ, στην τελευταία κινητοποίηση στο Υπουργείο, ο Υπουργός ‘’διαβεβαίωσε’’ ότι δεν θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση εγγραφής των παιδιών στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο η εργασία των γονιών και σήμερα στέλνει εγκύκλιο στην οποία αναφέρεται ακριβώς το αντίθετο.

Η απίστευτης σύλληψης εγκύκλιος είναι ακατάληπτη, όπως και όσα λέει ο Υπουργός για τα Νηπιαγωγεία. Δεν Θα κλείσουν - αλλά θα κλείσουν... Θα πάρουμε χιλιάδες προνήπια, αλλά θα εξοικονομήσουμε και δαπάνες! Στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο θα εγγράφονται όλα τα παιδιά αλλά μόνο μερικά! 

Στην ίδια εγκύκλιο, τελείως αυθαίρετα, για την εγγραφή των παιδιών στο ολοήμερο τμήμα για τα 6/θέσια και άνω Δημοτικά είναι απαραίτητη προϋπόθεση οι γονείς να είναι εργαζόμενοι ή να έχουν κάρτα ανεργίας ή να ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Για τα Δημοτικά σχολεία που λειτουργούν ως 4/θέσια και τα 5/θέσια δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ενώ για τα ολοήμερα τμήματα των Νηπιαγωγείων, τα οποία είναι σχεδόν όλα διθέσια, είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Ας μας εξηγήσει κάποιος σε ποια αλλοπρόσαλλη λογική βασίζεται αυτός ο διαχωρισμός. 
Συναδέλφισσες-οι 


Αφού ο Υπουργός είχε το θράσος να πάρει μια τέτοια πολιτική απόφαση, να έρθει ο ίδιος να αντιμετωπίσει τους γονιούς και τα παιδιά και να τους πει ότι δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο. Να τους πει επίσης αυτό που αναφέρει η «αριστερή» κυβέρνησή του στο πρόγραμμά της για την Παιδεία ότι «είναι απαραίτητο το ολοήμερο σχολείο διευρυμένης λειτουργίας ώστε να καλύπτονται οι οικογενειακές δεσμεύσεις και ανάγκες και να αντισταθμίζονται με αποτελεσματικά μέτρα οι δυσκολίες που συναντά κάθε παιδί.’’ Ποιος Υπουργός μιας «αριστερής» κυβέρνησης θα έπαιρνε τέτοιες πολιτικές αποφάσεις; Είναι ντροπή και θρασυδειλία για την «αριστερά» να παίρνει τέτοιες πολιτικές αποφάσεις που θα οδηγήσουν στο κλείσιμο πάρα πολλών ολοήμερων τμημάτων, θα μετατρέψουν το ολοήμερο σε φύλαξη και θα οδηγήσουν τα παιδιά προς την ιδιωτική εκπαίδευση σύμφωνα με τις επιταγές των μνημονίων και του ΔΝΤ. 

Εμείς 

Δεν θα ζητήσουμε από κανένα γονιό καμιά βεβαίωση για το αν είναι εργαζόμενος ή άνεργος, αγρότης ή φυλακισμένος! 

Δεν θα ζητήσουμε από κανένα νήπιο να φέρει μαζί με την τσάντα που έχει το φαγητό του για το μεσημέρι να μας επιδείξει και τη βεβαίωση εργασίας του γονιού του! 

Ζητάμε από τη ΔΟΕ άμεση συνδικαλιστική κάλυψη, για να μην εφαρμόσουμε την εγκύκλιο και να προχωρήσουμε σε εγγραφές στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο όλων των παιδιών που οι γονείς τους το επιθυμούν, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. 

Θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα των παιδιών στο δημόσιο και δωρεάν Νηπιαγωγείο και θα διαφυλάξουμε τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοήμερου Προγράμματος. 

Θα απαιτήσουμε με όλους τους τρόπους τη νομοθέτηση της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και το δικαίωμα όλων των παιδιών στο Δίχρονο Δημόσιο και Δωρεάν Νηπιαγωγείο.


31.5.16

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ

Ανακάλυψα ότι έχω ανεβάσει στην αρχή της χρονιάς λάθος τα ημερολόγια του Ιουνίου γι' αυτό και τα ανεβάζω διορθωμένα.



24.5.16

Εκτυπώσιμα βραβεία- δωράκια

Φέτος ο μικρός μου (δευτεράκι) ερχόταν όλη τη χρονιά με διάφορους επαίνους και βραβεία για διάφορα πράγματα, π.χ. προπαίδεια, ανάγνωση, κ.λ.π.. Ο μικρός μου είχε μία πολύ γλυκειά και καλή δασκάλα, την κυρία Ελευθερία (την οποία ευχαριστώ και δημόσια για την αγάπη που έδειξε στα παιδιά μας και τη γλύκα που τα αντιμετώπιζε!).
Θέλοντας λοιπόν να την ευχαριστήσουμε, συνεργαστήκαμε με το καμάρι μου και φτιάξαμε βραβεία για να δώσουμε στις 2 κυρίες (και στη γλυκύτατη κυρία Κατερίνα του ολοημέρου). Με αφορμή λοιπόν αυτό ανεβάζω κενά τα βραβεία μήπως φανούν χρήσιμα και σε άλλες μαμάδες.


12.5.16

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό

Και φέτος στα πλαίσια του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό, δεχθήκαμε την επίσκεψη της ψυχολόγου  κ. Αμπαζή από το Κέντρο Πρόληψης Νομού Σάμου, «Φάρος».
Με την κυρία Αμπαζή τα παιδιά προετοιμάστηκαν σαν μικρά σπουργιτάκια που βγαίνουν από το αβγό, μαθαίνουν να πετάνε και τολμούν σα σμήνος να κάνουν ένα μεγάλο ταξίδι, για το επόμενο μεγάλο και άγνωστο ταξίδι στη Χώρα του Δημοτικού. Οι φωτογραφίες μιλάνε μόνες τους.
Για μια ακόμα φορά θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Φάρο και τα επιστημονικά του μέλη για την αδιάκοπη και εξαιρετική συνεργασία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια, από το 2005!!!
  

9.5.16

Προσφυγικό - έπαινος στο νηπιαγωγείο μας

Με χαρά σας ανακοινώνω πως το νηπιαγωγείο μας, μαζί με το 3ο νηπιαγωγείο Βαθέος Σάμου και πολλά σχολεία ανά την Ελλάδα, έλαβε τιμητικό έπαινο από το ΥΠΠΕΘ για τη συμβολή του στην προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των παιδιών στο προσφυγικό ζήτημα. Πιο συγκεκριμένα:
 


"ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΙΝΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων αναγνωρίζοντας τη σημαντική συμβολή των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα, στο πλαίσιο της φετινής εγκυκλίου σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών) και των αντίστοιχων δράσεων συγχαίρει όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους για την ευαισθητοποίηση που επέδειξαν και τις δράσεις που ανέλαβαν.
Η ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο προσφυγικό ζήτημα ήταν σχεδόν καθολική, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων υλοποίησαν ποικίλες σχετικές δράσεις.
Ως συμβολική πράξη ανάδειξης και αναγνώρισης της ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στο προσφυγικό ζήτημα, το Υπουργείο Παιδείας θα απονείμει τιμητικό έπαινο σε κάθε σχολείο που προτάθηκε από τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Η εκδήλωση απονομής, με τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών κυρίως της Αττικής, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Μαΐου 2016, από τις 10.00 έως 13.30 στην αίθουσα του ΥΠΠΕΘ, Ζακλίν ντε Ρομιγί (Α. Παπανδρέου 37 Μαρούσι) και θα περιλαμβάνει ενδεικτικές παρουσιάσεις των έργων των παιδιών μέσω βίντεο, την επικοινωνία μέσω skype με σχολεία της περιφέρειας και απονομή των επαίνων.
Όλη η εκδήλωση θα μεταδοθεί απευθείας από την ιστοσελίδα του ΥΠΠΕΘ."

Πηγή:https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/20126-09-05-16-aponomi-epainon-se-mathites-gia-kales-praktikes-sto-prosfygiko-zitima

Περισσότερα για τη δουλειά μας με το προσφυγικό ζήτημα μπορείτε να δείτε με κλικ στην εικόνα.
http://pythagoreionip.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A6%CE%A5%CE%93%CE%95%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%9C%CE%9F%CE%A3


3.5.16

Ημέρα μητέρας

Φέτος για την ημέρα της μητέρας δε θα ασχοληθούμε με τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη όπως τα προηγούμενα χρόνια (εδώ) αλλά με έναν πίνακα του Σικελιώτη που μου άρεσε (τον είχα δει στη Νίνα και το  Kindergarten Art Class).
Εκτός λοιπόν από τις κατασκευές που θα κάνουμε και την εκπληξούλα που θα φτιάξουμε, θα μελετήσουμε ενδελεχώς το συγκεκριμένο πίνακα.


Εξώφυλλο για μπλοκ σημειώσεων πολυάσχολων μαμάδων

30.4.16

Πασχαλινά - playmobil

Καλό Πάσχα σε όλους αν και καθυστερημένα! Σας ανεβάζω τις φετεινές μας εξατομικευμένες λαμπάδες που φτιάξαμε μαζί με κάθε παιδί ξεχωριστά καθώς και μία κατασκευή δικής μου εμπνεύσεως. Τα υπόλοιπα τα βρήκα στον πίνακα της καλής μου Κατερίνας Παπαευθυμίου, εδώ.



26.4.16

Ψήφισμα για την προσχολική αγωγή

Μπείτε στο σύνδεσμο της Τάνιας για να διαβάσετε το άρθρο της ή απευθείας στο σύνδεσμο του καλέσματός της για την υπογραφή ψηφίσματος. Διαδώστε το!

Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό: Κάλεσμα για υπογραφή ψηφίσματος για την Προσχολική...: Εκ μέρους όλων των συναδέλφων που προσφέρουν καθημερινά την αγάπη τους για την Προσχολική Αγωγή και το Νηπιαγωγείο, κοινοποιώ ψήφισμα...




25.4.16

Nηπιαγωγείο ώρα μηδέν

 Συμμετέχω στην κοινή αντίδραση των Νηπιαγωγών σε όλα όσα σχεδιάζονται για το Δημόσιο Νηπιαγωγείο:

   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ!!!
Εντελώς αιφνιδιαστικά το Υπουργείο Παιδείας καταθέτει στις 12-4-2016 ένα σχέδιο νόμου που στην ουσία καταργεί την προσχολική αγωγή.
Τα προβλήματα που αποσχολούν το νηπιαγωγείο σήμερα όπως η δίχρονη υποχρεωτική δημόσια Προσχολική Αγωγή, η εφαρμογή του ωραρίου των Νηπιαγωγών (διανύουμε τον τέταρτο χρόνο από την ψήφιση του νόμου και δεν έχει εκδοθεί υπουργική απόφαση για την εφαρμογή του) το κτιριακό, η αποδυνάμωση του Ολοήμερου και άλλα πολύ σημαντικά θέματα όχι μόνο δεν απασχολούν καθόλου το υπουργείο αλλά βρήκαν τρόπο να τα λύσουν με μιας. Καταργώντας εντελώς το νηπιαγωγείο. 
Με το νέο σχέδιο ο ελάχιστος αριθμός των 7 νηπίων για την ίδρυση-λειτουργία Νηπιαγωγείων αυτόματα θα διπλασιαστεί για Νηπιαγωγεία αστικών περιοχών τα οποία θα λειτουργούν μόνο αν έχουν 14 νήπια! Για τις ημιαστικές περιοχές και την επαρχία θα αποφασίζουν οι περιφερειακοί διευθυντές για το ποιό Νηπιαγωγείο θα χαρακτηρίζεται ως απομακρυσμένο. 
Εμείς οι νηπιαγωγοί παλεύουμε με όλες τις δυσκολίες χρόνια τώρα, χωρίς θεσμοθετημένο ωράριο, χωρίς ανάσα ούτε στα διαλείμματα, με στοιβαγμένα 25 παιδιά μέσα σε μια τάξη στις μεγάλες πόλεις και στις περισσότερες περιπτώσεις σε άθλια κτήρια. 
Ίδρυσαν ολοήμερα νηπιαγωγεία χωρίς υποδομές και χρήματα κι όμως αυτά οργανώθηκαν χάρη στην αποφασιστικότητα και το μεράκι των νηπιαγωγών χωρίς καμία βοήθεια.
Με το νέο αυτό μέτρο στα μεγάλα αστικά κέντρα θα στριμώχνονται στην καλύτερη περίπτωση ως και 27 νήπια στις τάξεις ενώ τα χωριά θα ερημώσουν. Ακόμα κι αν στον ελάχιστο αριθμό των 14 νηπίων συμπεριλαμβάνει και τα προνήπια πάλι το πρόβλημα είναι τεράστιο γιατί στα περισσότερα χωριά ,τα νηπιαγωγεία λειτουργούν με 8 έως 10 με 11 παιδιά νήπια-προνήπια.
Να τους σταματήσουμε και να σχεδιάσουμε τη δική μας εκπαιδευτική πολιτική για το Νηπιαγωγείο με βάση το Νηπιαγωγείο που οραματιζόμαστε! Γιατί μόνο εμείς έχουμε τη δύναμη που μας δίνει η δουλειά μας καθημερινά, ο αγώνας μας!

Ζητάμε:

17.4.16

Πάρτυ δεινοσαύρων

Αυτό τον καιρό ασχολούμαστε όλοι κυρίως με τα πασχαλινά που θα κάνουμε στο σχολείο. Εγώ στο σπίτι είχα εξτρά δουλειά διότι ασχολήθηκα και με τα δεινοσαυρικά, μια που φέτος  έκανα δώρο ένα παρτάκι γενεθλίων με θέμα τους δεινόσαυρους στο γιοκαρίνι μου. Γνωρίζετε πως δε συνηθίζω να  ανεβάζω προσωπικές αναρτήσεις, όμως αυτή τη φορά το σκέφτηκα ως πρόταση που μπορεί να βοηθήσει και άλλους είτε στην τάξη, είτε σε ένα πάρτυ. Μεγάλη βοήθεια για μένα ήταν το pinterest όπου και έχω καρφιτσώσει πολλές ιδέες και πράγματα που έκανα στον πίνακα δεινόσαυροι.
Έφτιαξα και μόνη μου μια γιρλάντα την οποία πλαστικοποίησα και κρέμασα σε πετονιά και θα την κρατήσω να τη χρησιμοποιώ κάθε φορά. Μπορείτε να την κατεβάσετε σε μορφή pdf εδώ

8.4.16

Κύκλοι ζωής των εντόμων

Το file folder που έφτιαξα είναι ιδέα και μετάφραση από εδώ.  Ουσιαστικά πρόκειται για έναν πίνακα αναφοράς που συμπληρώνουμε μαζί με τα παιδιά και μετά μόνα τους μαθαίνοντας για τα έντομα.



7.4.16

Η γωνιά της μέλισσας

Πίνακας αναφοράς

Μερικές φωτογραφίες από τη γωνίτσα που σταδιακά στήναμε με τα παιδιά και τα υλικά που έφερναν σχετικά με τη μέλισσα. Η ιδέα με τις κηρύθρες  είναι της συναδέλφου-"εντομολόγου" Λίλας.

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ